Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Poszukaj gwintowane przednie amortyzatory to sobie ustawisz według potrzeb.

Przeglądałem temat, ale niektóre zdjęcia się nie chcą pokazywać mi :disgust: Większość hasa bez problemu, czyżbym potrzebował jakichś kodeków do otworzenia zdjęć ?

Usunąłem konto z imageshack i przeniosłem większość na imgur, więc wszystko w pierwszym poście powinno grać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po zmianie zawieszenia przód z 1Ba na 1Be trzeba zrobić korekte świateł? Poszedl 3cm niżej wiec światła chyba tez ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Norbas, dnia 17 Sty 2016 - 12:55, napisał:
Panowie, który zestaw jest w stanie obniżyć zawieszenie jeszcze bardziej od 1BE, Eibach Pro-Kit czy Sportline. Głównie zależy mi aby przód trochę niżej poszedł w dół bo tył jest akurat.
Zawsze tył będzie siedział niżej, chyba że założysz gwint to wtedy będzie regulacja.

Przeglądam ostatnio standardowe zestawy jak i gwintowane... Do lata jeszcze trochę czasu jest. Bilstein ma ciekawą ofertę jak i KW, a co powiecie o gwincie AP ? Tak w ogóle to na gwincie chyba będzie beton w porównując z 1BE ?


Poszukaj gwintowane przednie amortyzatory to sobie ustawisz według potrzeb.
Norbas, dnia 17 Sty 2016 - 13:30, napisał:
Przeglądałem temat, ale niektóre zdjęcia się nie chcą pokazywać mi Większość hasa bez problemu, czyżbym potrzebował jakichś kodeków do otworzenia zdjęć ?
Usunąłem konto z imageshack i przeniosłem większość na imgur, więc wszystko w pierwszym poście powinno grać.

Tak patrzę u Ciebie i fura na sprężynach od FK + 1BE ładnie się prezentowało ;) Masz może fotkę w większym rozmiarze bo na tym co masz w 1 poście przy ekranie siedzę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BE to beton w stosunku do dobrego gwintu, bardziej na komfort ma wpływ profil opony niż samo zawieszenie. AP to dobry gwint, warty zakupu i całkiem dobrze wybiera nierówności.

Co do zdjęcia, może gdzieś mam ale teraz Ci nie wyślę bo nie ma mnie w domu. FK było miękkie a przy mojej skrzyni przód za mocno bujał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy na gwincie nie śmigałem tylko na zestawach więc nie mam porównania, ale dzięki za podzielenie się doświadczeniem :) Jak kiedyś znajdziesz stare zdjęcie przy okazji to daj znać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób poziomowanie i powinno być ok http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7

ta procedura nie ustawia lamp

sprzedam:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/345575-przerobione-lampy-tylne-z-a6c6-do-a4-b7/

Edytowane przez niestandardowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że nie ustawia ale od tego powinien zacząć zanim pokręci śrubokrętem przy lampie. W opisie tej procedury nawet to jest jasno powiedziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierw Procedura a dopiero pozniej jechać na SKP i ustawić lapmy oki tak zrobię podejrzewam ze az tak bardzo nie bedą nisko ale światła =bezpieczeństwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stację ustawiać to musisz jechać z laptopem.

Robisz tak:

  • Pojazd musi stać na równym podłożu
  • Hamulec ręczny musi być zwolniony
  • Zapłon musi być włączony
  • Światła wyłączone
  • Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów !!!

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]
[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "001"

[idź!]


Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.
Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stację ustawiać to musisz jechać z laptopem.

Robisz tak:

  • Pojazd musi stać na równym podłożu
  • Hamulec ręczny musi być zwolniony
  • Zapłon musi być włączony
  • Światła wyłączone
  • Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów !!!

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "001"

[idź!]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

I dopa bo nie zapisze pozycji. Adaptacja to tak na prawdę kalibracja czujników, a lampy ustawiasz na wewnętrznych śrubach w lampie.

Czasem jak auto jest za nisko to czujnik przekracza zakres i działa w drugą stronę, wtedy wystarczy lewarek i trochę auto podnieść..

Jak samopoziomowanie po zapłonie działa, nie ma błędów to wystarczy ręczna regulacja lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - jak wymienić postojówki? Chcę zmienić na ledowe, ale nic tam nie widać, a ręką nie sięgam na tyle żeby móc coś odkręcić...

Zrobiłem foto z flashem to ukazała mi się brązowa nakrętka, ale tak jak mówię - dostępu tam nie ma ni h***

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam postojowe światła są wciskanie i chyba jak delikatnie się pociągnie za kabel i elegancko wychodzi. Wymienić i wcisnąć na swoje miejsce. Nie powinno z tym być większych problemów.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak pisze kolega hutch1, pociągnij za kable od żarówki postojowej i wyskoczy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągnij lekko ruszając góra dół lub na boki, może dawno nie była wyjmowana i zapiekło ją lekko. Kable dość mocno siedzą więc chyba nie powinieneś ich wyrwać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągnij lekko ruszając góra dół lub na boki, może dawno nie była wyjmowana i zapiekło ją lekko. Kable dość mocno siedzą więc chyba nie powinieneś ich wyrwać :wink:

Lub przytopiły się oprawki...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam postojowe światła są wciskanie i chyba jak delikatnie się pociągnie za kabel i elegancko wychodzi. Wymienić i wcisnąć na swoje miejsce. Nie powinno z tym być większych problemów.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

są na wcisk, lewo prawo i puści

przy okazji, szukam uszkodzonej b7, ktoś coś?

mam tez pełen pakiet sline do b7, info na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie pomogłem cążkami przy wyjmowaniu postojówek, potem lekko posmarowałem i na razie idą lekko przy wyjmowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...