pawel1806 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 U mnie w VW Bora dało 700 zł do portfela...
visabita4 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Witam wiem że mnóstwo jest założonych tematów na ten temat ale potrzebuje wyjaśnień mam Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 130KM na chipie 170 KM auto zaczeło mi zamulać przy niskich obrotach dopiero jak powyżej 2 tyś tubo się włączy to idzie wcześniej tego nie było logi robiłem i wszystko jak powinno być , więc czytając może wyciąć kata dochodzi do 200 tyś więc wydaje mi się że będzie już słoma. Turbo było robione jakieś rok temu i w solidnej firmie więc to wykluczam Moje pytanie dzwoniłem do firmy w Katowiacach do Gawrońskich ceni się renomą i powiedzili mi że jak katalizator jest odrazu za turbiną to straci auto na mocy a jak jest dalej to bez problemu można wycinać jakie są wasze sugestie i jak mniej wiecej to zrobić jakieś rady Pozdrawiam
Marynarz____ Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Ja tam wyrzucałem kata, był od razu za turbo i nie poczułęm ani przyboru anie straty mocy.
visabita4 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 No czytam że użytkownicy też wyrzucali kata i nic się nie działo a wsadzaliście samą rurę czy wybebeszyć kata i wsadzić w niego rurę jest odczuwany teraz jak depnę mocno to puści smoka bez kata będzie to większe będą za mną ludzie widzieli drogę jedni piszą tak to inni siak i nie wiem czy staci to na mocy czy nie już głupieje za dużo tych wątków
Gregorski3 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Ja u siebie tez pozbyłem się kata i nic sie nie dzieje auto nie straciło mocy ani nie kopci więcej czy mniej. A nawet lepiej reaguje na wciśnięcie gazu. U mnie obudowa kata zostałą tylko wsad został wujęty więc wyglada jak oryginał.
visabita4 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 to będzie trzeba ciąć zobaczymy co z tego będzie
Brayker Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Kolego, ja ostatnio u siebie pozbyłem się kata, wstawiłem rurkę w jego miejsce. Nagrałem filmik by pokazać Wam różnice. Oceń sam : Wydaje mi się, że skoro kat już swoje przeżył to go wywalić, przy okazji plecionke wymienić by rezonansu nie było, nie bać się chyba u mnie nic straszngo się nie stąło.
visabita4 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Macie kogoś kto wam to robił katowice lub okolice ?
maxim Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Czego sam tego nie zrobisz? Żadna filozofia. Jak się boisz rozbebeszania kata to kup zamiennik od Gruchota i po sprawie.
visabita4 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Poprostu brak dostępu do kanału a bez tego raczej nie dam rady
Marc!n Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 bez kanału można sobie spokojnie poradzić. Ja wstawiłem kawałek rurki z nierdzewki więc mod za free. Za kata dostałem kilka groszy a n prawdę po 19 latach miał już dość auto nie dymi więcej niż przedtem, dzwięk też się znacząco nie zmienił.. Jakiegoś mega przyrostu nie czuć ale w silniku z turbo im luźniejszy wydech tym lepiej Ja polecam pozbycie się tego badziewia jak najszybciej
bediks Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Co zrobiłeś z druga sonda? Sieje bledem czy wyciąłeś programem przy okazji softu
sadek26 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Panowie mam mały problem. Wywaliłem kata i wstawilem zamiennik od Gruchota. Moje odczucie jest takie że audiczka lepiej wkręca się na obroty no i dźwięk turbiny słychać lepiej. Ale, przy temp powietrza powyżej 30stopni i wlaczonej klimie jadąc na 4 biegu i coś ok 3tys obrotów traci moc jakby turbina się wyłączała. Przy wył klimie tego nie ma. Ktoś wie może o co chodzi? Czy to IC za słaby ? Z góry dzięki za pomoc
maniekaudia4 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 wyrzucał ktoś środkowy wydech duża różnica w dźwięku ? jest głośniejszy???
Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Nie wiem czy cos wogole daje,po kilku latach bez kata nie wydaje mi sie. Jedynie dzwiek -slyszalnosc turbiny jak kolega napisal wiekszy dymek i dziura ozonowa.
Revor Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Panowie mam pytanie - lepiej kupić zamiast kata coś takiego http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-i5110042392.html czy może http://allegro.pl/katalizator-tlumik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-afn-i5052221366.html ? Będzie jakaś różnica?
bartez80 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Ja wczoraj znajomemu wstawiem ten gadżet http://allegro.pl/downpipe-2-5-passat-b5-audi-a4-i-a6-tuning-i5825538905.html udało się to wykonać bez kanału ,ale z kanałem napewno było by łatwiej. spostrzeżenia: dzwięk sie nie zmienił ,dymić mocniej nie dymi, auto odrzylo znacząco . no koniec ori katalizator ,sprzedany na zlomie za 150 pln ,co pzeznaczylismy na wczorajsza wieczorna libacje hehehehe Edytowane 28 Listopada 2015 przez bartez80
lukasz51237 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Po wywaleniu kata masz więcej mocy z "dołu"
bartez80 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Po wywaleniu kata masz więcej mocy z "dołu" bardzo pięknie to ująłeś ,auto zdecydowanie odrzyło w niskim zakresie obrotów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się