Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Notlauf i ocena logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Od okolo tygodnia Audi lapie mi tryb awaryjny przy okolo 100km/h i ogolnie strasznie muli. Podlaczylem vaga i silnik wyrzucil blad:

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Zrobilem logi statyczne i bs 003 i 011:

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Mam nadzieje ze nic nie schrzanilem, bo prawde powiedziawszy robilem to po raz pierwszy. Niestety narazie nie jestem w stanie zrobic logow dynamicznych, ze wzgledu na sprzet. Czy da sie cos z tych logow ciekawego wyczytac? I co jeszcze ewentualnie sprawdzic statycznie i bs? Moza uda mi sie zrobic logi dynamiczne podczas dlugiego weekendu. Czytalem ze problemem moze byc zaworek N 75 i mozna go podmienic z N 18 aby go sprawdzic, ale dostep do tego ustrojstwa w moim silniku jest po prostu straszny :/ Ostatnio sporo jezdze glownie po miescie i czytalem ze problemem moga tez byc zapieczone kierownice. Co Panowie o tym sadzicie i co mi radzicie? Pozdrawiam :)

Opublikowano

Bez logów dynamicznych nie ma co kombinować, będziesz mieć możliwość to je zrób :). Logi które wrzuciłeś są ok, widać w 011BS, że sztanga pracuje, dostęp do N75 w AWX jest dobry, gorzej z N18:/. Jeśli nie masz od kogo podmienić to na początek sprawdź wężyki podciśnienia czy nie są przetarte lub któryś nie wypiął się.

Opublikowano

Ok, dzieki. Wezyk wyglada na ok, chociaz byl chyba niedocisniety. Postaram sie jeszcze zrobic te logi dynamiczne.

Tak przy okazji, mam jeszcze jedno pytanie. Praktycznie nigdy temperatura silnika nie osiaga u mnie 90 stopni (zazwyczaj jest okolo 60, wedlug wskaznika). Zrobilem przed chwila logi na zimnym silniku i to mi wyszlo:

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Walniety czujnik G2?

Edyta dodaje, ze zle podlinkowalem. juz poprawione. Przy okazji dodaje wartosci na cieplym silniku:

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

No no, logi z grudnia bieżącego roku - to trochę odległa przyszłość :)

Pomijając, logi na zimnym silniku nie były robione od razu jeden za drugim (patrz na rozbieżność czasu na zegarze logowania). Na ciepłym silniku zrobione prawidłowo i one jasno wskazują, że termostat już przepuszcza i należy go wymienić.

Opublikowano

Nie boj nic - logi byly robione dzisiaj :) To ze musze uzywac jakiegos starego szrotu z xp i wpisalem w dacie jakies bzdury, o niczym nie swiadczy :D

Co do rozbierznosci na zegarze logowania - rzeczywiscie, chyba sie walnalem przy wrzucaniu loga, bo kilka ich dzisiaj i wczoraj robilem, wiec moglo mi sie pomylic :/ W kazdym razie bardzo dziekuje za porade :)

Opublikowano

Szkoda, że nie wrzuciłeś logów dynamicznych, można by zerknąć co powoduje tryb awaryjny...

Opublikowano

Spokojnie, jeszcze do tego wroce w ciagu dlugiego weekendu, tylko musze sie jakos uporac z laptopem w ktorym bateria pada po 3 minutach a kabla moze mi nie wystarczyc zeby poprawnie zrobic logi dynamiczne ;) :/ Ogolnie to nie mam zamiaru nic ruszac dopoki mi tu z tym notlaufem nie pomozecie :)

A tak swoja droga - jechalem dzisiaj po 16 do domu (30km) i szedl dosyc zwawo :/ moglem spokojnie wyciagnac 130-140km. Dopiero pod miastem znowu zaczal troche mulic.

Opublikowano

Auto przed przejściem w tryb awaryjny ma swoją moc czy jest zamulone? ... Zanim uporałem się z notlaufami w swoim aucie to i 180 km/h dało się pojechać byle nie pałować motoru przed osiągnięciem odpowiedniej temperatury no i zmieniając biegi przy max 2000 obr./min.

Opublikowano

No dzisiaj bylo dosyc zwawe - przynajmniej z mojej perspektywy. Tyle ze moja perspektywa moze byc mocno nieobiektywna, bo nie mam w zwyczaju mocno przyciskac. W piatek, jak wracalem do domu, to mimo spokojnej zmiany biegow na niskich obrotach, od samego poczatku dalo sie wyczuc ze auto muli masakrycznie i nie dalo sie jechac szybciej niz 110 (mialem problem z wyprzedzeniem Fiata Uno :/).

---------- Post dopisany 10-06-2012 at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2012 at 22:15 ----------

Witam Panow ponownie. Zrobilem dzisiaj logi dynamiczne.

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co myslicie?

Opublikowano

N 75?

Dziekuje bardzo za porade. Kupic nowke czy uzywka tez da rade?

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

Jeszcze jedno zapytam - numer katalogowy dla N75 w Audi A4 B6 1.9 130km AWX to 8E0 906 628 A czy 8E0 906 627 C ? :/

Opublikowano

Wg mnie to nie jest uszkodzony czujnik cisnienia doladowania.

Opublikowano

To co to jest wedlug Ciebie? :)

Pomozcie mi prosze, bo troche szkoda wydawac kase na nic :/

Opublikowano

Podmien czunik cisnienia doladowania.Nie ma turbo co by ladowalo 2bary przy 1500bar przy masie zasysanego powietrza ~~500mg

Opublikowano

Czujnik warto podmienić, podejrzany wynik pokazuje, okaże czy kierownice nie zapieczone oraz czy przepływomierz nie kuleje, bo przy takim doładowaniu skromnie mierzy.

Opublikowano

Wykonaj 011 Basic Settings i 011 i 010 statyczne

Opublikowano

011 bs i statyczne sa w pierwszym poscie, robione tydzien temu. mam powtorzyc?

kurcze, mialem nadzieje ze logi dynamiczne wyjasnia sprawe :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...