Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Akcja serwisowwa Audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
U mnie też jakby mnie telepał budą :)

Dodam, że przed wczoraj wymieniłem imbusik. Powiem, ze nieźle już wyjechany był....

Machanior stwierdził, że jeszcze z 10 tys i byłby zonk.....

bajek ci naopowiadał...nie mozna tego okreslic na kilometry... skoro imbusik był wyrezany to i gniazdo w wałku napedowym... ciekawe czy spr jaki jest luz po włozeniu nowego imbusika...

ja osobiscie robiłem u siebie ten imbusik...i nie potrzebnie ale skoro miałem juz rozebrane to włozyłem nowy... przebieg 218tkm.

swap pompy oleju... w BRD nie ma łańcuszka ale juz kaseta z trybami... lecz pompa naturalnie napedzana jest imbusikiem.

Opublikowano

Ja ostatnio 120tys przekroczylem. To chyba jescze nie mam sie co zastanawiac nad wymiana?

Opublikowano

zostawiłem im dzisiaj auto, jednej pompki mi chyba nie wymienią, bo już była wymieniona kiedyś

warto tam jechać chociażby dla przepięknej brunetki, która siedzi na samym początku salonu :D masakra co za laska! :D

Opublikowano
zostawiłem im dzisiaj auto, jednej pompki mi chyba nie wymienią, bo już była wymieniona kiedyś

warto tam jechać chociażby dla przepięknej brunetki, która siedzi na samym początku salonu :D masakra co za laska! :D

Kilka ładnych sztuk się kręci :)))

... no i samochód umyją

---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ----------

Rozumiem ze ten imbus jest w BRD tak? Droga ta wymiana? Przy jakim przebiegu wymieniales?

Ja wymieniłem po 194 tys. Wygląda na to, że Niemiec wcześniej nie wymieniał.

Opublikowano

panowie dzisiaj wymienili mi jednak 3 pompki, bo jedna była wymieniana jeszcze za czasów michiera

generalnie mam wrażenie, że auto pracuje o wiele lepiej, jest bardziej elastyczne i mniej telepie budą na zimnym, spalanie też jakby się zmniejszyło, także wymiana tych pompek jest dla tych silników naprawdę wskazana

co ciekawe, pan Robert z ASO nie potrafił mi powiedzieć, jakie pompki mi zamontowano, nawet jakiej firmy! trochę mnie tym zszokował...

no i znowu ta brunetka była :))) mmm:decayed:

Opublikowano

może mi ktoś wyjaśnić jaka jest zasada wymiany pompek tzn. na co serwis patrzy:

1. czy, że jest literka M na końcu?

2. czy, że na plastiku Siemens VDO?

i wtedy wymienia na T i Continental?

Zwrócił ktoś z Was na to uwagę przed wymianą?

Opublikowano

Z tego co ja rozmawialem z serwisem to pompki musza byc z konkretnej serii i musi zostac zczytany konkretny blad. Nie pamietam dokladnie jaki ale chodzilo o jakies zwarcie elementow pompowtryskiwacza. Jesli wyjdzie inny blad to nie wymienia.

Opublikowano
ale z tego co przeczytałem to ludziom wymieniali nawet jeśli mieli sprawne auta i czasem nawet komplet...

dokładnie tak... czy działa czy nie działa to wymieniaja te które podlegaja wymianie... moje auto jeździło wszystko prawie było ok ale po wymianie jest bardziej ok :)

zadzwoniłem sie zapytac czy cos takiego faktycznie jest - powiedziano mi ze jest,umówiłem sie, pojechałem i wymienili...

Opublikowano
ale z tego co przeczytałem to ludziom wymieniali nawet jeśli mieli sprawne auta i czasem nawet komplet...

dokładnie tak... czy działa czy nie działa to wymieniaja te które podlegaja wymianie... moje auto jeździło wszystko prawie było ok ale po wymianie jest bardziej ok :)

zadzwoniłem sie zapytac czy cos takiego faktycznie jest - powiedziano mi ze jest,umówiłem sie, pojechałem i wymienili...

tylko ktore podlegaja wymianie?

Opublikowano

Juz pisalem ze wymieniaja te z końcówka M na T

Opublikowano
U mnie też jakby mnie telepał budą :)

Dodam, że przed wczoraj wymieniłem imbusik. Powiem, ze nieźle już wyjechany był....

