Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przelot w A4 B5 1.9 TDI - opinie, dyskusje i efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ładnie brzmi jak na diesla :wink:

Opublikowano

pokaz foto jak wyglada twoj tlumik od dolu

ja znalazlem ostanio firme nazywaja jest mg motorsport i tez robia cos podobnego

---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ----------

pokaz foto jak wyglada twoj tlumik od dolu

ja znalazlem ostanio firme nazywaja jest mg motorsport i tez robia cos podobnego

Opublikowano

od dolu wyglada tak samo jak od gory na aukcji masz foto

Opublikowano
od dolu wyglada tak samo jak od gory na aukcji masz foto
bardzo ci to buczy?
Opublikowano
od dolu wyglada tak samo jak od gory na aukcji masz foto
bardzo ci to buczy?

w aucie jest cicho,jak depne wtedy cos sie odezwie,ale ogolnie to jest to czego oczekiwalem.

Opublikowano

Czy jest duża różnica między wywaleniem samego kata, a zrobieniem przelotu...mówię o odczuwanym przyroście mocy. Dzieki.

Opublikowano
Czy jest duża różnica między wywaleniem samego kata, a zrobieniem przelotu...mówię o odczuwanym przyroście mocy. Dzieki.
nie ma żadnej
Opublikowano

Więc pewnie tylko trochę głośniej...

Opublikowano

Hmm sam bym musial sie nad takims czyms zastanowic:)

Opublikowano

Ja w niedalekiej przyszłości żegnam się z katem:)

Opublikowano

ale jak robimy przelot to już lepiej robić większej średnicy niż ori wydech mamy. Wtedy pewnie jakas różnica jest miedzy przelotem a wywaleniem tylko kata

Opublikowano

ogolnie przyjelo sie ze seryjny wydech starcza na 200ps,ale roznica na przelocie bez kata jest odczuwalna,przy wiekszej turbinie ma to sens,jest lepsza reakcja na gaz.

Opublikowano

A jeżeli chodzi o wywalenie kata i wspawanie rurki, to taki mały modzik chyba wychodzi na 0 z kosztami?:naughty:

Opublikowano
A jeżeli chodzi o wywalenie kata i wspawanie rurki, to taki mały modzik chyba wychodzi na 0 z kosztami?:naughty:

Zostanie nawet na dobra flaszke :decayed:

Opublikowano
Czy jest duża różnica między wywaleniem samego kata, a zrobieniem przelotu...mówię o odczuwanym przyroście mocy. Dzieki.

Jeśli samochód ma przebieg ponad 200-250k km, a ma na pewno to warto wyrzucić katalizator. I tak nie spełnia swojej roli.

Wcale nie jest głośniej (zresztą jakie to ma znaczenie w sieczkarni), tylko turbinę ładnie słychać.

Odczucia przyrostu mocy to dość subiektywna sprawa. Jak ktoś miał zapchany katalizator to wzrost odczuje na pewno.

Opublikowano

przy 200-250 nie bedzie zapchany, ja wywalałem przy 270 i odziwo był sprawny:wink: po wycieciu fajna kreche zostawi sie na ulicy po pierwszym przeciągu:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...