Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gdzie zakupiles te zabawki .... ?

Redukcje, kolanka, rury silikonowe w Agrokor (Ursus teren Zakładów Mechanicznych Ursus http://www.agrokor.pl/) wszystko Sico Rubena czeskie silikony 3x zbrojone, odporne na olej i wysokie temperatury,

Rury cięte z metra cena ok 32 zł/mb, kolanka Made in China (nierdzewka szlifowana) - ceny za kolanko 18 zł/szt. - Antykor Opacz , http://www.antykor-balinox.waw.pl/balinox/

GBS- sklep motoryzacyjny w Marysinie nie znam adresu cena 8-12 zł szt (zależy od średnicy)

Opublikowano

A ja zastanawiam się czy nie lepiej byłoby kupić rury z tej aukcji:

kolanka - http://www.allegro.pl/item416744311_hit_tlumik_rura_wydechowa_katalizator_napraw.html

rury - http://www.allegro.pl/item416744313_hit_tlumik_rura_wydechowa_katalizator_napraw.html

użytkownik - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7008886

Przypominam że jak ktoś chce silikony Simco Rubena to niech da znac bo się wybieram do nich więc mogę komuś zakupić (info na poprzedniej stronie).

Opublikowano

Ostatnio zakładałem do siebie zderzaczek od S4 i myślałem że jest wiekszy to pewnie nie trzeba będzie nic ciąć do mojego FIMIC......nic bardziej mylnego.....ciołem podobnie jak zwykły.....nawet było gorzej bo belka w zderzaku S4 gruba jak diabli....no ale udało się....ładnie wszedł....troszke wypiłowałem środkowych kratek co by przepływ powietrza był lepszy i BINGO.....super wyglada

Opublikowano

Ostatnio zakładałem do siebie zderzaczek od S4 i myślałem że jest wiekszy to pewnie nie trzeba będzie nic ciąć do mojego FIMIC......nic bardziej mylnego.....ciołem podobnie jak zwykły.....nawet było gorzej bo belka w zderzaku S4 gruba jak diabli....no ale udało się....ładnie wszedł....troszke wypiłowałem środkowych kratek co by przepływ powietrza był lepszy i BINGO.....super wyglada

prosimy o zdjęcia...
Opublikowano

mówisz i masz oto foto

gx3pyRS.jpg

gx3pIQr.jpg

gx3pSP0.jpg

Opublikowano

ale teraz IC-ek oddycha pełna piersia .... :evil:

jakie temp w dolocie ?

Opublikowano

jakie temp w dolocie ?

Właśnie, przed i po instalacji :baseball::wink4:

Opublikowano

ale teraz IC-ek oddycha pełna piersia .... :evil:

jakie temp w dolocie ?

jeśli to było do mnie ....to nie mierzyłem tego bo nie mam interfejsu.....jak zorganizujemy z Adadurem jakis spocik u siebie to pomierzymy to i owo

Opublikowano

ale teraz IC-ek oddycha pełna piersia .... :evil:

jakie temp w dolocie ?

jeśli to było do mnie ....to nie mierzyłem tego bo nie mam interfejsu.....jak zorganizujemy z Adadurem jakis spocik u siebie to pomierzymy to i owo

no to czekamy ... :naughty:

Opublikowano

ale teraz IC-ek oddycha pełna piersia .... :evil:

jakie temp w dolocie ?

jeśli to było do mnie ....to nie mierzyłem tego bo nie mam interfejsu.....jak zorganizujemy z Adadurem jakis spocik u siebie to pomierzymy to i owo

no to czekamy ... :naughty:

ale pamietam że jak byłem u Rogala to mówił że jak na chinola to spory potęcjał ma ten cooler.Mówił że i 200km by obsłużył....nie chce skłamać bo nie pamiętam dokładnie ale Rogal mówił że temp w dolocie to była coś koło 60 st po FIMIC (moge sie mylić bo to dawno było)

Opublikowano

ale Rogal mówił że temp w dolocie to była coś koło 60 st po FIMIC (moge sie mylić bo to dawno było)

sporo ....

