seba1-2 Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Poziek zostawiłem ten plastik bo jakby mi się znudził jego wygląd mogę zamontować kratkę jest też odpowiednio powycinana także icek będzie miał dobre chłodzenie, ale na razie nie będę jej montował, no jak się jeździ to będę mógł powiedzieć po programie, na pewno teraz auto jest stabilniejsze, ma lepsze spalanie
guardian Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 zapodaj fotke jak podlacyles weze/rury od strony turbo czyli weza "S" ogolnie widac starannosc wykonania ale..zdecydowanie zderzak do zmiany na s4
seba1-2 Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 no teraz to będzie problem bo założyłem osłonę a za bardzo nie chce mi się jej ściągać, połączyłem normalnie dałem tam kawałek rury 50fi, kolanko i prosto do colera[br]Dopisany: 09 Wrzesień 2008, 18:14_________________________________________________a co do zderzaka... kto by nie chciał s4
spanky Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 a teraz ja się pochwale zamontowałem większy cooler niż inni klubowicze ze względu na to że za 430zł udało mi się go zdobyć, czyli udało mi się upchać 700/240/56 czyli wysoki na 24cm ciekawe jakia jest temperaturka na tym wiekszym IC-ku ...
seba1-2 Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 TEMP na nim wynosiła 29 przy strojeniu na mieście
siwy2241 Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam jestem tu nowy widze że temat bardzo rozwinięty, prowadze warsztat w Warszawie więc IC-ka nie będzie problemu zamontować tym bardziej że zajmuje się też tłumikami.Ale nie o tym chciałem napisać, mam pytanie czy nie łatwiej zostawić stary cooler, po środku zamontować nowy. Nie rozbierałem jeszcze u siebie nie mam wyobrażni jak tam z miejscem.No i drugie pytanie czy to nie wpłynie na osiągi teoretycznie dwie sztuki będzie chłodniej ale jak z przepływem . Moze to i głupie pytania ale chyba chodzi o to by było tanio i dało pożądany efekt, nie problem kupić gotowca za kupe kasy. Tak to każdy myślący potrafi czekam na odpowiedż.
Tomigsi Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam jestem tu nowy widze że temat bardzo rozwinięty, prowadze warsztat w Warszawie więc IC-ka nie będzie problemu zamontować tym bardziej że zajmuje się też tłumikami.Ale nie o tym chciałem napisać, mam pytanie czy nie łatwiej zostawić stary cooler, po środku zamontować nowy. Nie rozbierałem jeszcze u siebie nie mam wyobrażni jak tam z miejscem.No i drugie pytanie czy to nie wpłynie na osiągi teoretycznie dwie sztuki będzie chłodniej ale jak z przepływem . Moze to i głupie pytania ale chyba chodzi o to by było tanio i dało pożądany efekt, nie problem kupić gotowca za kupe kasy. Tak to każdy myślący potrafi czekam na odpowiedż. takie pytanie już było , sam je kiedyś zadałem, wystarczy szukać! , http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_pytanie_dotyczace_fmic_oraz_dalsze_mody_173km_359nm_dynosoft_wroclaw-t16421.0.html
skalarx Opublikowano 1 Listopada 2008 Opublikowano 1 Listopada 2008 jedno pytanie: skoro miałeś orurowanie 2,5" a ori jest chyba 2" to co zastosowałeś do połączenia rury 2,5" z ori wężem w kształcie litery "S"? Na foto tego nie ma więc dlatego pytam bo jak bede robił u siebie to będę miał identyczna sytuację Kiedyś, żeby zamontować suszarkę od AWX nabyłem od usera Kowicz przejściówkę na zwykły rozmiar AVG. Teraz, żeby jej nie wywalać (i nie wykręcać turbo) kolega wytoczył mi coś takiego: I tak dolot 63mm poszedł aż do plastikowej rury pod maską. Teraz wg zaleceń Witka ciągnę dolot do samego kolektora (kolektor od AWX oczywiście). Po kupieniu kolektora, okazało się, że 63mm to prawie idealny rozmiar dla tego dolotu :>. Przy okazji zmiany kolektora, wymienię też obejmy przy turbinie, zrobię zdjęcia i załączę. Co do zostawienia seryjnego - uważam że pomysł lipa . W moim przypadku były nieszczelne rury gumowe, a poza tym przy moich 63mm seria poważnie zaniża średnicę. Zreszta alu i silikon to nie guma i plastik A jeżeli chodzi o róznicę (przed zmianą softu) przyspieszenie było stabilne w lecie. Przy ponad 30 stopniach nie słabło, co było widoczne przed.
