jaro4444 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 gdzie zakupiles te zabawki .... ? Redukcje, kolanka, rury silikonowe w Agrokor (Ursus teren Zakładów Mechanicznych Ursus http://www.agrokor.pl/) wszystko Sico Rubena czeskie silikony 3x zbrojone, odporne na olej i wysokie temperatury, Rury cięte z metra cena ok 32 zł/mb, kolanka Made in China (nierdzewka szlifowana) - ceny za kolanko 18 zł/szt. - Antykor Opacz , http://www.antykor-balinox.waw.pl/balinox/ GBS- sklep motoryzacyjny w Marysinie nie znam adresu cena 8-12 zł szt (zależy od średnicy)
Kowicz Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 A ja zastanawiam się czy nie lepiej byłoby kupić rury z tej aukcji: kolanka - http://www.allegro.pl/item416744311_hit_tlumik_rura_wydechowa_katalizator_napraw.html rury - http://www.allegro.pl/item416744313_hit_tlumik_rura_wydechowa_katalizator_napraw.html użytkownik - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7008886 Przypominam że jak ktoś chce silikony Simco Rubena to niech da znac bo się wybieram do nich więc mogę komuś zakupić (info na poprzedniej stronie).
Maniusiek28 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Ostatnio zakładałem do siebie zderzaczek od S4 i myślałem że jest wiekszy to pewnie nie trzeba będzie nic ciąć do mojego FIMIC......nic bardziej mylnego.....ciołem podobnie jak zwykły.....nawet było gorzej bo belka w zderzaku S4 gruba jak diabli....no ale udało się....ładnie wszedł....troszke wypiłowałem środkowych kratek co by przepływ powietrza był lepszy i BINGO.....super wyglada
seba1-2 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Ostatnio zakładałem do siebie zderzaczek od S4 i myślałem że jest wiekszy to pewnie nie trzeba będzie nic ciąć do mojego FIMIC......nic bardziej mylnego.....ciołem podobnie jak zwykły.....nawet było gorzej bo belka w zderzaku S4 gruba jak diabli....no ale udało się....ładnie wszedł....troszke wypiłowałem środkowych kratek co by przepływ powietrza był lepszy i BINGO.....super wyglada prosimy o zdjęcia...
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 ale teraz IC-ek oddycha pełna piersia .... jakie temp w dolocie ?
AndyN Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 jakie temp w dolocie ? Właśnie, przed i po instalacji
Maniusiek28 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2008 ale teraz IC-ek oddycha pełna piersia .... jakie temp w dolocie ? jeśli to było do mnie ....to nie mierzyłem tego bo nie mam interfejsu.....jak zorganizujemy z Adadurem jakis spocik u siebie to pomierzymy to i owo
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 ale teraz IC-ek oddycha pełna piersia .... jakie temp w dolocie ? jeśli to było do mnie ....to nie mierzyłem tego bo nie mam interfejsu.....jak zorganizujemy z Adadurem jakis spocik u siebie to pomierzymy to i owo no to czekamy ...
Maniusiek28 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2008 ale teraz IC-ek oddycha pełna piersia .... jakie temp w dolocie ? jeśli to było do mnie ....to nie mierzyłem tego bo nie mam interfejsu.....jak zorganizujemy z Adadurem jakis spocik u siebie to pomierzymy to i owo no to czekamy ... ale pamietam że jak byłem u Rogala to mówił że jak na chinola to spory potęcjał ma ten cooler.Mówił że i 200km by obsłużył....nie chce skłamać bo nie pamiętam dokładnie ale Rogal mówił że temp w dolocie to była coś koło 60 st po FIMIC (moge sie mylić bo to dawno było)
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 ale Rogal mówił że temp w dolocie to była coś koło 60 st po FIMIC (moge sie mylić bo to dawno było) sporo .... ale nie ma co wrozyc .. zmierzysz i bedzie wiadomo ...
AndyN Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 OT: Chodzi za mną żeby zrobić taki test wstępny (przed kombinowaniem z wycinaniem kratek w nadkolach, robieniem FMICa): zdjąć nadkola, podłączyć VAGa i zrobić "pomiary" w czasie jazdy. Ciekawe jak same nadkola wpływają na cyrkulację powietrza. W mojej B6 coolery są w obu nadkolach
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 OT: Chodzi za mną żeby zrobić taki test wstępny (przed kombinowaniem z wycinaniem kratek w nadkolach, robieniem FMICa): zdjąć nadkola, podłączyć VAGa i zrobić "pomiary" w czasie jazdy. Ciekawe jak same nadkola wpływają na cyrkulację powietrza. W mojej B6 coolery są w obu nadkolach wpływaja ... napewno ... bede mial chwile czasu to zrobie cos podobnego u siebie [z zaklejonymi kratakim w nadkolu i odkrytymi] czekamy na wyniki ...
kuba84 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 sorry za małe OT ale ... Serdeczne dzięki koledze Kowicz za zorganizowanie mi super redukcji gumowych 55-50mm Simco Towar pierwsza klasa, i za normalne pieniązki Dzięki !
Kowicz Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 sorry za małe OT ale ... Serdeczne dzięki koledze Kowicz za zorganizowanie mi super redukcji gumowych 55-50mm Simco Towar pierwsza klasa, i za normalne pieniązki Dzięki ! Co do temperatury z nadkolem to Rogal mówił że koło 10* spada.
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Co do temperatury z nadkolem to Rogal mówił że koło 10* spada. bo kiedys jak u niego bylem na korekcie to mu powiedzialem ze u mnie spadło 10 stopni ... ale nie mam tego na logach ...
adadur Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 No to mam braki ... chyba w przyszłym tygodniu poczytam co to tu się działo
kepasa Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 OT: Chodzi za mną żeby zrobić taki test wstępny (przed kombinowaniem z wycinaniem kratek w nadkolach, robieniem FMICa): zdjąć nadkola, podłączyć VAGa i zrobić "pomiary" w czasie jazdy. Ciekawe jak same nadkola wpływają na cyrkulację powietrza. W mojej B6 coolery są w obu nadkolach a propoś nadkoli, "auto motor i sport" kiedyś robiło test diesli w seacie ibiza, fabii i jakims dieselku jeszcze ... po hamowni wyszło że w z deklarowanych 130 kucy w fabii brakuje ponad 10 koni... redaktorzy ściągnęli nadkole i auto miało ponad 140 koni... więc nadkola maja duży wpływ na cyrkulację powietrza...
Rogalotti Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Spanky: spokojnie maiłem gdzie testować plusy nadkola. Akurat w A4 daje najmniej z tych aut w których testowałem. Leon jest na pierwszym miejscu. AndyN: jeżeli wjedziesz samochodem na hamownie i zrobisz 2-3 przejazdy po koleji, po czym przejazd w którym będziesz mierzył moc to będzie ona zaniżona przez to, że auto wcześniej "spuchło". Seryjne auta z małymi coolerami w 99% mają pełne nadkola i każde ze zdrowym silnikiem pokaże na hamowni pełną serie. Trzeba rozgrzać płyny w samochodzie, skontrolować temperature zasysanego powietrza i jak będzie na odpowiednim poziomie dopiero wtedy dokonać pomiaru. Tak więc taki test jak oni wykonali był nie miarodajny, skoro takie rózice wyszły względem serii. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Spanky: spokojnie maiłem gdzie testować plusy nadkola. Akurat w A4 daje najmniej z tych aut w których testowałem. Leon jest na pierwszym miejscu. jeszcze w A4 przed liftingiem daje sporo ,ale w tych po lifcie [halogen w zderzaku] to juz koopa ... p.s jestem spokojny ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się