Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeczytałem temat ale tam w sumie nie jest napisane dlaczego. Tylko ze się nie da komfortowo jeździć. Inne źródła podają ze pasuje P&P i nie ma problemów. 

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja nie zauważyłem żadnych problemów z komfortem. Jeździ się normalnie.

Opublikowano

Ja osobiście nie przerabiałem tego tematu, podrzuciłem jedynie info, że Kolega nie był zadowolony ze sztywnej tarczy. 

Najprościej chyba będzie go spytać co go denerwowało/powodowało dyskomfort. 

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Ja nie zauważyłem żadnych problemów z komfortem. Jeździ się normalnie.

Już wiem w czym problem. Ty pewnie masz FWD i tam problemu nie ma. W quattro na 5 i 6 biegu auto wibruje.

Opublikowano
2 godziny temu, Damianq napisał:

Już wiem w czym problem. Ty pewnie masz FWD i tam problemu nie ma. W quattro na 5 i 6 biegu auto wibruje.

I tu się zdziwisz, bo mam quattro.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, przem8 napisał:

I tu się zdziwisz, bo mam quattro.

To ja już nie wiem kto ma racje :) Ty czy @Emejcz Ty piszesz, że wszystko u Ciebie śmiga, a z kolegą rozmawiałem na PW i pisał mi, że on wrzucał tarcze z BFB bo na tarczy sprzęgła bez tłumika drgań z AWX to przy 2-2.4 tys. obrotów na 5 i 6 biegu przy lekkim wciśnięciu gazu trzęsło mu budą.

Edytowane przez Damianq
Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

I tu się zdziwisz, bo mam quattro.

Skrzynia 6b?

Opublikowano
8 minut temu, Emejcz napisał:

Skrzynia 6b?

5b

Opublikowano

A no to my mamy BFB i 6B skrzynie.

Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

5b

Tego się spodziewałem.


Jak już porównywać to te same auta czyli B7 BFB. Tu jest 6b.
W tej konfiguracji są problemy.

Wbrew pozorom b6 i b7 nie są identyczne. Chociażby elementy tłumiące takie jak tuleje bananów są innej konstrukcji.

Opublikowano
18 godzin temu, Emejcz napisał:

Chociażby elementy tłumiące takie jak tuleje bananów są innej konstrukcji

Mam wahacze z regum i tam są już takie same tuleje jak w b7 . Różnią się tym iż te z b6 mają płyn w środku a z b7 są z pełnej gumy. B7 ma jeszcze kilka innych różnic w zawieszeniu ale części można stosować zamiennie b6-b7

Opublikowano

Pany, ma ktoś ? 6A1E5082-3156-4E2F-8CC8-EC567C39BF92.png

Opublikowano

Jak sprawdzić czy spryski lamp będą działać ? 

Opublikowano

Musti,

Masz na myśli czy się wysuwają ?

Sprężonym powietrzem dmuchają i sprawdzają czy wyłażą.

Bte. Sprawdź czy nie masz gdzieś rozszczelnionego zbiorniczka,

Pozdrawiam ?

Opublikowano (edytowane)

Panowie czy na forum znajdę gdzieś temat gdzie jest opisane krok po kroku jak wyczyścić odme krok po kroku oraz smoka i miskę w 1.8T? Przeszukałem forum, kilka tematów znalazłem ale w sumie żadnych konkretów. Chciałbym profilaktycznie tam zajrzeć. Jak kupiłem auto 3 lata temu to prosiłem mechanika żeby wyczyścił cała odme i smoka, twierdził ze to zrobił ale wiecie jak to jest z mechanikami i chciałbym tam zajrzec. Czy to bardzo skomplikowane zabiegi?

Edytowane przez Damianq
Opublikowano

Czyszczenie odmy to banał. Odkręcasz rurki te co widzisz po kolei i tyle. 

Zrzucanie miski to dość nieprzyjemna robota. 

Dobrze jest mieć belkę do podwieszenia silnika i opuścić sanki, bo wyciągnięcie a w szczególności poprawny montaż miski później wymaga miejsca którego tam nie ma. 

Kluczem do sukcesu jest taki montaż miski aby później nie ciekła. Sama robota nie ma jakichś niespodzianek. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 godziny temu, Damianq napisał:

Panowie czy na forum znajdę gdzieś temat gdzie jest opisane krok po kroku jak wyczyścić odme krok po kroku oraz smoka i miskę w 1.8T? Przeszukałem forum, kilka tematów znalazłem ale w sumie żadnych konkretów. Chciałbym profilaktycznie tam zajrzeć. Jak kupiłem auto 3 lata temu to prosiłem mechanika żeby wyczyścił cała odme i smoka, twierdził ze to zrobił ale wiecie jak to jest z mechanikami i chciałbym tam zajrzec. Czy to bardzo skomplikowane zabiegi?

Szukałeś????Może nie na tym forum??????

Opublikowano

Później trafiłem na ten temat, ale dzięki :)

 

Proszę powiedzcie jak ściąga się te obejmy? Rozumiem, że to są jednorazowe i potem muszę to zastąpić takimi zwykłymi metalowymi ściskanymi za pomocą gwintu na śrubokręt?

IMG-3409.JPG

 

Opublikowano (edytowane)

image.png

Jeśli chodzi Ci o takie obejmy to teoretycznie są jednorazowe, da się je jednak na upartego zdjąć tak aby możliwe było ponowne zaciśnięcie. musisz wsadzić coś w otwór z tym wystającym grzybku i go delikatnie rozszerzać. Później do zaciskania jak nie masz specjalnego przyżądu można to zrobić za pomocą obcęgów. (obcęgi najlepiej zeszlifować lekko pilnikiem żeby nie były zbyt ostre bo wtedy łatwo uszkodzić takie opaski.

Opaski możesz kupić w aso albo allegro czy w innych firmach zajmujących się takimi tematami np. tutaj 

 

Edytowane przez MaTeo85
Opublikowano

Witam, panowie może i nie ten dział ale chciałem zapytać o amortyzatory na przód do swojej b7 wg VIN to 8E0413031CN, zawieszenie 1BV i z tego co wiem one są utwardzone dodatkowo, na czym jeździcie w swoich autach, po wpisaniu wychodza mi tylko TRW i Bilistein czy to tylko między nimi trzeba dokonać wyboru? Chodzi mi też o przełożenie talerzyka zb5 a podobno w nie wszystkich można go zamienić, czy mógłby mi ktoś doradzić co jest warte kupienia i czy ktoś z forum może tym handluje, z góry dziękuję i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...