skalarx Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 radzik wzmocni Ci sprzęgło od 500zł do 800zł.. A co dalej, nowy dwumas SACHSA czy jednomas od 1Z
seba1-2 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 panowie ale mam nadzieje że wiecie o tym że po wzmocnieniu takiego sprzęgła i docisku, jazda takim samochodem będzie bardziej nerwowa, wiadome że jeśli chce mieć się dużo kucy pod maską trzeba myśleć o mocnym sprzęgle, w innym wypadku nie polecam wzmacniania sprzęgieł
-adek Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Panowie mam pytanie, sorki że wchodzę w wątek, ale nie chciałem zakładać nowego. Mianowicie jeżdżę na setupie turbo awx+chip i mam pytanie, zgromadziłem wszystkie potrzebne materiały do zrobienia FMIC. Jak go założę teraz to muszę jechać na korektę programu??? czy mogę, jeździć tak? bo chciałbym zmienić wtryski i dopiero zrobić korektę wiadomo koszty. Prosiłbym o konkretą wypowiedź najlepiej rogalotti, bądź rob555 dzięki z góry
teslic Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Nie musisz robić korekty.Możesz spokojnie jeździć do wymiany wtrysków.
skalarx Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Wracając do tematu przewodniego :>. Jak widać na stronie 11 mój FMIC kończy się przy plastikowej rurze i zgodnie z zaleceniem Witka pasowało by go pociągnąć do samego kolektora, a sam kolektor zamienić na AWXowy: Przeszkodą jak zwykle była flansza do kolektora AWX oraz montaż czujnika ciśnienia i temperatury dolotu. Na razie zebrałem i dorobiłem wszystkie potrzebne graty. Udało mi się na allegro kupić kolektor od AWXa razem z EGRem i wężem do EGR. Imadło, piłka, trochę papieru ściernego i miałem ori flanszę z miejscem na uszczelkę. Spawanie alu 20PLN i otrzymałem całkiem niezły efekt końcowy: - jak się okazuje 63mm to najlepszy rozmiar dla kolektora AWX :> Spawy wyszły grubo ponieważ rura jest z czystego aluminium a części odlewane z jakiejś podłej mieszanki alu (pryskało na wszystkie strony). Do tego zakupiłem w ASO oring EGR w cenie 6 PLN . Następnie nabyłem 2,5 cm długości, 5-cio cm średnicy pręta aluminiowego na gniazdo czujnika temperatury i ciśnienia. Kosztowało mnie 3,50 PLN . Spawanie niestety znowu 20 PLN . Troszkę diaksa, pilnika i wyszło: - otwór 17,5mm - czujnik uszczelniony jest na oringu który wchodzi do otworu. Musi on być chyba w pewnej odległości od rury (jak na ori plastikowej rurze), ponieważ czujnik temperatury jest w postaci pręcika, który wystaje do przelotu rury i znajduje się w bezpośrednim kontakcie z pompowanym przez turbinę powietrzem, natomiast czujnik ciśnienia jest malutkim otworkiem, który jest schowany zdala od przelotu rury (pewnie żeby się nie zalał drobinkami oleju które w dolocie pojawiają się często ) Do tego odcięta i zaspawana flansza od węża EGR jako zaślepka EGR :gwizdanie:: - kolega miał fantazję i przyspawał do niej kulkę od łożyska Ten mieszek czy jak to tam zwą, użyję chyba zamiast zaślepiać wężyk EGR. A niech sobie coś tam pompuje (dzwignię i tak ma odciętą ) Jak wszystko zmontuje (pewnie najbliższy weekend) to wrzucę fotki całości
adadur Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 ładna robota! Przydało by się tylko poddać te aluminium jakiejś obróbce bo będzie się utleniać
spanky Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 pro podejscie ... czekamy na ostateczne wyniki ...
-adek Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 i jak tam prace?? bo ciekaw jestem efektów, ja jestem na końcu zbierania gratów, niebawem IC zagości i u mnie
adadur Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 autor wątku pozbył się furki ale temat żyje jak widzę
skalarx Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 i jak tam prace?? bo ciekaw jestem efektów, ja jestem na końcu zbierania gratów, niebawem IC zagości i u mnie Ja skończyłem. Fotki z komórki - lepsze zrobię może jutro Jak widać stary kolektor był zawalony syfem z EGRu tak, że prawie nie było przelotu . Muszę zrobić logi, ale teraz chyba naprawdę wieje
poziek Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 szkoda, ze "pęczniejące" złączki
-adek Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Dlaczego tak dużo tych złączek gumowych?
skalarx Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 szkoda, ze "pęczniejące" złączki niestety nie mialem więcej rury alu ale nie jest chyba tak źle do końca kolektor za to wyczyszczony w benzynie ekstrakcyjnej do gołego aluminium
sokolnh Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 zrobiłem dzisiaj loga z temp dolotu z fmicem
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Dlaczego tak dużo tych złączek gumowych? widocznie tyle wypadło ale wątpię aby pęczniały tak bardzo jak niektórzy tutaj myslą ostatnio robiłem AWX-a, dokładany był FMIC a praktycznie wszystkie rury były gumowe nie było aluminium wiec poszła guma, klient tak chciał i tak zostało zrobione nie było żadnego wiekszego laga, jak sie spodziewalismy poszedł to tego program i wszystko smiga az miło
spanky Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 przy takich temp powietrza to na seryjnym smic masz 25C w dolocie dokladnie ... bedzie upal na zewnatrz , bedzie widac duza roznice ... mozna jeszcze przegonc sie po autobanie z 20 km z pedlaem w podlodze i tez bedzie widac zalety FMIC'a....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się