Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Ile mocy i momentu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.szwagier jest posiadaczem B7 2.0 TDI 140KM. auto jest bardzo zamulaszcze jak na mój gust.

mam pytania:

* ile mocy/momentu można uzyskać zmieniając program Ecu?

* ile mocy momentu można uzyskać zmieniając program + turbinę (jaki koszt takich zabiegów i jakie turbo wstawić?)

*ewentualne propozycje kombinacji program+turbo+drugi cooler?

dziękuję i pozdrawiam :hi:

Opublikowano
:hi: Ja mam BPW :wink: wywalony dpf , dołożony drugi IC + turbo brd wynik 188,1 KM i 403 NM
Opublikowano

Ja mam DPF zostawiony zrobiony sam program wyszło 170,4KM i 383,1NM no i muszę powiedzieć , że już dosyć fajnie się odpycha:wink: Polecam

Opublikowano

niech zrobi sam program (160-170KM) a jak mu będzie mało,to drugi IC+większe turbo i wtedy napewno będzie koło 200 KM/400 N

Opublikowano
niech zrobi sam program (160-170KM) a jak mu będzie mało,to drugi IC+większe turbo i wtedy napewno będzie koło 200 KM/400 N

W BPW bez zmiany pompek wynik 200 KM raczej nie możliwy :wink:

Opublikowano

Sam program bez modyfikacji 160KM i 387Nm. Tyle w zupełności wystarcza. Teraz jestem po wywaleniu dpfa i różnicę widać na plus ma się rozumiec:D

Opublikowano

A ja Panowie jestem po zrobieniu wałka i wywaleniu DPF-a i przy okazji zrobiłem program i dzisiaj na hamowni w V-Techu pokazało 170 KM i 418 Nm. Super wynik i autko naprawdę dostało drugie życie. Polecam każdemu. Cały zabieg zrobiłem za 1800 PLN z wykonaniem nowej przelotki z kwasu a filtr mam u siebie jakby co.

Opublikowano

te 418 Nm na seryjnym turbo to ostro przesadzone... Cena jak za wyrzucenie filtra mechanicznie i programowo plus wirus jak najbardziej ok, jednak osobiśćie nie zdecydowałbym się na usługi v-techa. Wklej wykres ;)

Opublikowano

ja na turbo BRD i drugim IC mam 193PS i 400nM...oczywiscie dpf wywalony

Opublikowano
te 418 Nm na seryjnym turbo to ostro przesadzone... Cena jak za wyrzucenie filtra mechanicznie i programowo plus wirus jak najbardziej ok, jednak osobiśćie nie zdecydowałbym się na usługi v-techa. Wklej wykres ;)

Nie robiłem tego w V-Techu tylko tam hamowałem furkę. Ten program robiłem u gościa który robił to nie pierwszy raz i twierdzi że to jest bezpieczne. Zobaczymy.

Opublikowano
A ja Panowie jestem po zrobieniu wałka i wywaleniu DPF-a i przy okazji zrobiłem program i dzisiaj na hamowni w V-Techu pokazało 170 KM i 418 Nm. Super wynik i autko naprawdę dostało drugie życie. Polecam każdemu. Cały zabieg zrobiłem za 1800 PLN z wykonaniem nowej przelotki z kwasu a filtr mam u siebie jakby co.

V-tech... juz nie raz było o Nm z fałecha:wink:

chociaz u nas w czestochowie na turbo ARL osiaga sie 480Nm:decayed:

Opublikowano

Tak piszecie kto ile z czego, dobrze by było to później złozyć do kupy i załozyć wątek o 2,0TDI co i jak i za ile:wink: licze ze ktos skrobnie taki wątek podzielony na etapy:wink:

Opublikowano

jaki wstawiacie ic drugi bo ja również jestem posiadaczem BPW i jak na razie zrobiłem program ale nie byłem jeszcze na hamowni, dużo daje wywalenie dpf-a? co dajecie zamiast dpf-a żeby wyhamować turbawke?:D

Opublikowano

BPW_po_programie.jpg

<br /><br />

Jest i wykres. Co do wyhamowania turbawki o której pisze lukwas1992 to gdy wczoraj leciałem testowo naszym autobanem A4 150km/h to po zdjęciu nogi z gazu miałem wrażenie że samochód przez chwilę jeszcze ciągnie więc to pewnie rozpędzona suszarka pompowała jeszcze powietrze i był taki efekt. Przy normalnej jeździe tego nie odczuwam. Proszę o komentarze do wykresu.

dzięki

Opublikowano

Taki moment przy 2tys? :facepalm: Przecież to strzał w głowe dla sprzęgła.

