Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maile poszły. Wyciągałem dzisiaj ECU i czyściłem wszystkie styki bo mi wywalało:

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl

Part No SW: 8E0 920 931 D HW: 8E0 920 931 D

Component: KOMBI+WFS 4 H12 0040

Revision: 0040 Serial number: 00000000000000

Coding: 0007111

Shop #: WSC 00770 259 92049

VCID: 2953E37D83E2031

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Powodem była chyba zawilgocona wtyczka (brązowa).

Ale dalej nie mam podświetlenia przycisków w kabinie :kwasny: :kwasny: :kwasny:

Ma ktoś jakiś pomysł? (moduł komfortu nie ma błędów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już pisałem - zalany moduł komfortu albo Moduł centralnej elektryki...

---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ----------

jesli chodzi o dystanse to z przodu nie mam nic - z tyłu 20mm - idealnie przy et43 jest miec dystans 17mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KERCZI przy jakiej szerokosci opony ?

---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 23:06 ----------

Melman wrzuc mi takze instrukcje na maila jak mozna prosic :decayed:.

[email protected]

---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 23:10 ----------

Melman wrzuc mi takze instrukcje na maila jak mozna prosic :decayed:.

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melman wrzuc mi takze instrukcje na maila jak mozna prosic :decayed:.

[email protected]

Poszło.

już pisałem - zalany moduł komfortu albo Moduł centralnej elektryki...

Czy zalany MK nie powinien walić błędem? Cała reszta działa. Sprawdzę jeszcze 17 pin w zielonej wtyczce wpinanej do MCE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jedyną opcja przepiąć taki sam MCE od kogoś, najszybciej wyeliminujesz tą opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum ktoś sprzedaje za 190zł z KW :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAT1000 ja już we wtorek założyłem dokładkę ale coś mi nie halo z netem w domu i nie mam jak fotek dodać narazie. Sama dokładka fajnie wygląda tylko jeszcze brakuje grila całego na czarno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie wiedzialem ze kolega z forum dokladki sprzedaje a ja juz na allegro kupilem...no trudno. I jeszcze jedno pytanie do tych co maja w b7 te dokladki a mianowicie czy trzeba cos przerabiac lub dorabiac i w jaki sposob ja zaczepic? Bo w zderzaku raczej nie bedzie mocowan pasujacych do dokladki od Cupry :decayed:

I masz już dokładkę, brałeś się za montaż ? Też się skusiłem i kupiłem tą z Krakowa, sprzedający przywiózł mi nawet pod drzwi :thumbup1:

W weekend biorę się za montaż jak znajdę wkręty. Większość dam na wkręty + 4 śrubki by nie zerwać kompletnie :wink:

Kolego pamiętaj byś środkowych wąsów nie zcinał do konca bo ci będzie wisieć, ja tak zrobiłem i ta półka środkowa nie jest usztywniona

pozdrawiam

---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ----------

Ja też muszę kupić. Od kogo braliście? :naughty:

jest u nas na forum taki jeden na cuprze forum też siedzi sam mam od niego miał najtaniej tylko zapomniałem nika

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny jak ja kupowałem dokładkę to ktoś podawał nick tego gościa tylko trzeba się cofnąć parę stron wstecz i poszukać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum Staszek ma te dokładki :hi:

---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ----------

http://a4-klub.pl/pozostale-auta-155/dokladki-seat-leon-cupra-r-1m-268287/

Proszę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS

musisz mieć tempomat torx t8 chyba odpowiednio długi ok 8,5 cm by odkręcić osłonę kolumny kierowniczej, ściągasz poduchę kiere odkręcasz moduł potem wkładasz tempomat walisz go na śrubkę dokręcasz wszystko tak jak odkręcałeś i osłona kolumny albo docinasz albo kupujesz pod tempomat kwestia kaski;)

co do kodowania mogę podać po 14

to tak w skrócie ci napisałem :)

kodowanie zmienisz tam jedna cyferkę w kodowaniu tylko i hula:)

PS pamiętaj by dobrze moduł dokręcić gdyż jest kłopot później bo kierownica obciera

myślę że o to ci chodziło jeśli juz to wiesz to luzik:)

Kiedy wpadasz do pl?

Normalnie w Maju powinnienem, ale z czasem i kasa cienko. Regularnie to smigam na poczatku Lipca na 3 tygodnie- oj bedzie sie dzialo... :D

Musze Helmuta (golf 3 mojej zonki) ogarnac do przegladu. Jeszcze mi tylko szyba przednia brakuje i troche rdzy usunac. ile w pl licza sobie za wymiane szyby w takim Golfie 3?

A co do tempomatu to ogarnalem. Ale wedlug niemieckiego opisu, z tym ze tez to dobrze opisales. Tego torxa musialem sobie dokupic bo nie mialem. Acha, ta srubka ktora jest przykrecony tempomat- to wziolem jedna z tych 4 czarnych ktorymi manetki sa przykrecone. (idzie taka osobno kupic???) A co do kodowania to najpierw kolo kierownicy zresetowalem (nie wiem czy musialem , ale tak bylo w opisie) pozniej zmienilem w kodowaniu 2 cyfre od konca bodajze z 3 na 4, wbilem kod aktywujacy w silnik , wykasowalem bledy i dzialalo.

Ale dokladniejszy opis niz to na forum jest by sie przydal.

A tak jako ciekawostka to strona openobd juz nie dziala. Tworca jej przeszedl do firmy Ross-tech i teraz z nimi pracuje. Informacje od nich dostaniesz, ale tylko jak zapodasz numer produktu u nich zakupionego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem!!!!

W trasie auto weszło mi w tryb awaryjny (migająca kontrolka świec żarowych). Przy okazji zapaliła się kontrolka "Check". Odczuwalny bardzo duży spadek mocy. Nie mogłem jechać więcej niż 90-100km/h. Przy ponownym zapaleniu silnika auto jest w trybie normalnym ale po jakimś czasie wchodzi w tryb awaryjny. Kontrolka "check" pali się cały czas. Auto 2,0 TDI 140km BPW. Co to może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem!!!!

W trasie auto weszło mi w tryb awaryjny (migająca kontrolka świec żarowych). Przy okazji zapaliła się kontrolka "Check". Odczuwalny bardzo duży spadek mocy. Nie mogłem jechać więcej niż 90-100km/h. Przy ponownym zapaleniu silnika auto jest w trybie normalnym ale po jakimś czasie wchodzi w tryb awaryjny. Kontrolka "check" pali się cały czas. Auto 2,0 TDI 140km BPW. Co to może być.

:vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zeskanowaniu wyskakuje błąd

00825 - leak air intake system

Za cholerę nie wiem co to jest. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zeskanowaniu wyskakuje błąd

00825 - leak air intake system

Za cholerę nie wiem co to jest. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.

Masz dziurę w dolocie i auto wpada w tryb awaryjny, jest świst jak auto przegazujesz na postoju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...