robitl Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) ja zakładałem fmic tylko nie mialem spawarki do tych rur wiec dałem kawałek rury metalowej i sobie sam zrobilem flansze to jak to zrobiłeś bez spawarki? miałem nadzieję to zrobić w ten sposób że wymierzyć i pociąć w garażu a do spawania zwieźć do fachowca, tylko nie wiem jak ogarnąć uchwyt na ten czujnik, można go w dowolnym miejscu za ic zamontować?dużo było roboty z tym? czy ma jakiś typowy wymiar? dzisiaj dopiero go zobaczyłem, nawet nie wiedziałem że tam jest Edytowane 19 Maja 2015 przez robitl
zbyszek190 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) mam migomat a te rury okazalo sie ze sa polerowane aluminium wiec nic z tego . bo sa na allegro specjalne flansze gotowe kupujesz wspawujesz w rure i zakrecasz czujnik a ze u mnie blisko nie ma nikogo zeby aluminium spawał wiec dałem 20cm metalowej rury i do tego zrobiłem flansze chodzi blaszke grubosc pół centymetra na srodku wywierciłem dziure na otwor czujnika tak zeby weszedl i nie bylo luzów jak to zrobiłem to włożyłem czujnik zaznaczyłem dziury na przykrecenie i je wywierciłem, obciełem 2 srubki na 10klucz wsadziłem w te 2 otwory i od drugiej strony zaspawałem na równo i ta cała flansze robiona dospawałem do tej metalowej rurki jak by co to napisz wyciagne to i ci zdjecie zrobie bo jutro bede demontowal bo za duzo zlaczek zrobilem i mi z opasek wydziera przy dobrym bucie ja dałem czujnik jakies 15 cm za przepustnica pozatym kabel u mnie na duzo wiecej by nie pozwolil Edytowane 19 Maja 2015 przez zbyszek190
Inkognito Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 ja mam takie flansze wspawane w rurkę z kwasu jak by ktoś potrzebował
wesz82 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Z ic kolanko 90st jak się nie mylę to fi57/51 rurka alu ok15-20cm i do esy opaski wiadomo jakie;-) Nie chce ktoś tych dwóch kolanek redakcyjnych? Fajnie by wyglądały na lz5t jak by były niebieskie B-) Fajnie to wygląda. Słuchaj jaki wymiar ma ten FMIC i ty zamontowałeś ten cieńszy czy grubszy???? Skąd masz czorne kolanka redukcyjne???? Da rady jeszcze upchać tam kratki i hallo czy po prostu jest tak ciasno ze nic nie wejdzie??? Jaka cena za te 2 kolanka?Bo albo je dać albo ori weze z A5. Zastanawiam sie nad takim czymś ale wolałbym żeby kratki i halo zostało... Edytowane 4 Czerwca 2015 przez wesz82
Roboform550 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) ja mam takie flansze wspawane w rurkę z kwasu jak by ktoś potrzebował Już opanowaliście mocowanie czujników czy nadal dmucha gdzieś bokiem? Edytowane 21 Czerwca 2015 przez Roboform550
m0nter Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Koledzy, może ktoś się podzieli fotką jak upchał IC z alfy 164? wyjąłem mój IC, włożyłem ten z Alfy i po szczerości to nie bardzo widzę sposób na montaż...
