Pjotras Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Wrzuć talerzyki z B5 na przód i będzie ładny klin.
H4mm3R Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Poszukaj gwintowane przednie amortyzatory to sobie ustawisz według potrzeb. Przeglądałem temat, ale niektóre zdjęcia się nie chcą pokazywać mi Większość hasa bez problemu, czyżbym potrzebował jakichś kodeków do otworzenia zdjęć ?Usunąłem konto z imageshack i przeniosłem większość na imgur, więc wszystko w pierwszym poście powinno grać.
gilas Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Panowie po zmianie zawieszenia przód z 1Ba na 1Be trzeba zrobić korekte świateł? Poszedl 3cm niżej wiec światła chyba tez ?
afroo. Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Zrób poziomowanie i powinno być ok http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7
Norbas Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Norbas, dnia 17 Sty 2016 - 12:55, napisał: Panowie, który zestaw jest w stanie obniżyć zawieszenie jeszcze bardziej od 1BE, Eibach Pro-Kit czy Sportline. Głównie zależy mi aby przód trochę niżej poszedł w dół bo tył jest akurat. Zawsze tył będzie siedział niżej, chyba że założysz gwint to wtedy będzie regulacja. Przeglądam ostatnio standardowe zestawy jak i gwintowane... Do lata jeszcze trochę czasu jest. Bilstein ma ciekawą ofertę jak i KW, a co powiecie o gwincie AP ? Tak w ogóle to na gwincie chyba będzie beton w porównując z 1BE ? Poszukaj gwintowane przednie amortyzatory to sobie ustawisz według potrzeb.Norbas, dnia 17 Sty 2016 - 13:30, napisał:Przeglądałem temat, ale niektóre zdjęcia się nie chcą pokazywać mi Większość hasa bez problemu, czyżbym potrzebował jakichś kodeków do otworzenia zdjęć ?Usunąłem konto z imageshack i przeniosłem większość na imgur, więc wszystko w pierwszym poście powinno grać. Tak patrzę u Ciebie i fura na sprężynach od FK + 1BE ładnie się prezentowało Masz może fotkę w większym rozmiarze bo na tym co masz w 1 poście przy ekranie siedzę
H4mm3R Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 1BE to beton w stosunku do dobrego gwintu, bardziej na komfort ma wpływ profil opony niż samo zawieszenie. AP to dobry gwint, warty zakupu i całkiem dobrze wybiera nierówności. Co do zdjęcia, może gdzieś mam ale teraz Ci nie wyślę bo nie ma mnie w domu. FK było miękkie a przy mojej skrzyni przód za mocno bujał.
Norbas Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Nigdy na gwincie nie śmigałem tylko na zestawach więc nie mam porównania, ale dzięki za podzielenie się doświadczeniem Jak kiedyś znajdziesz stare zdjęcie przy okazji to daj znać
niestandardowy Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Zrób poziomowanie i powinno być ok http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7 ta procedura nie ustawia lamp sprzedam: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/345575-przerobione-lampy-tylne-z-a6c6-do-a4-b7/ Edytowane 18 Stycznia 2016 przez niestandardowy
afroo. Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Oczywiście, że nie ustawia ale od tego powinien zacząć zanim pokręci śrubokrętem przy lampie. W opisie tej procedury nawet to jest jasno powiedziane.
gilas Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Pierw Procedura a dopiero pozniej jechać na SKP i ustawić lapmy oki tak zrobię podejrzewam ze az tak bardzo nie bedą nisko ale światła =bezpieczeństwo
MAT1000 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Na stację ustawiać to musisz jechać z laptopem. Robisz tak: Pojazd musi stać na równym podłożu Hamulec ręczny musi być zwolniony Zapłon musi być włączony Światła wyłączone Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów !!! Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:[Wybór][55-Zasięg xenonów][Nastawy podst. - 04]Grupa "001"[idź!]Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.[Gotowe, powrót]
H4mm3R Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2016 Na stację ustawiać to musisz jechać z laptopem. Robisz tak: Pojazd musi stać na równym podłożu Hamulec ręczny musi być zwolniony Zapłon musi być włączony Światła wyłączone Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów !!! Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób: [Wybór] [55-Zasięg xenonów] [Nastawy podst. - 04] Grupa "001" [idź!] Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta. Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe. [Gotowe, powrót] I dopa bo nie zapisze pozycji. Adaptacja to tak na prawdę kalibracja czujników, a lampy ustawiasz na wewnętrznych śrubach w lampie. Czasem jak auto jest za nisko to czujnik przekracza zakres i działa w drugą stronę, wtedy wystarczy lewarek i trochę auto podnieść.. Jak samopoziomowanie po zapłonie działa, nie ma błędów to wystarczy ręczna regulacja lamp.
Artur_8K0 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Panowie - jak wymienić postojówki? Chcę zmienić na ledowe, ale nic tam nie widać, a ręką nie sięgam na tyle żeby móc coś odkręcić... Zrobiłem foto z flashem to ukazała mi się brązowa nakrętka, ale tak jak mówię - dostępu tam nie ma ni h***
hutch1 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Z tego co pamiętam postojowe światła są wciskanie i chyba jak delikatnie się pociągnie za kabel i elegancko wychodzi. Wymienić i wcisnąć na swoje miejsce. Nie powinno z tym być większych problemów. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
shakal Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Dokładnie jak pisze kolega hutch1, pociągnij za kable od żarówki postojowej i wyskoczy
Artur_8K0 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ciągnąłem i nie chciała wyjść, a boję się żeby czegoś cholibka nie urwać...
shakal Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ciągnij lekko ruszając góra dół lub na boki, może dawno nie była wyjmowana i zapiekło ją lekko. Kable dość mocno siedzą więc chyba nie powinieneś ich wyrwać
H4mm3R Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ciągnij lekko ruszając góra dół lub na boki, może dawno nie była wyjmowana i zapiekło ją lekko. Kable dość mocno siedzą więc chyba nie powinieneś ich wyrwać Lub przytopiły się oprawki...
cocoo24 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Z tego co pamiętam postojowe światła są wciskanie i chyba jak delikatnie się pociągnie za kabel i elegancko wychodzi. Wymienić i wcisnąć na swoje miejsce. Nie powinno z tym być większych problemów. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka są na wcisk, lewo prawo i puści przy okazji, szukam uszkodzonej b7, ktoś coś? mam tez pełen pakiet sline do b7, info na priv
MAT1000 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Ja sobie pomogłem cążkami przy wyjmowaniu postojówek, potem lekko posmarowałem i na razie idą lekko przy wyjmowaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się