Machanior stwierdził, że jeszcze z 10 tys i byłby zonk.....

Tez sie zastanawiam czy juz robic czy jeszcze troche przejechac. Czy przy wymianie musieli Ci zdejmowac caly przod i rozrzad?

Mam jeszcze pytanie odnosnie wymiany pompek. Czy przy ich wymianie mieliscie wymieniana jakas wiazke?

Opublikowano

co do wiazki - jak spogladałem na dokmumenty serwisu co było wymienione nie wystepowała zadna wiazka elektryczna...zapytałem sie o nia i doradca powiedział mi ze nie-nie była wymieniana bo inaczej była by ujeta w fakturze... z kolei rozmawiałem z kolegą ktory parcuje w aso i nadzorował prawie prace nad moja wymiana powiedział ze wiązka została wymieniona bo przychodzi w komplecie razem z PD wiec musiała byc wymieniona bo inaczej OOOO moze odrzucic wniosek gwarancyjny...

co do wymiany zabieraka pompy - do wymiany imbusika nie zdejmuje sie przodu ani nie rozbiera rozrzadu w ogóle przodu silnika sie nie dotyka... jedynie sie unosi silnik do góry i opuszcza przednia ławe zawieszenia(po waszemu sanki) i miskę sie wyciąga na luzie bez mordęgi. potem kwestia skręcenia śrub ostawiając lawę na stare miejsce i nawet geometria nie jest potrzebna...

Opublikowano

No to spoko. Bylem w MR Motors na Mineralnej ostatnio i mowili ze wiazka obowiazkowo powinna byc wymieniona. A ze ja sam kupowalem wtryski to zadnej wiazki do nich nie dostalem. Trzeba pojechac i kupic.

Co do imbusa to mnie pocieszyles. Na mineralnej mowili ze caly rozrzad trzeba zdejmowac a ja dopiero co go zmienialem...

Opublikowano

Nie sama mineralna czlowiek/oooo żyje ... na usta sie ciśnie

Wysyłane z mojego GT-P3100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

no i ja jestem po wymianie :) dali na majoweczke zastepcze A4 2012r 1.8 tfsi 170km (super to chodzi). mimo ze byl u mnie swap silnika i mam motor z a3 2.0 tdi bmn 170km nie polapali sie i wymienili 4 pompki :)

na zegarze prawie 300tys przebiegu, ale nowy silnik ma ok 55 i nowe pompki :) pozostaje jeszcze wyciac ten cholerny dpf i moze w koncu zacznie to jezdzic :)

Opublikowano
no i ja jestem po wymianie :) dali na majoweczke zastepcze A4 2012r 1.8 tfsi 170km (super to chodzi). mimo ze byl u mnie swap silnika i mam motor z a3 2.0 tdi bmn 170km nie polapali sie i wymienili 4 pompki :)

na zegarze prawie 300tys przebiegu, ale nowy silnik ma ok 55 i nowe pompki :) pozostaje jeszcze wyciac ten cholerny dpf i moze w koncu zacznie to jezdzic :)

Dobrze prawisz :)

Opublikowano

A jak poznać czy mam pompki siemensa czy bosha? Wydaje mi się że jak kupowałem auto to właściciel mówił że są bosha (2,0TDI 140KM 2005r), kolega coś wspominał o tej akcji i tak sobie czytam

Opublikowano
A jak poznać czy mam pompki siemensa czy bosha? Wydaje mi się że jak kupowałem auto to właściciel mówił że są bosha (2,0TDI 140KM 2005r), kolega coś wspominał o tej akcji i tak sobie czytam

W a4 2.0 tdi 140KM są pompki Boscha.Siemens jest w 170KM (BRD)

Opublikowano

Diese Feldaktion gibt es seit dem 16.01.2013 ( die Aktion heißt 23K1 W-Ersatz Pumpe-Düse-Element ) .Alle Pumpe-Düse-Elemente mit OT-Nummer 03G 130 073 M sind zu ersetzen.*Alle Pumpe-Düse-Elemente mit einer anderen OT-Nummer sind in Ordnung und dürfen nicht ersetzt werden.Co oznacza nie wiecej i nie mniej to, ze akcja dotyczy tylko elementow o podanym OT-Nr.Wylacznie te elementy te zostana wymienione, pozostale sa sprawne i nie beda wymieniane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...