Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b7 BPG] 2.0 t fsi quattro Abt Recaro S-line Neon Led STAGE 4 Total Custom - 402.9Ps/518.1Nm "SUKCES DONE " !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
17 minut temu, dRACoNIx napisał(a):

 

W Gdańsku jest masakra z tym, obwodnice są ok, ale miasto tragedia...

Dlatego na Trójmiasto 1BE/1BV to maksymalna gleba. :D 

Opublikowano

Mi na 1BD bardzo dobrze jeździ się po 3-wsi  nie ma co narzekać :decayed:

 

Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał(a):

Mi na 1BD bardzo dobrze jeździ się po 3-wsi  nie ma co narzekać :decayed:

 

Tak samo siedzi jak 1BV czy 1 cm niżej?

Opublikowano

Takie gówno i cały dzień roboty ,  a upały straszne wiec o poważny problem nie trudno.IMG_1402.thumb.jpeg.54614af732337619975a5a8dd1938554.jpegIMG_1403.thumb.jpeg.f7b2bbcd25f47a6cb8a355c920313915.jpeg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Stabilizator s4 b7 20mm - zrobione IMG_1397.thumb.jpeg.2a2da2d8c45aca6c26ed90ba3fc0e68a.jpeg

  • Lubię to 1
  • Super 1
Opublikowano

Ciekaw jestem jak się poprawi prowadzenie dzięki temu stabilizatorowi.

Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, Adam87 napisał(a):

Ciekaw jestem jak się poprawi prowadzenie dzięki temu stabilizatorowi.

Dotrę klocki , i wlatuje w nocy na kręte drogi i na pełnej k**wie, jeżeli będzie tak durza rusznica jak między 16mm a 18mm to napewno poczuje ,

 

Teraz jest Set rs4 b7 przód i s4 b7 tył ,

zobaczę jak teraz,  podsterowność i nadsterowność .

Edytowane przez dRACoNIx
  • Super 2
Opublikowano

Daj znać co i jak:guma:

Opublikowano (edytowane)
46 minut temu, dRACoNIx napisał(a):

 nadsterowność .

To w Audi w ogóle ten fenomen istnieje poza tylnonapędowymi sztukami?

Edytowane przez Langista
Opublikowano
1 minutę temu, Langista napisał(a):

To w Audi w ogóle ten fenomen istnieje poza tylnonapędowymi sztukami?

Coś tam z rs3 są problemy z wyjeżdżaniem przodem tak słyszałem 

Opublikowano
W dniu 22.08.2023 o 14:55, dRACoNIx napisał(a):

zrezygnowałem, kolejna osłona skrzyni na kolejnym chopku.
szkoda słów .. 

zostawiam 65.5 / 65.0

Za szybko atakujesz to urywasz. Tym bardziej, jeśli hamujesz przed samym progiem i nie dość, że przód nurkuje prosto na próg, to w dodatku po przejechaniu progu przednimi kołami bujnięcie na zawieszeniu dobija właśnie osłoną bądź alu rozpórką, którą masz tam gdzieś na środku podwozia.

Ja mam 62cm na każdym kole i nie przycieram. Kwestia wytracenia prędkości prawie do zera przed progiem. Niestety /bądź stety, zależy dla kogo/ obniżonym samochodem w PL należy nauczyć się jeździć, by niczego nie urwać. Ale da się. ;)

14 godzin temu, dRACoNIx napisał(a):

Teraz jest Set rs4 b7 przód i s4 b7 tył ,

zobaczę jak teraz,  podsterowność i nadsterowność .

Tył dużo bardziej odczujesz względem serii niż przód. :thumbup1:

Opublikowano
W dniu 22.08.2023 o 22:50, george napisał(a):

Tak samo siedzi jak 1BV czy 1 cm niżej?

 

tak samo jest ale charakterystyka pracy jest troche inna

Opublikowano (edytowane)

I obniż tu bardziej ,  IMG_1406.thumb.jpeg.0169d6dd656c2579a261dd7829cb9810.jpegIMG_1405.thumb.jpeg.5eea4edd3ce74f1c0ce4aa2bc1828108.jpeg

Edytowane przez dRACoNIx
  • Smutek 1
Opublikowano

Przy obniżonym aucie dla bezpieczeństwa dokładki czy zderzaka parkuje się tyłem i nie ma żadnych problemów, tak jak Afroo napisał, obniżonym autem trzeba się nauczyć jeździć!

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Efekty dzisiejszej pracy 

tak było bez 

IMG_1449.thumb.jpeg.15b17d1c8e80b2e151244dd1501d17d1.jpeg

 

a tak jest z przód 50. / tył. 65 

IMG_1465.thumb.jpeg.d42325abcb5c2796bb5c6022f4c90de2.jpegIMG_1458.thumb.jpeg.e4bb3ff072c4a703d610897e0a054ff4.jpegIMG_1464.thumb.jpeg.3b2f6b02626a0d9df3d00d033764f508.jpeg

Edytowane przez dRACoNIx
  • Lubię to 3
  • Super 1
Opublikowano (edytowane)

A dziś wyleciało to : bardzo jestem ciekaw  jak silnik teraz bedzie pracować IMG_1475.thumb.jpeg.9cb4740dbd60cdb6216da66acdeb90b2.jpeg

Edytowane przez dRACoNIx
  • Lubię to 3
Opublikowano

Olek samochód z czarnymi szybami na zdjęciach sztos! Domyślam się, że na żywo jest jeszcze lepiej :) zweryfikuje ta tezę na jakimś spocie :)

Co do Archoil'a stosuje już od x czasu w moim motorze i w przypadku diesla różnice słychać od razu :) a i widać po wskazaniach chociażby temp. oleju w czasie intensywnej jazdy np. na autostradzie 

A zatem będzie Pan zadowolony! 

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)

Przyszedł czas na wizualną stronę auta.

 

Czekam na Wasze sugestie i podpowiedzi , generalnie co człowiek to inny gust ale może uda się coś wspólnymi siłami osiągnąć, na razie takie są propozycje :)

 

Po pierwsze czy dodanie dokładek splliter przód oraz boczne listwy dolne to na + czy na -

 

09.thumb.jpg.568807b7146491291748b62ad8839745.jpg

 

9A.thumb.jpg.fa85b62fe1c36575b44656baa58cae42.jpg

Edytowane przez dRACoNIx
Opublikowano

Kurcze. Prawie jak w grze NFS Underground. Najlepiej prezentuje się po prostu bez niczego. Jak na zdjęciach wyżej w temacie. Jest wtedy elegancki i ma smak. Ale jak już te maziaje mają być to przodu bym nie ruszał. Jak coś to od tyłu jedynie. "1" zdjęcie. "Moje zdanie" - "Mój gust". Dokładki zdecydowanie na + tylko dobrej firmy a nie z włókna z żywicą. Sam kiedyś kupiłem za chyba 400 takie i jak zobaczyłem to zadałem sobie pytanie "robią jeszcze coś takiego?" - jak owiewki do Jawki czy Rometa. Porażka. Oddalem. Na zdjęciach masz napewno coś lepszego więc ok. Jednak jakoś pod zwykły zderzak ta dokładka mi nie leży. Za dużo linii jest...  Sukcesu w wyborach. 👍

Opublikowano

Zamiast oklejenia poszedłbym w ciekawsze i większe koło.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...