Pikuś Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 Ej a dlaczego prawie wszyscy wymieniaja odrazu cale wahacze jak sa dostepne tuleje metalowo-gumowe i sa o niebo tansze od calych wahaczy?? A wymienisz sworznie??? :shock: To na nich jest najczęściej luz,nieprawdaż??? \Ej jakbys nie zauwazyl to juz wyjasnione.
Gość wit07 Opublikowano 2 Marca 2006 Opublikowano 2 Marca 2006 Mam nastepne pytanko? Kupujac a4 sprawdziłem gruntownie wychacze - oprócz jednego wszystkie wymienione - zero luzów. Ale po 2 tygodniach jazdy autko zaczeło ni SKRZYPIEC jak rasowy drabiniasty wóz konny. Czy powodem mogą byc zuzyte tuleje gumowo - metalowe na połączeniu wachacz - nadwozie. Czy to guma odchodząc od tulei stalowej tak skrzypi? Tak mi ktoś tłumaczył ale chcę się upewnić. Czy może jest jakis inny powód skrzypienia?
szogun0 Opublikowano 3 Marca 2006 Opublikowano 3 Marca 2006 Jest tak jak piszesz. Kiedy tuleje się zużyją to strasznie zaczynają skrzypieć.
Gość ?ysy Opublikowano 3 Marca 2006 Opublikowano 3 Marca 2006 U mnie skrzypiały swożnie wahaczy dolnych a nie tuleje . jeden z wahaczy ma swożeń skierowany ułożyskowaniem do góry - niestety smar się wydostaje ze swożnia zaczyna rdzewieć i skrzypi.
jaca Opublikowano 7 Marca 2006 Opublikowano 7 Marca 2006 U mnie skrzypiały swożnie wahaczy dolnych a nie tuleje .jeden z wahaczy ma swożeń skierowany ułożyskowaniem do góry - niestety smar się wydostaje ze swożnia zaczyna rdzewieć i skrzypi. Mój znajomy mechanik zawsze montując nowe wachacze do grupy VW rozbiera gumową osłonę i dokłada smaru twierdzi że nie zaszkodzi a zawsze trochę przedłuży żywot. Nie wiem może ma rację, ale napewno nie zaszkodzi
wojtas-audi Opublikowano 22 Marca 2006 Opublikowano 22 Marca 2006 Tez cos wlasnie mam z przednim dolnym lewym wachaczem, zaczal dzisiaj skrzypiec, nie wiem czy wymieniac caly wachacz czy tylko cos tam w srodku ??
brombel123 Opublikowano 23 Marca 2006 Opublikowano 23 Marca 2006 A jakiej firmy kupić , za ile i gdzie :?: ... no wlasnie my tu gadu-gadu a podstawowe kwestie nadal nie wyjasnione (mnie tez czeka wymiana wachaczy) wiec ponawiam pytanie o ceny, jakosc danych marek wachaczy i ewentualne miejsce zakupu (moze byc w sieci)
piurko Opublikowano 24 Marca 2006 Opublikowano 24 Marca 2006 A jakiej firmy kupić , za ile i gdzie :?: ... no wlasnie my tu gadu-gadu a podstawowe kwestie nadal nie wyjasnione (mnie tez czeka wymiana wachaczy) wiec ponawiam pytanie o ceny, jakosc danych marek wachaczy i ewentualne miejsce zakupu (moze byc w sieci) Przyłączam się do przedmówcy i ponawiam swoją prośbę o poradę w tym temacie wahaczy. Chcę kupić na dniach nowy komplet i się waham: mam w sieci za 1250 zl. FEBI lub http://allegro.pl/item91983064_wahacze_vw_passat_audi_a6_a4_oryginal_nowe_.html lub http://allegro.pl/item92888895_wahacze_audi_a4_a6_vw_passat_nowe_oryginalne.html lub http://allegro.pl/item91394373_wahacze_do_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6_tanio.html ,poradźcie. Przy okazji ,wiem że dwa maią luz :| , chcę sprawdzić na szarpakach całą zawiechę i te dobre za parę groszy sprzedać czy może wyżucić :idea: ? Co o tym myślicie :?:
Gość jarekA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 musze wymienic zawieszenie w A4 z 97r .jakij firmy wahacze polecacie :?:
MichałK Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Opublikowano 22 Kwietnia 2006 A jakiej firmy kupić , za ile i gdzie :?: ... no wlasnie my tu gadu-gadu a podstawowe kwestie nadal nie wyjasnione (mnie tez czeka wymiana wachaczy) wiec ponawiam pytanie o ceny, jakosc danych marek wachaczy i ewentualne miejsce zakupu (moze byc w sieci) Przyłączam się do przedmówcy i ponawiam swoją prośbę o poradę w tym temacie wahaczy. Chcę kupić na dniach nowy komplet i się waham: mam w sieci za 1250 zl. FEBI lub http://allegro.pl/item91983064_wahacze_vw_passat_audi_a6_a4_oryginal_nowe_.html lub http://allegro.pl/item92888895_wahacze_audi_a4_a6_vw_passat_nowe_oryginalne.html lub http://allegro.pl/item91394373_wahacze_do_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6_tanio.html ,poradźcie. Przy okazji ,wiem że dwa maią luz :| , chcę sprawdzić na szarpakach całą zawiechę i te dobre za parę groszy sprzedać czy może wyżucić :idea: ? Co o tym myślicie :?: Kolega zaproponował bardzo ciekawą opcję zakupu oryginalnych kompletów wahaczy. Jeżeli te pierwsze propozycje są rzeczywiście oryginalny komplet przeznaczy do pierwszego montażu w fabryce to ja bym to bez zastanowienia kupił. Cena jest bardzo dobra.Nie widziałem tych propozycji na allegro wcześniej. Jak dotąd kupowałem tylko (jak narazie 3-wahacze) wahacze marki FEBI. Od wymiany 1-wszego przejechałem dopiero 10.000km więc nie moge wiele o nich wiele powiedzieć.FEBI polecali chłpoaki na forum AUDI. Ale po poście koleki "piurko2" - następnym moim zakupem będzie napewno jakiś wahacz z tych przez niego wymienionych oryginalnych - o ile sprzedaja pojedyńcze sztuki ale znając życie jednostkowo też sprzedają. Podaje stonę na allego gdzie kupiłem te 3-wahacze FEBI (szybko i sprawnie): http://allegro.pl/item99373490_wahacz_audi_a4_a6_oraz_passat_febi_zestaw_kpl.html
Waters Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Tak się kedyś zastanawiałem nad tymi wahaczami i cały czas mi chodzi po głowie żeby kupić nowe, wywiercić od góry małe dziurki, nagwintować, wstawić kalamitki i regularnie smarować. Czy to nie przedłużyło by ich żywotności. :?:
Dawid Solution Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Tak się kedyś zastanawiałem nad tymi wahaczami i cały czas mi chodzi po głowie żeby kupić nowe, wywiercić od góry małe dziurki, nagwintować, wstawić kalamitki i regularnie smarować. Czy to nie przedłużyło by ich żywotności. :?: Odradzam :!:
bratpit Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Polska myśl techniczna :shock: , daj sobie spokój :mrgreen:
piurko Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 A jakiej firmy kupić , za ile i gdzie :?: ... no wlasnie my tu gadu-gadu a podstawowe kwestie nadal nie wyjasnione (mnie tez czeka wymiana wachaczy) wiec ponawiam pytanie o ceny, jakosc danych marek wachaczy i ewentualne miejsce zakupu (moze byc w sieci) Przyłączam się do przedmówcy i ponawiam swoją prośbę o poradę w tym temacie wahaczy. Chcę kupić na dniach nowy komplet i się waham: mam w sieci za 1250 zl. FEBI lub http://allegro.pl/item91983064_wahacze_vw_passat_audi_a6_a4_oryginal_nowe_.html lub http://allegro.pl/item92888895_wahacze_audi_a4_a6_vw_passat_nowe_oryginalne.html lub