Opublikowano
Taki moment przy 2tys? :facepalm: Przecież to strzał w głowe dla sprzęgła.

to fakt troche sprzęgło męczysz takim wykresem lepiej żeby ten wykresik był stopniowo w górę a nie taki szczał, powie mi ktoś jakie dajecie ic jak dodajecie nowy i jak załatwić sprawę wyhamowania turbo po wywaleniu DPF-a

pomoże jakieś do sterowanie turbiny czy jedynie tłumik środkowy da rade?;>

Opublikowano
Taki moment przy 2tys? :facepalm: Przecież to strzał w głowe dla sprzęgła.

to fakt troche sprzęgło męczysz takim wykresem lepiej żeby ten wykresik był stopniowo w górę a nie taki szczał, powie mi ktoś jakie dajecie ic jak dodajecie nowy i jak załatwić sprawę wyhamowania turbo po wywaleniu DPF-a

pomoże jakieś do sterowanie turbiny czy jedynie tłumik środkowy da rade?;>

Co wy z tym wyhamowaniem turbo. Mam 400Nm i 190KM. Turbina brd, fmic brak dpfa. U mnie po ściągnięciu nogi z gazu nie ważne czy jadę 200 czy 80 auto od razu zwalnia nie mam jak wy że jeszcze ciągnie.

Opublikowano
Taki moment przy 2tys? :facepalm: Przecież to strzał w głowe dla sprzęgła.

tuner grubo sie popisał:decayed:

jedz z tym na korekte i niech ciagnie koxu przy 2 tys...

Opublikowano
jaki wstawiacie ic drugi bo ja również jestem posiadaczem BPW i jak na razie zrobiłem program ale nie byłem jeszcze na hamowni, dużo daje wywalenie dpf-a? co dajecie zamiast dpf-a żeby wyhamować turbawke?:D

albo wycinasz środek i spawasz, albo robisz z kwasówki i tyle, ja wiem czy coś daje wywalenie dpf jako że moc hmm napewno nie ma ze masz 15 kucy wiecej bez pożadnego programu itp

co do IC to albo dokładasz prawy z BRD lub 2,0 TFSI albo fimc ( tylko tutaj nie sprawdzałem tego ale słuchy mnie doszły że tylko w zderzaku sline sie mieści, ale nie dam głowy) a turbo najlepiej CAHA,

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

http://s11.postimage.org/owmkcmxgf/BPW_po_programie.jpg

<br /><br />

Jest i wykres. Co do wyhamowania turbawki o której pisze lukwas1992 to gdy wczoraj leciałem testowo naszym autobanem A4 150km/h to po zdjęciu nogi z gazu miałem wrażenie że samochód przez chwilę jeszcze ciągnie więc to pewnie rozpędzona suszarka pompowała jeszcze powietrze i był taki efekt. Przy normalnej jeździe tego nie odczuwam. Proszę o komentarze do wykresu.

dzięki

:shock3::shock3::shock3: to ja z BRD i IC prawym mam 402 i to przy 2700

Opublikowano
jaki wstawiacie ic drugi bo ja również jestem posiadaczem BPW i jak na razie zrobiłem program ale nie byłem jeszcze na hamowni, dużo daje wywalenie dpf-a? co dajecie zamiast dpf-a żeby wyhamować turbawke?:D

albo wycinasz środek i spawasz, albo robisz z kwasówki i tyle, ja wiem czy coś daje wywalenie dpf jako że moc hmm napewno nie ma ze masz 15 kucy wiecej bez pożadnego programu itp

co do IC to albo dokładasz prawy z BRD lub 2,0 TFSI albo fimc ( tylko tutaj nie sprawdzałem tego ale słuchy mnie doszły że tylko w zderzaku sline sie mieści, ale nie dam głowy) a turbo najlepiej CAHA,

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

jesteś w stanie mi podać jakiś numerek ic od BRD albo TFSI?:>

turbo od CAHA? możesz jakoś rozwinąć ta nazwe?:D

---------- Post dopisany at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany at 00:30 ----------

jaki wstawiacie ic drugi bo ja również jestem posiadaczem BPW i jak na razie zrobiłem program ale nie byłem jeszcze na hamowni, dużo daje wywalenie dpf-a? co dajecie zamiast dpf-a żeby wyhamować turbawke?:D

albo wycinasz środek i spawasz, albo robisz z kwasówki i tyle, ja wiem czy coś daje wywalenie dpf jako że moc hmm napewno nie ma ze masz 15 kucy wiecej bez pożadnego programu itp

co do IC to albo dokładasz prawy z BRD lub 2,0 TFSI albo fimc ( tylko tutaj nie sprawdzałem tego ale słuchy mnie doszły że tylko w zderzaku sline sie mieści, ale nie dam głowy) a turbo najlepiej CAHA,

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

dzięki

:shock3::shock3::shock3: to ja z BRD i IC prawym mam 402 i to przy 2700

jesteś w stanie mi podać jakiś numerek ic od BRD albo TFSI?:>

turbo od CAHA? możesz jakoś rozwinąć ta nazwe?:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...