MercDG Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Założyłem nie dawno gwint supersporta do TA technixa nie ma porównania a jak kupisz od kolegi PUMY to do tego w podobnych pieniądzach nawet bym sie nie zastanawiał co brać
Raf_kk Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Tak mnie właśnie korci ten gwint:D...muszę przeprowadzić wewnętrzną rozmowę z portfelem<lol2>
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 no to ciekawie pewnie wygląda ten twój Touran z taki zawieszeniem ...i Audi i Touran na gwintach:wink4:
Raf_kk Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zdjęcie potwierdza, że vany nie muszą być nudne:D
P-U-M-A Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Touran bardzo fajne autko dla rodziny:wink:
Raf_kk Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Nie jeździłem, ale wiele posiadaczy mówi, że mega wygodny
Frimuś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 van nie van ale apetycznie zmodzony przyciaga oko
domjenick Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 wygodny, przestronny (choć Sharan jest większy ), dla rodziny i żeby coś przewozić-prawie idealny w swojej klasie, bo nęka go wiele niedociągnięć konstrukcyjnych (przede wszystkim czujnik w pompie ABS, co jest sporym wydatkiem), ale przestronność i możliwości wykorzystania auta-rekompensuje wszystko ...co do gwintu na Touranie-jest u mnie JOM blue line, ale będę wracał do serii, bo jest za nisko i jedyną wadą tego gwintu jest to, że jak auto jest załadowane po dach-niestety spingi z przodu są tak ściśnięte, że podczas pokonywania garbów na drodze-sprężyna po prostu ściska się na maxa i jest metaliczny dźwięk, co jest lekkim dyskomfortem, sam gwint,JOM Blue Line, jako część-jest OK, ale nie do Tourana, pewnie w Golfie będzie się inaczej sprawował, bo i waga auta inna, środek ciężkości inny, no i auto konstrukcyjnie inne, ale jeśli ktoś chce tylko obniżyć-to i JOM BL jest dobry:wink4:
MateuszZS Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Siemka do swojek a4 tez chciałbym założyć gwint znalazłem to http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-fk-ak-street-i5326676004.html sprzedawca ma dobre opinie czytałem o tych gwintach z ta-technix mts i ten wydaje mi sie najsensowaniejszy czy uważacie ze to dobry wybór, na gwint chciałbym wydac 1k
Mayster1991 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Panowie odkopię troszkę temat, szukam jakiegoś gwintu do 1300 zł (a4 b5), zaznaczam, że chodzi mi o nowy gwint, pomijając Marki TA TEHNIX i MTS da się coś kupić ? Szukałem troszku po internetach zawieszki z FK jednak coś ciężko znaleźć, swoją drogą zastanawiałem się czy gwint z FK oferowany do passerati b5 nie będzie pasował do mojej czwórki ? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-fk-ak-street-vw-passat-b5-i5415186960.html Kolejna rzecz, że są to amorki gazowe. Chciałem z tym poczekać do wiosny jednak wygląda na to, że jeden amorek z tyłu mi się wylał i trzeba będzie to zmienić wcześniej.
jacca90 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 wiem że pisałeś że chcesz nowy ale za 1300zł kupisz KW v1 w bardzo dobry stanie
michu10 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Panowie dorabia ktoś nakrętki do kw v1 ? Ori są tworzywowe a dorobić można tylko stalowe, pytanie czy stalowe w ocynk będą ok ? Może ktoś się zetknął z tym tematem? Wysłane z mojego SM-N910C
Matek Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Jakies ooinie o gwincie lowtec?
nitro20 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Gwint temat rzeka, powiem tak, jak ktoś jeździł na tanich i nigdy na czymś markowym to najlepiej niech nic nie pisze ?. Bo wprowadza ludzi w błąd, w gwintach akurat każda wydana złotówka daje lepszy zawias - są wyjątki oczywiście, ale pisanie, że płaci sie za znaczek nie jest do końca prawdą. Pytanie tylko, po co komuś np gwint h&r za kilka tysięcy skoro jedyne do czego potrzebuje gwintu to obniżenie auta, a na tor sie nie wybiera. Wydaję mi się, że do takich zastosowań najlepszy jest AP - rozsądna cena, nie jest za twardy. Do ośki pozatym jest mnóstwo używek w bardzo dobrym stanie, kilka razy miałem używany gwint i jeśli nie cieknie i widać po nim, że nie ma wżerów na tłoczyskach, a same amorki nie wyglądają jakby przeżyły powódź to zazwyczaj jeszcze długo posłuży. Ja ostatnio latam na h&r i głownie dlatego wybrałem go ponad roznymi Chińczykami, KW, Weiteciem itp ponieważ w Warszawie w razie czego można w Zerkopolu go zregenerować. Lubie sie wybrać poupalać więc taka opcja jest dla mnie takim mini ubezpieczeniem ?. Tak Apropo ten gwint tez kupiłem używany, ale wyglądał prawie jak nowy, fakt, faktem dałem za używkę tyle ile za nowe AP.
Bluebird Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Jakies ooinie o gwincie lowtec? polecam Edytowane 14 Marca 2016 przez Bluebird
Misieka4b5v6 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Koledzy mam pytanie . Kupilem gwint nowy fk iPrzod po opuszczeniu na max w dol nie zadawala mnie jednak poniewaz jest troche za miekko i nie ma az takiej strasznej gleby . Co poradzicie ?
.md Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Panowie, ktoś z forum ogarnia może jakieś używki do quattro ? Czy po prostu szukać i polować ?
Misieka4b5v6 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Na olx widzialem jeden komplet do quattro kolego .
.md Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Ten co jest na tym srebrbym audi na lawecie? Uprzedzam ze jeste spawany, e dodatku krzywo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się