Cuber Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Wróciłem własnie z Audi w Kraku Pomacałem podotykałem ..... Co do wrażenia wizualnego jak dla mnie nic się nie zmieniło do moich pierwszych wrażeń z fotek. Szału nie ma jak dla mnie niestety.....ale to tylko moje odczucie, może z czasem się zmieni Ale spodziewałem się większego WOW Audi wygląda jak by zdecydowanie wyżej stało niż poprzedniczka może to przez zderzak przedni takie ma się wrażenie środek na szybko bo kolejka była : - kierownica 3 ramienna ścięta mnie powaliła i już myślę nad przeszczepem do mnie - plastiki wyglądają na dużo lepszej jakości niż w B8 ale jakieś dziwne odgłosy wydawała tapicerka drzwi a dokładnie podłokietnik w drzwiach przy mocnym uchwycie - zegary zwykłe ala A6/A7 in plus - z miejscem z tyłu szału nie ma ale jest OK - wrażenie w środku siedząc hmmmm niestety jak by auto było allroadem (fakt zwykły zawias ) ciekawe jakie wrażenie będzie na zwieszeniu s-line - górna część deski rozdzielczej i jej struktura ( przynajmniej takie miałem wrażenie ) rodem z passata B6 to na zdecydowany minus - minusem jak dla mnie ekran MMI który się nie chowa Ogólne wrażenie z środka zdecydowanie na duży + czuć że jednak jakość wykończenia jest lepsza niż w B8 Cen nie komentuje bo to po prostu abstrakcja na razie.
andynl Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Ja jestem umówiony na jazde próbną 30 listopada, zobaczymy jak to coś śmiga
black4 Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Ja jestem umówiony na jazde próbną 30 listopada, zobaczymy jak to coś śmiga Witam, Taka ładnie wyposażona i fajnie jeżdżąca wersja wychodzi ponad 280 tys. PS. Koła na zdjęciach chyba zimówki (w opisie tytanowe RS) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=217590220&fuels=PETROL&zipcode=&scopeId=C&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPrice=45000&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&minPowerAsArray=185&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1 Pozdrawiam!
bigjasiu Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Wróciłem własnie z Audi w Kraku Pomacałem podotykałem ..... Co do wrażenia wizualnego jak dla mnie nic się nie zmieniło do moich pierwszych wrażeń z fotek. Szału nie ma jak dla mnie niestety.....ale to tylko moje odczucie, może z czasem się zmieni Ale spodziewałem się większego WOW Audi wygląda jak by zdecydowanie wyżej stało niż poprzedniczka może to przez zderzak przedni takie ma się wrażenie środek na szybko bo kolejka była : - kierownica 3 ramienna ścięta mnie powaliła i już myślę nad przeszczepem do mnie - plastiki wyglądają na dużo lepszej jakości niż w B8 ale jakieś dziwne odgłosy wydawała tapicerka drzwi a dokładnie podłokietnik w drzwiach przy mocnym uchwycie - zegary zwykłe ala A6/A7 in plus - z miejscem z tyłu szału nie ma ale jest OK - wrażenie w środku siedząc hmmmm niestety jak by auto było allroadem (fakt zwykły zawias ) ciekawe jakie wrażenie będzie na zwieszeniu s-line - górna część deski rozdzielczej i jej struktura ( przynajmniej takie miałem wrażenie ) rodem z passata B6 to na zdecydowany minus - minusem jak dla mnie ekran MMI który się nie chowa Ogólne wrażenie z środka zdecydowanie na duży + czuć że jednak jakość wykończenia jest lepsza niż w B8 Cen nie komentuje bo to po prostu abstrakcja na razie. Masz rację, ceny nie ma co komentować... jak dla mnie to jakaś masakra, za auto tej klasy w przyzwoitym wypasie ok 300tyś to delikatnie mówiąc pipipipipipipi ich. Za ta kasę mam http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-competition-limuzyna-3-0-tdi-quattro-326km-nowy-rabat-ID6yadoJ.html jedna z wielu ofert. Postaw koło niej B9.... O grube 50tyś za dużo!! takie auto, tej klasy powinno kosztować w max wypasie max 250tyś. Z prostego przelicznika, jak Niemcor zakupi w dobrej wersji B9 za przykładowo 280 tys to w trzy lata zrobi prawie 200 tyś km, na wartości straci +- 50% to i tak będzie kosztowała prawie 150 pelenów.... Masakra A i co mnie jeszcze wq.. wia to jak widzę te plastikowe przyciski do podnoszenia szyb to mnie telepie, za 3 lata zrobią lifting, dołożą chroma i będzie git... I dochodzi ten TABLET!!!! bez możliwości chowania.... Zakitrali pomysł z Mercedesa, nie do końca udany ( moim zdaniem ) Resumując, może i ładne ale nie wartę tej kasy Edytowane 16 Listopada 2015 przez bigjasiu
lexiu Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Bez watpienia bralbym A6 Nie tylko Ty Za 240k można już nabyć cudownie śmierdzącą nowością, dobrze wypasioną A6. W pobliskim salonie stoi A4 variantenbau za 248k (2.0 TDi 190KM) a dobrze wystrojona A6 za 243k… Owszem A4 ma prawie wszystko, w sumie to bałem się otworzyć schowek czy nie wyskoczy blond piękność w celu zrobienia innych czynności seksualnych, nie mniej gdybym dysponował taką kwotą wybrałbym w tym wypadku A6.