ale nie ma co wrozyc .. zmierzysz i bedzie wiadomo ... :wink4:

Opublikowano

OT: Chodzi za mną żeby zrobić taki test wstępny (przed kombinowaniem z wycinaniem kratek w nadkolach, robieniem FMICa): zdjąć nadkola, podłączyć VAGa i zrobić "pomiary" w czasie jazdy. Ciekawe jak same nadkola wpływają na cyrkulację powietrza. W mojej B6 coolery są w obu nadkolach

Opublikowano

OT: Chodzi za mną żeby zrobić taki test wstępny (przed kombinowaniem z wycinaniem kratek w nadkolach, robieniem FMICa): zdjąć nadkola, podłączyć VAGa i zrobić "pomiary" w czasie jazdy. Ciekawe jak same nadkola wpływają na cyrkulację powietrza. W mojej B6 coolery są w obu nadkolach

wpływaja ... napewno ... bede mial chwile czasu to zrobie cos podobnego u siebie

[z zaklejonymi kratakim w nadkolu i odkrytymi]

czekamy na wyniki ...

Opublikowano

sorry za małe OT ale ...

Serdeczne dzięki koledze Kowicz za zorganizowanie mi super redukcji gumowych 55-50mm Simco :) Towar pierwsza klasa, i za normalne pieniązki

Dzięki !

Opublikowano

sorry za małe OT ale ...

Serdeczne dzięki koledze Kowicz za zorganizowanie mi super redukcji gumowych 55-50mm Simco :) Towar pierwsza klasa, i za normalne pieniązki

Dzięki !

:hi:

Co do temperatury z nadkolem to Rogal mówił że koło 10* spada.

Opublikowano

Co do temperatury z nadkolem to Rogal mówił że koło 10* spada.

bo kiedys jak u niego bylem na korekcie to mu powiedzialem ze u mnie spadło 10 stopni ... :wink4:

ale nie mam tego na logach ... :confused4:

Opublikowano

No to mam braki ... chyba w przyszłym tygodniu poczytam co to tu się działo

Opublikowano

OT: Chodzi za mną żeby zrobić taki test wstępny (przed kombinowaniem z wycinaniem kratek w nadkolach, robieniem FMICa): zdjąć nadkola, podłączyć VAGa i zrobić "pomiary" w czasie jazdy. Ciekawe jak same nadkola wpływają na cyrkulację powietrza. W mojej B6 coolery są w obu nadkolach

a propoś nadkoli, "auto motor i sport" kiedyś robiło test diesli w seacie ibiza, fabii i jakims dieselku jeszcze ... po hamowni wyszło że w z deklarowanych 130 kucy w fabii brakuje ponad 10 koni... redaktorzy ściągnęli nadkole i auto miało ponad 140 koni... więc nadkola maja duży wpływ na cyrkulację powietrza...

Opublikowano

Spanky: spokojnie maiłem gdzie testować plusy nadkola. Akurat w A4 daje najmniej z tych aut w których testowałem. Leon jest na pierwszym miejscu.

AndyN: jeżeli wjedziesz samochodem na hamownie i zrobisz 2-3 przejazdy po koleji, po czym przejazd w którym będziesz mierzył moc to będzie ona zaniżona przez to, że auto wcześniej "spuchło". Seryjne auta z małymi coolerami w 99% mają pełne nadkola i każde ze zdrowym silnikiem pokaże na hamowni pełną serie. Trzeba rozgrzać płyny w samochodzie, skontrolować temperature zasysanego powietrza i jak będzie na odpowiednim poziomie dopiero wtedy dokonać pomiaru. Tak więc taki test jak oni wykonali był nie miarodajny, skoro takie rózice wyszły względem serii.

Pozdrawiam

Opublikowano

Spanky: spokojnie maiłem gdzie testować plusy nadkola. Akurat w A4 daje najmniej z tych aut w których testowałem. Leon jest na pierwszym miejscu.

jeszcze w A4 przed liftingiem daje sporo ,ale w tych po lifcie [halogen w zderzaku] to juz koopa ... :confused4:

p.s jestem spokojny ... :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...