Kowi87 Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 skalarx a jak tam ze sprzęgłem?? na seryjnym jeżdzisz? Ja zaczynam graty powoli zbierać i tak zastanawiam sie jak to z tym sprzegłem bedzie ile kucyków seria obsłuży
seba1-2 Opublikowano 2 Listopada 2008 Opublikowano 2 Listopada 2008 na temat sprzęgła i dwumasa mogę powiedzieć tyle że 90ps obsłużył, po modyfikacjach dwumas klęknął, łożysko oporowe szumi.... ale ja zamówiłem już nowe sprzęgło i jednomas z 1z mam nadzieję że wytrzyma dalsze modyfikacje
Maniusiek28 Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Opublikowano 2 Listopada 2008 na temat sprzęgła i dwumasa mogę powiedzieć tyle że 90ps obsłużył, po modyfikacjach dwumas klęknął, łożysko oporowe szumi.... ale ja zamówiłem już nowe sprzęgło i jednomas z 1z mam nadzieję że wytrzyma dalsze modyfikacje tak z ciekawości.....gdzie zamówiłeś te graty???
skalarx Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 skalarx a jak tam ze sprzęgłem?? na seryjnym jeżdzisz? Ja zaczynam graty powoli zbierać i tak zastanawiam sie jak to z tym sprzegłem bedzie ile kucyków seria obsłuży NA razie kończę seryjne. Myślałem nad dociskiem i tarczą od radzikowskiego albo sachs performance chociaż cena kosmiczna: SACHS PERFORMANCE do A4 B5 AVG, AFN 1.9 TDI 110KM rok 2000: Docisk - 1156.37 zł Tarcza do 420Nm - 1046.53 zł Łożysko zwalniające - 112.61 zł + jakiś dwumas SACHS pewnie ok 900 zł Ceny niezłe... ale pewnie dało by radę :> [br]Dopisany: 03 Listopad 2008, 10:21_________________________________________________ na temat sprzęgła i dwumasa mogę powiedzieć tyle że 90ps obsłużył, po modyfikacjach dwumas klęknął, łożysko oporowe szumi.... ale ja zamówiłem już nowe sprzęgło i jednomas z 1z mam nadzieję że wytrzyma dalsze modyfikacje Co do dwumasa to nie mam pomysłu. Ale łożysko sachs performace za 112.61 zł to niezła cena, a może pomoże :>
seba1-2 Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 zamówiłem u tego gościa http://allegro.pl/item457519538_sprzeglo_kolo_zamachowe_audi_a4_a6_passat.html
Maniusiek28 Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 zamówiłem u tego gościa http://allegro.pl/item457519538_sprzeglo_kolo_zamachowe_audi_a4_a6_passat.html zamówiłeś wszystko u niego(za 1189zł) koło jednomasowe +sprzęgło od 1Z
Łaszczu Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 zamówiłem u tego gościa http://allegro.pl/item457519538_sprzeglo_kolo_zamachowe_audi_a4_a6_passat.html Ciekawe do ilu KM i Nm-tow starczy takie sprzegło.W ośce napewno lepiej ale tak jak ja mam w quattro hmm?A komplecik do A4 od Radzikowskiego ile PLNów?
seba1-2 Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 zamówiłem u tego gościa http://allegro.pl/item457519538_sprzeglo_kolo_zamachowe_audi_a4_a6_passat.html zamówiłeś wszystko u niego(za 1189zł) koło jednomasowe +sprzęgło od 1Z tak wszystko w tej cenie czyli sprzęgło docisk łożysko oporowe oraz koło zamachowe
skalarx Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 zamówiłem u tego gościa http://allegro.pl/item457519538_sprzeglo_kolo_zamachowe_audi_a4_a6_passat.html Dobra cena Ale tak sie zastanawiam Dlaczego jednomas a nie dwumas?
sokolnh Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 bo dwumas sie rozsypie jak dostanie taki zastrzyk NM
skalarx Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 bo dwumas sie rozsypie jak dostanie taki zastrzyk NM A jak jest np w bęzyniakach? Takie 2,7 mają też taki wynalazek
adamooo Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 radzik wzmocni Ci sprzęgło od 500zł do 800zł..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się