SweetSquid Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 nie mniej gdybym dysponował taką kwotą wybrałbym w tym wypadku A6. Ja też
pieron82 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Według mnie te ceny są baaardzo zbliżone do tego co np. oferuje BMW w serii 3er tyle, że Audi daje możliwość dołożenia sporo więcej opcji dodatkowych czego brakuje konkurencji nawet w wersji poliftowej. Dobrze skonfigurowana BMW 320d xDrive sedan to cena 281k pln - ma praktycznie wszystko bo za wyjątkiem deski skórzanej. Tak samo skonfigurowana A4 jest w cenie 1k pln wyższej, ale za to jeszcze w ciul opcji można dołożyć. Ja więc tragedii nie widzę, ale powiem Wam jedno ...nowe A4 jest jak nowy Bond Zapomnieli trochę o stylistyce w myśl hasła przewaga dzięki technice... Edytowane 18 Listopada 2015 przez pieron82
carrera369 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Dobrze skonfigurowana BMW 320d xDrive sedan to cena 281k pln - ma praktycznie wszystko bo za wyjątkiem deski skórzanej. Tak samo skonfigurowana A4 jest w cenie 1k pln wyższej, ale za to jeszcze w ciul opcji można dołożyć Mogą mieć wszystko, a nawet jeszcze więcej, ale ciągle pozostaną samochodami klasy średniej / segmentu D z 4-to cylindrowymi silnikami.
pieron82 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Dobrze skonfigurowana BMW 320d xDrive sedan to cena 281k pln - ma praktycznie wszystko bo za wyjątkiem deski skórzanej. Tak samo skonfigurowana A4 jest w cenie 1k pln wyższej, ale za to jeszcze w ciul opcji można dołożyć Mogą mieć wszystko, a nawet jeszcze więcej, ale ciągle pozostaną samochodami klasy średniej / segmentu D z 4-to cylindrowymi silnikami. No i co w związku z tym, bo nie bardzo rozumiem...nikt tych aut nie kupuje czy jak? Ja stojąc przed wyborem wybrałem klase średnią, mimo, że w tej samej cenie mogłem mieć wyższą, ale bez bajerów...przecież zawsze tak było! Jezdzisz "klasą" czy tym co Ci się podoba lub na co pozwala budżet?
carrera369 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Co ma być ? Nic. Po prostu uważam, podobnie jak zdecydowana większość komentujących tutaj, że Audi bardzo mocno przesadziło z cenami A4 B9. Dla mnie możesz sobie skonfigurować i kupić takie B9 czy F30 z dieslem R4 za 350tyś.
Ogi Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Ogladalem dzis na zywo w Audi centrum Gdansk i....... zawod na maksa. Z zewnatrz slabo, mialem nadzieje ze bedzie lepiej niz na zdjeciach ale niestety nie jest i jakos ten nowy ksztal grilla nie przemawia do mnie, inne przetloczenia czy to detale ktorym trzeba sie dokladnie przyrzec zeby zobaczyc roznice w stosunku do B8. Srodek tez zawod, na zdjeciach wyglada duzo lepiej, na zywo jak dla mnie wydawal sie strasznie plastikowy, tzn. nie jest zle ale jakos tak nie wiem, no i ten tablet na srodku jak dla mnie odpust tylko ciut lepiej to wyglada niz podobny pasztet w Mercedesie A-klasie, naprawde nie dalo sie go zrobic chowanego ?? Oczywisice jest nowoczesniejszy i fajniejszy niz w B8, choc moze to bardziej zasluga jego nowosci, ale tak jak na fotkach srodek mnie rozwalil tak na zywo juz nie tak bardzo. Moglem porownac tez wersje z normalnymi zegarami i wirtualnymi, jak dla siebie bralbym normalne, choc te wirtualne nie wygladaja najgorzej to jednak czuc ze to sztuczne, analog to jednak analog . Oprocz tego znow sobie Q7 obejrzalem - okrutny pasztet - a bagaznik to kpina, moze i dlugi ale jego wysokosc z zalozona roleta to jakis absurd, a w drugim dnie kolo zapasowe.
