Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

Poziek zostawiłem ten plastik bo jakby mi się znudził jego wygląd mogę zamontować kratkę jest też odpowiednio powycinana także icek będzie miał dobre chłodzenie, ale na razie nie będę jej montował, no jak się jeździ to będę mógł powiedzieć po programie, na pewno teraz auto jest stabilniejsze, ma lepsze spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodaj fotke jak podlacyles weze/rury od strony turbo czyli weza "S"

ogolnie widac starannosc wykonania ale..zdecydowanie zderzak do zmiany na s4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no teraz to będzie problem bo założyłem osłonę a za bardzo nie chce mi się jej ściągać, połączyłem normalnie dałem tam kawałek rury 50fi, kolanko i prosto do colera[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2008, 18:14_________________________________________________a co do zderzaka... kto by nie chciał s4 :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz ja się pochwale zamontowałem większy cooler niż inni klubowicze ze względu na to że za 430zł udało mi się go zdobyć, czyli udało mi się upchać 700/240/56 czyli wysoki na 24cm :notworthy:

ciekawe jakia jest temperaturka na tym wiekszym IC-ku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy widze że temat bardzo rozwinięty, prowadze warsztat w Warszawie więc IC-ka nie będzie problemu zamontować tym bardziej że zajmuje się też tłumikami.Ale nie o tym chciałem napisać, mam pytanie czy nie łatwiej zostawić stary cooler, po środku zamontować nowy. Nie rozbierałem jeszcze u siebie nie mam wyobrażni jak tam z miejscem.No i drugie pytanie czy to nie wpłynie na osiągi teoretycznie dwie sztuki będzie chłodniej ale jak z przepływem . Moze to i głupie pytania ale chyba chodzi o to by było tanio i dało pożądany efekt, nie problem kupić gotowca za kupe kasy. Tak to każdy myślący potrafi czekam na odpowiedż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy widze że temat bardzo rozwinięty, prowadze warsztat w Warszawie więc IC-ka nie będzie problemu zamontować tym bardziej że zajmuje się też tłumikami.Ale nie o tym chciałem napisać, mam pytanie czy nie łatwiej zostawić stary cooler, po środku zamontować nowy. Nie rozbierałem jeszcze u siebie nie mam wyobrażni jak tam z miejscem.No i drugie pytanie czy to nie wpłynie na osiągi teoretycznie dwie sztuki będzie chłodniej ale jak z przepływem . Moze to i głupie pytania ale chyba chodzi o to by było tanio i dało pożądany efekt, nie problem kupić gotowca za kupe kasy. Tak to każdy myślący potrafi czekam na odpowiedż.

takie pytanie już było , sam je kiedyś zadałem, wystarczy szukać! , http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_pytanie_dotyczace_fmic_oraz_dalsze_mody_173km_359nm_dynosoft_wroclaw-t16421.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedno pytanie: skoro miałeś orurowanie 2,5" a ori jest chyba 2" to co zastosowałeś do połączenia rury 2,5" z ori wężem w kształcie litery "S"? Na foto tego nie ma więc dlatego pytam bo jak bede robił u siebie to będę miał identyczna sytuację

Kiedyś, żeby zamontować suszarkę od AWX nabyłem od usera Kowicz przejściówkę na zwykły rozmiar AVG. Teraz, żeby jej nie wywalać (i nie wykręcać turbo) kolega wytoczył mi coś takiego:

awxmf0.th.jpgthpix.gif

I tak dolot 63mm poszedł aż do plastikowej rury pod maską. Teraz wg zaleceń Witka ciągnę dolot do samego kolektora (kolektor od AWX oczywiście). Po kupieniu kolektora, okazało się, że 63mm to prawie idealny rozmiar dla tego dolotu :>. Przy okazji zmiany kolektora, wymienię też obejmy przy turbinie, zrobię zdjęcia i załączę.

Co do zostawienia seryjnego - uważam że pomysł lipa :no:. W moim przypadku były nieszczelne rury gumowe, a poza tym przy moich 63mm seria poważnie zaniża średnicę. Zreszta alu i silikon to nie guma i plastik :polew:

A jeżeli chodzi o róznicę (przed zmianą softu) przyspieszenie było stabilne w lecie. Przy ponad 30 stopniach nie słabło, co było widoczne przed.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skalarx a jak tam ze sprzęgłem?? na seryjnym jeżdzisz? Ja zaczynam graty powoli zbierać i tak zastanawiam sie jak to z tym sprzegłem bedzie ile kucyków seria obsłuży :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na temat sprzęgła i dwumasa mogę powiedzieć tyle że 90ps obsłużył, po modyfikacjach dwumas klęknął, łożysko oporowe szumi.... ale ja zamówiłem już nowe sprzęgło i jednomas z 1z mam nadzieję że wytrzyma dalsze modyfikacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na temat sprzęgła i dwumasa mogę powiedzieć tyle że 90ps obsłużył, po modyfikacjach dwumas klęknął, łożysko oporowe szumi.... ale ja zamówiłem już nowe sprzęgło i jednomas z 1z mam nadzieję że wytrzyma dalsze modyfikacje

tak z ciekawości.....gdzie zamówiłeś te graty???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skalarx a jak tam ze sprzęgłem?? na seryjnym jeżdzisz? Ja zaczynam graty powoli zbierać i tak zastanawiam sie jak to z tym sprzegłem bedzie ile kucyków seria obsłuży :mysli:

NA razie kończę seryjne. Myślałem nad dociskiem i tarczą od radzikowskiego albo sachs performance chociaż cena kosmiczna:

SACHS PERFORMANCE do A4 B5 AVG, AFN 1.9 TDI 110KM rok 2000:

Docisk - 1156.37 zł

0294883082999715ub4.th.gifthpix.gif

Tarcza do 420Nm - 1046.53 zł

0294881864999961zw5.th.gifthpix.gif

Łożysko zwalniające - 112.61 zł + jakiś dwumas SACHS pewnie ok 900 zł :mysli:

Ceny niezłe... ale pewnie dało by radę :>

[br]Dopisany: 03 Listopad 2008, 10:21_________________________________________________

na temat sprzęgła i dwumasa mogę powiedzieć tyle że 90ps obsłużył, po modyfikacjach dwumas klęknął, łożysko oporowe szumi.... ale ja zamówiłem już nowe sprzęgło i jednomas z 1z mam nadzieję że wytrzyma dalsze modyfikacje

Co do dwumasa to nie mam pomysłu. Ale łożysko sachs performace za 112.61 zł to niezła cena, a może pomoże :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłeś wszystko u niego(za 1189zł) koło jednomasowe +sprzęgło od 1Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe do ilu KM i Nm-tow starczy takie sprzegło.W ośce napewno lepiej ale tak jak ja mam w quattro hmm?A komplecik do A4 od Radzikowskiego ile PLNów?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłeś wszystko u niego(za 1189zł) koło jednomasowe +sprzęgło od 1Z

tak wszystko w tej cenie czyli sprzęgło docisk łożysko oporowe oraz koło zamachowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra cena :good:

Ale tak sie zastanawiam :mysli: Dlaczego jednomas a nie dwumas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo dwumas sie rozsypie jak dostanie taki zastrzyk NM :)

A jak jest np w bęzyniakach? Takie 2,7 mają też taki wynalazek :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...