wesz82 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 (edytowane) Wiec od tyg ja bujam sie z FMIC z A5. Niestety z hallo zostały tylko imitacja tj same szkiełka które musiałem przykleić do kratek. Jeżeli ktoś nie chce sie bawić w dorabianie boczków do ww FMIC to potrzebuje : dwie redukcje pod kątem 90st 57/50 najlepiej a zeby ich boki miały po najmniej 15cm oto link: http://allegro.pl/kolanko-silikon-redukcja-90-st-55-50-150-mm-i5391172024.html Do tego 2 kolanka śr 50mm jedno 90st drugie 45st alu lub nierdzewka do wyboru. Max pół metra rury na połączenie tego i pół metra przewodu silokonowego wsio 50mm. Kilka opasek gbs ale 60-63 są za duże i nie dociągaja wiec dobrze jest brać numer mniejsze. Pisz tutaj o polifcie bo do przed jest inna sprawa wiadomo dlaczego. Jeżeli ktoś chce zostawić hallo a nie chce pół belki ciąć to niech daruje sobie FMIC z A5 i robi boczki do FMIC z mastera 2013 bo jest cieńszy od ww. Edytowane 7 Lipca 2015 przez wesz82 1
j4s2c2vr Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 u mnie tak wyszło : Kilka fotek z placu boju Udało się upchnąć halogeny, bez psucia, tylko kratki jeszcze zostały do stuningowania No i na liście rzeczy do zrobienia można coś wreszcie wykreślić
Kowi87 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Zrobiłem render całego dolotu w 1,9TDI który należało by wykonać przy montażu FMIC, wymiarów niestrety nie mam, jak będzie okazja kiedys to pomierze u siebie, render to odwzorowanie mojej instalacji w aucie. Można teraz spokojnie przewidzieć ile materiału wypadało by kupić. IC chinol 2x redukcja z 57do 51 2x kolanko 45st 51 1x łacznik Instalacja od turbo do plastikowej rury dolotu na silniku
wesz82 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Super!!!! Piotrek podaj jeszcze wymiary FMIC
majeczka9 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Dzieki za zestawienie czesci.Icka juz mam, i wlasnie mialem sie pytac o zlaczki do tego moda.Mam jeszcze pytanko, wersja PD czy VP czy nie ma roznicy.Jaka dmuchawka,bo raczej nie AWX?I jeszcze jedno pytanko.Stary icek bedzie przeszkadzal i demontujemy,czy po prostu go omijamy.Te szkice bardzo przyspiesza mi prace,jeszcze raz dzieki Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Nie ma różnicy w prowadzeniu dolotu miedzy VP a PD Stary icek wywalasz, tam gdzie jest ta pionowa rura był stary intercooler, miejsca to tam nie ma by go zostawić
mapper Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Dziś rezałem IC z A5 zrobiłem parę fotek może komuś się przydadzą, jakość z tel 2mpx fmic wersja budżetowa: Tu ze zderzakiem ale jeszcze nie spasowany do końca [/uR Działa i jeździ fmic za max 200zł Edytowane 21 Lipca 2015 przez mapper
Maniusiek28 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Dziś rezałem IC z A5 zrobiłem parę fotek może komuś się przydadzą, jakość z tel 2mpx fmic wersja budżetowa: Tu ze zderzakiem ale jeszcze nie spasowany do końca [/uR Działa i jeździ fmic za max 200zł Czy twoje orurowanie jest ze zwykłej rury(na wydechy) czy tylko tak mi się wydaje? Zastanawiałem sie ostatnio z kolegą czy można by zastosować do orurowania zwykłą stal do budowy układów wydechowych(stal czarna chyba sie nazywa) ja stwierdziłem że raczej nie, ale jakie sa przeciwskazania , ja osobiscie bym się obawiał że zardzewieje w środku ale czy na pewno skoro w środku jest mgła olejowa z powietrzem, jeżeli zardzewieje to po jakim czasie, czy wytrzyma 2 lata? Zastanawiałem sie nad tym bo nierdzewka jest droga i trudna w spawaniu aluminium jescze droższe. Zrobiłem juz w życiu 3 układy fimic i zawsze orurowanie było z nierdzewki i trochę kosztowało, ale jeździ do dziś i to jest niewątpliwa zaleta. Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez Maniusiek28
mapper Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zwykła rura na wydechy spawana migomatem, na zewnątrz pomalowana podkładem i na srebrno a w środku to się zakonserwuje olejem z dolotu dużo aut ma doloty ze zwykłej stalowej rury seryjnie i wszystkie żyją.
Kowi87 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja szczerze mówiac nie widziałem jeszcze seryjnego dolotu ze stali zwykłej, przewaznie sa to kształtki z lekkiego metalu, jak udzielam sie tu pod początku istnienia tego wątku tak nikt nie robił dolotu ze zwykłej stali, ona zwyczajnie zakoroduje tak smao jak rura wydechowa pod autem, kwasówka jest najlepsza do takich zadań, ja też mozna pospawać migomatem. Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez Kowi87
mapper Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Jak zgnije to na pewno się pochwale, jeśli odpowiednio zabezpieczona to niema prawa, można jeszcze proszkowo pomalować i na pewno będzie żyć. Kiedyś do omegi 2.5 td zrobiłem fmic z Iveco i też na zwykłych wydech rurach 3 lata bez problemów. także spoko.
kamien85 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 http://allegro.pl/intercooler-zestaw-dedykowany-vw-passat-1-8t-fmic-i5363611439.html Czy ten zestaw podejdzie do A4 B5 ? Oba silniki w sumie sa identycznie ulozone, więc w orurowaniu nie powinno być większej różnicy.
Kowi87 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 No jedyne co moze być to spasowanie wzgledem zderzaka/silnika, a tu nawet zdjec nie widać na aukcji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się