pieron82 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Audi bardzo mocno przesadziło z cenami A4 B9. ...a ja próbuje pokazać, że to nie jest do końca tak, bo wszystko zależy od tego jakie chcesz miec bajery - to one wywalają cenę końcową. Namieszali trochę z quattro bo tylko z automatem, ale jest trochę rzeczy za które wcześniej trzeba było placić. Tak na szybko: ksenony, lusterko wsteczne samościemniajace się, ogrzewane lustra zewnętrzne, klapa elektryczna w Avancie, rozszerzona gwarancja... Nawet teraz posiedziałem w konfiguratorze i porównując moje byłe B8 (220k) do tak samo wyposażonego B9 (222k) to różnica jest kosmetyczna bo tylko 2k pln drożej płace za B9, ale dostaje za to klape elektryczną której nie miałem i MMI touch w tej cenie (miałem 3g High). Teraz to już w ogóle nie wiem o co Wam chodzi Z kolei porównując do A6C7 (które jest piękne mimo swoich lat) konfiguracja identyczna (za wyjątkiem B&O które zamieniłem na Bose z wiadomych względów ) mam w cenie 258k. Mowa tu we wszystkich przypadkach o silniku 2.0 TDI 150KM gdzie jak wszyscy wiemy do A6 to będzie duża kupa. Różnica 36k pln miedzy B9 a A6 (które nie jedzie ze względu na motor) jest jednak spora! Więc te gadanie, że wolałbym dolożyć 36k pln do A6 gdzie często zastanawialiśmy sie kupując nasze B8 czy warto dołożyć te 3k pln do np mniejszego przebiegu lub innego wyposażenia jest zwyklym pier.....wystarczy zajrzeć w odpowiedni dział tego forum. Edytowane 18 Listopada 2015 przez pieron82
Ogi Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Pieron ja sie z tym zgodze, ale po 8 latach od wypuszczenia B8 na rynek i szumnie zapowiadanych rewolucji zwiazanych z nadchodzacym B9 okazuje sie ze tych rewolucji za wiele nie ma, na dodatek srodek mimo swojej nowoczesnosc jak dla mnie materialowo wcale nie jest lepszy od B8 a wrecz jak dla mnie wydaje sie bardziej plastikowy. Cena cena, wiadomo ze w konfiguratorze internetowym pakuje sie wszystko jak leci bo oczy chca i pojedyncze opcje nie wydaja sie tak drogie ( ale tam tysiac tu tysiac i sie robi 10 tysiecy ) jak sie juz finalnie sklada samochod dla siebie to jednak ze sporej czesci dupereli sie rezygnuje. Kwestia tylko tego ze majac B8 nie widzialbym zadnyhc powodow zeby przeskoczyc na B9.
pieron82 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) ena cena, wiadomo ze w konfiguratorze internetowym pakuje sie wszystko jak leci bo oczy chca i pojedyncze opcje nie wydaja sie tak drogie ...a potem taka cena? Przecież to tylko A4 B8 to naprawdę udane auto i również nie zamieniłbym na B9 bo jestem podobnego zdania jak Ty po bliższych oględzinach Edytowane 18 Listopada 2015 przez pieron82
Sensei Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) B8 to naprawdę udane auto i również nie zamieniłbym na B9 Pamiętam mnie też na początku nie podobał się LIFT B8, a teraz go mam i też bym nie zamienił na przedlifta. Przypuszczam, że z B9 będzie to samo Edytowane 18 Listopada 2015 przez SenseiAdik
bigjasiu Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Kwestia gustu, ale du..y nie urywa jak za taką kasę. Pamiętam jak za B7 weszła B8 to był krok milowy, a tu jest po prostu krok...
Ogi Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Kwestia gustu, ale du..y nie urywa jak za taką kasę. Pamiętam jak za B7 weszła B8 to był krok milowy, a tu jest po prostu krok... O dokladnie to dobre porownania, B9 mialo byc dla B8 tym czym B8 bylo dla B7 hehehe.
edraven Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Ajtam ajtam, nie mozna robic rewolucji co generacje bo będzie jak z toyotą czy honda. Kazda generacja inna, brak spójnej lini nadwoziowej między modelami i między generacjami. Kazdy sie śmieje jak wychodzi nowy golf czy passat że nic sie nie zmieniło a po 3-4 latach ludzie się ślinią żeby go kupić. Podobnie jest z Audi, podświadomie okazujemy niechęć do auta bo na ta chwile nas nie stać wydac 250k na to co byśmy chcieli,ale za parę lat będzie pęd za zakupem nowej A4.
turdzi Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Kwestia gustu, ale du..y nie urywa jak za taką kasę. Pamiętam jak za B7 weszła B8 to był krok milowy, a tu jest po prostu krok...O dokladnie to dobre porownania, B9 mialo byc dla B8 tym czym B8 bylo dla B7 hehehe. Bo B7 było zwieńczeniem 3 generacji.Tak na prawdę technicznie B5 i B7 sa sobie bardzo bliskie. Tak samo jest z B8 i B9.Rewolucja była w B8 tak jak wczesniej w B5.Kolejne modele to tylko rozwiniecie pierwowzoru aczkolwiek B9 to pierwszy model ktory jes znacznie lżejszy niz poprzednik, gdzie zazwyczaj zawsze było odwrotnie.Tak na prawdę to co ważne w B9 nie jest widoczne na zewnątrz.No i oczywiscie środek , to inna liga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się