http://allegro.pl/item91394373_wahacze_do_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6_tanio.html ,poradźcie. Przy okazji ,wiem że dwa maią luz :| , chcę sprawdzić na szarpakach całą zawiechę i te dobre za parę groszy sprzedać czy może wyżucić :idea: ? Co o tym myślicie :?: Kolega zaproponował bardzo ciekawą opcję zakupu oryginalnych kompletów wahaczy. Jeżeli te pierwsze propozycje są rzeczywiście oryginalny komplet przeznaczy do pierwszego montażu w fabryce to ja bym to bez zastanowienia kupił. Cena jest bardzo dobra.Nie widziałem tych propozycji na allegro wcześniej. Jak dotąd kupowałem tylko (jak narazie 3-wahacze) wahacze marki FEBI. Od wymiany 1-wszego przejechałem dopiero 10.000km więc nie moge wiele o nich wiele powiedzieć.FEBI polecali chłpoaki na forum AUDI. Ale po poście koleki "piurko2" - następnym moim zakupem będzie napewno jakiś wahacz z tych przez niego wymienionych oryginalnych - o ile sprzedaja pojedyńcze sztuki ale znając życie jednostkowo też sprzedają. Podaje stonę na allego gdzie kupiłem te 3-wahacze FEBI (szybko i sprawnie): http://allegro.pl/item99373490_wahacz_audi_a4_a6_oraz_passat_febi_zestaw_kpl.html Trochę drogo, ja w końcu kupiłem komplet FEBI za 1200 PLN od zmax na allagro (szczerze polecam ) Jako "dowcip" :mad: napiszę , że kupiłem je niepotrzebnie. Ustawiałem zbieżność po wymianie sprężyn i magicy powiedzieli , że mam luz na dwóch wahaczach więc kupiłem komplet. Pojechałem na szarpaki żeby upewnić się , które mają luz, a tu niespodzianka - wszystkie są OK :shock: Te sygnowane logo audi, vw mogą być również FEBI
_siwy_ Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 A ja mam takie pytanko. Mam luz na przednich górnych wahaczach, po obydwu stronach. Idą do wymiany. Zajrzałem tam i nie widzę możliwości wymiany ich bez sciągania całej kolumny McPhersona (jakos nie widzę możliewości wyjęcia i ponownego wsadzenia śruby górnego mocowania). Czy jest jakis inny sposób na wyjęcie i włożenie nowego? Z górnymi tylnymi raczej nie widzę problemu bo jest duzo miejsca na manewry.
Waters Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Wg mnie nie ma innej możliwości. Jak zmieniałem wahacz w swoim to wyciągałem cały amor razem ze sprężyną, tak w rzeczywistości to wcale nie ma z tym tak dużo więcej roboty. Pamiętaj po wymianie żeby ten metalowo-gumowy element wahacza dokręcić na siłe dopiero jak auto będzie spuszczone z lewarka lub jeśli chcesz wcześniej to w takim położeniu jak by stało na kołach.
dark79 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 przy wymianie tych wahaczy niestety trzeba zdjąć to wszystko na zewnatrz, a co przykręcania wahacza, to ja skręciałem gow takiej pozycji co był stary, i jakos chodzi
felipe.avant Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 witam,ostatnio również wymieniłem w kombicy wachacz prawy górny jakieś niemieckiej firmy za 150zł i jest elegancko,nie ma co wariowac od razu z całym zawieszeniem,wiadomo jaki jest stan naszych dróg za jakiś czas znowu coś bedzie pukało,pozdrawiam i smigajcie omijając dziury
adamusik Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Kupiłem kiedyś febi na allegro i wytrzymał pół roku trochę się zawiodłem i postanowiłem wymieniać tylko na lemforder
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się