Faster84 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 witam postaram sie wyjasnic sytuacje. Gdy rozpedzam auto po olei czyli 1,2,3,4,5 gdy dochodzi do predkosci 110km/h odcina mi turbo. A teraz tak n75 sprawdzone wyczyszczone dziala, sztanga turbinki chodzi recznie jak i na BS0011 weze sa szczelne. Wiec moje pytanie co to moze byc? dodam ze jak np jade na 3 biegu i osiagam ponad 100km/h to nie odcina tylko przy gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu takjakby cos go blokowalo , prosze o pomoc
maniek233 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 przed chwilą tak miałem spadł mi wężyk od podciśnienia ten na dolocie co idzie do kompa jak sie nie mylę. A może którys masz załamany
Faster84 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 a jeszcze jedno pytanie czy ma znaczenie ze poskladalem n75 inaczej jak byl czyli ze wszystkie ryrku sa kolo siebie przez przypadek
Cyrkiel Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Obstawiam turbinkę --> do czyszczenia... miałem to samo pedał w podłogę 5s tak ciśnij i na bank odetnie a filtry wymieniasz regularnie?
Faster84 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 ktory wezyk dokladnie? ---------- Post dopisany at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- wlasnie teraz bede wymienial filtr powietrza
Cyrkiel Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Filtry też mają znaczenie... ---------- Post dopisany at 15:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ---------- Sprawdź jeszcze wężyk ten gumowy co przychodzi do gruchy od turbo może być załamany... ---------- Post dopisany at 15:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:32 ---------- Sprawdź jeszcze wężyk ten gumowy co przychodzi do gruchy od turbo może być załamany...
Faster84 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 nie jest zalamany wszystkie wezyki mam silikonowe i nowe, ale turbo chodzi sztanga pracuje
Cyrkiel Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 U mnie też próbowałem wiele aby to zniwelować ale dopiero pomogło gdy turbinę wywlokłem i została wyczyszczona ...oby u Ciebie było mniej problemu powodzenia.
goldi Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 skoro jesteś tu na forum to wiesz że jest tu dział diagnostyka vag robisz komplet logów i juz można będzie cos więcej powiedzieć
Faster84 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 koledzy zobilem logi dynamiczne mozecie zobaczyc przeplywke i czy kat jest czasem nie zabity VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Proponowałbym wydłużyć o jeden obrót sztangę przy turbo bo znacznie jednak przeładowuje.
Faster84 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 znaczy jak mam to zrobic ? nie powinno sie nie ruszac tej sztangi?
rafalskin73 Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Zrób tak jak kolega Sztomel napisał,sam bawiłem się w skręcanie i sztangi i wychodziły właśnie takie logi z delikatnym przeładowaniem.
Faster84 Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 tylko ze ja nic nie robilem ze sztanga jest tak jak bylo. dodam tylko ze przy tym bledzie 575 bylo jeszcze cos 10-17 ale dokladnie nie pamietam co
trezor4 Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 podmien od kogos n75 na poczatek , ja mialem to samo . Po wyczyszczeniu N75 samochod odzyl i nie mam nolaufow. Jak nie N75 to pewnie turbo do czyszczenia . Sprobuj tez kluczem rozrfuszac
Faster84 Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 kolego ja wlasnie czyscilem n75 tylko nie tak zlorzylem czy to ma znaczenie ?? znaczy wszystkie rurki sa kolo siebie. A co do nolaufów dzisiaj juz nie mialem od wczoraj jak go przejaralem znaczy dalem mu pare razy w du... na 3-cim biegu. A czy mozecie zobaczyc na podstawie tych logow czy mam dobra przeplywke? i czy turbo dobrze dmucha?
Golem1 Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Zrób logi i wrzóć do działu diagnostyka napewno ktoś ci je opisze i określi czy występują jakieś niedomagania.
Faster84 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 juz tak zrobilem ale cos nie bardzo opisuja ---------- Post dopisany 05-09-2012 at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany 02-09-2012 at 21:23 ---------- chlopaki wczoraj znowu mialem noulaufa na 4 biegu ponad 3 tys obr n75 czyszczony grucha turbo chodzi na wylaczonym silniku ze zdjetym wezykiem moge ruszac recznie sztanga co moze byc nie tak?
marko777i Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Witajcie. Mam taki sam problem. I na początek pytanie. Przeczytałem gdzieś że przepustnica w tym zaworze egr na górze silnika powinna się poruszać przy dodawaniu gazu. A u mnie stoi nieruchomo. Czy to może być powodem przechodzenia w tryb awaryjny??
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 kolego turbinka do czyszczenia się kłania i wszystko bedzie ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się