MARCIN607 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 wiem wiem że to nie jest taka zwykła listwa :> na metry tylko orginalna do szyb ale faktycznie drogi taki pakiecik chciałem coś takiego sobie założyć idż w stronę czerni- grill itp jak szkoda kasy na chromy albo czekaj aż ktoś od nas będzie sprzedawał może taniej wyrwiesz.sorry za ot Bartek
Brysio Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Mam prośbę - szukam info dot. opłat i akcyz na wypadek gdybym chciał ściągnąć auto z zagranicy. Przy wartości 100tyś i silniku o pojemności 4.2L przyjmując, że trafię auto 2006 lub 2007 ile dodatkowo musiałbym zapłacić? Akcyza ma stały % (ile?) ale ponoć trzeba doliczyć coś extra zależnie od tego ile lat ma auto. Może mi ktoś rozpisać poszczególne "dodatki" dla wartości wyjściowej auta 100 000 PLN? Powyżej 2000 poj. akcyza wynosi 18,6% wartości pojazdu. Niestety nie biorą wartości z rachunku (tak było kiedyś), tylko z Eurotaxu. Także przy wartości 100 tysi masz od ręki 18 600 PLN. Do tego dolicz recykling, zaświadczenie ze skarbówki o zwolnieniu z VAT, pierwszy przegląd, opłaty rejestracyjne... zgadzam sie ale nie do konca cene jesli masz z autohausu na ori rachunku to jest to podstawa prawna nie podlegajaca pertraktacji wtedy nie podchodzi zaden eurotax a jak zagadasz z kolesiem wladuje na rachunek cene zamiast 100tys np 80 i masz mniejsze oplaty juz tak robilem ) zgodnie z prawem europejskim rachunek sprzedawcy placacego podatek i sprzedajacym z faktura vat nie moze byc podwazony przez eurotax jesli kolesiowi zalezy na sprzedaniu auta wtedy wpisze co chcesz bo kase i tak dostanie on musi ta kase zaksiegowac ale moze zrobic myk ja robilem tak jesli masz 100k zaplacic np cena np 80k i naprawy serwisowe przygotowanie do zjazdu do polski itp 20k koles ma cene jaka chcial a ja mialem rachunek jaki byl do cla potrzebny wiadomo ze jak do polski bierzesz i mialbys kogos z dzialalnoscia w polsce nie placisz podatku zagranca czyli - 19% i ta osoba moze auto zameldowac placac mniejsze koszty przerejstrowania itp jest pare mykow jak mozna taniej kupic i zarejestrowac auto z duzym silnikiem [br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 13:30_________________________________________________oczywiscie od prywatnego taki numer nie przejdzie
truckmaniac Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Skoro tak już robiłeś, to po prostu fart. Po drugie, to w Polsce wiele rzeczy trzeba płacić mimo tego, że są niezgodne z prawem unijnym. Ale to juz inny temat. Co do wspomnianej akcyzy, to ustawodawca celowo użył sformułowania "wartość rynkowa". Dzięki temu mykowi można sobie faktury w buty wsadzić, a celnik i tak naliczy po Eurotaksie. Komu się nie podoba może skarżyc Państwo. Przy ściąganiu swojej do kraju konsultowałem to z paroma osobami, dość mocno siedzącymi w temacie, np. wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US i jeszcze kilka osób od lat ściągających masowo auta do kraju.
variocustoms Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Bart-S takie pytanie po za tematem, jak tam ledy w postojach ? świecą nadal bez problemów ?
Bart-S Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2011 Bart-S takie pytanie po za tematem, jak tam ledy w postojach ? świecą nadal bez problemów ? Vario - od momentu gdy je włożyliśmy święcą cały czas (nic nie padło, nic nie wymieniałem). OK - czyli ustaliliśmy, że akcyza to 18,6%. A możecie się jakoś ustosunkować do dodatkowych opłat zależnych od rocznika modelowego auta? Czy akcyza to wszystko? (pomijam recycling, zwolnienie z VAT, skarbówkę i rejestrację).
truckmaniac Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Bart-S takie pytanie po za tematem, jak tam ledy w postojach ? świecą nadal bez problemów ? Vario - od momentu gdy je włożyliśmy święcą cały czas (nic nie padło, nic nie wymieniałem). OK - czyli ustaliliśmy, że akcyza to 18,6%. A możecie się jakoś ustosunkować do dodatkowych opłat zależnych od rocznika modelowego auta? Czy akcyza to wszystko? (pomijam recycling, zwolnienie z VAT, skarbówkę i rejestrację). O ile nic sie nie zmieniło, to poza tym, co wymieniłeś, nie ma juz żadnych opłat.
Wandej Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Bart-S takie pytanie po za tematem, jak tam ledy w postojach ? świecą nadal bez problemów ? Vario - od momentu gdy je włożyliśmy święcą cały czas (nic nie padło, nic nie wymieniałem). OK - czyli ustaliliśmy, że akcyza to 18,6%. A możecie się jakoś ustosunkować do dodatkowych opłat zależnych od rocznika modelowego auta? Czy akcyza to wszystko? (pomijam recycling, zwolnienie z VAT, skarbówkę i rejestrację). recykling jeszcze jest?? Chyba miał być zniesiony :gwizdanie: W skarbówce jest stała opłata ~160zł
dziadek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 A możecie się jakoś ustosunkować do dodatkowych opłat ... pomijając akcyzę reszta to pikuś, niezależnie od pojemności i rocznika auta...co do samej akcyzy można ewentualnie kombinować z wycenami auta przez rzeczoznawcę ( można w takim przypadku sporo zyskać nawet z 50% akcyzy:naughty:)
mystic.pl Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Mam prośbę - szukam info dot. opłat i akcyz na wypadek gdybym chciał ściągnąć auto z zagranicy. Przy wartości 100tyś i silniku o pojemności 4.2L przyjmując, że trafię auto 2006 lub 2007 ile dodatkowo musiałbym zapłacić? Akcyza ma stały % (ile?) ale ponoć trzeba doliczyć coś extra zależnie od tego ile lat ma auto. Może mi ktoś rozpisać poszczególne "dodatki" dla wartości wyjściowej auta 100 000 PLN? Taki przykład jak 2009 roku szukałem auta, podmień sobie akcyzę: Kalkulacja kosztów zakupu: 1. Zakup: 21.890 EUR x 4,30 PLN = 94.127,00 PLN / brutto 2. + akcyza 3,1% = 2.917,94 zł 3. Koszt samochodu import = 97.044,94 PLN / brutto Opłaty związane z importem: 1. Tłumaczenia dokumentów: 100,00 PLN brutto 2. Recykling – 500,00 PLN brutto 3. Agencja celna – 50,00 PLN brutto 4. Rejestracja wywozowa z Niemiec+ ubezpieczenie: 110 EUR brutto = 473,00 PLN 5. Rejestracja w Polsce: 250,00 PLN
adamooo Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Bart masz tu furę dla siebie.. http://allegro.pl/a4-tdi-s-line-exclusive-dodatki-rs4-piekny-i1437649917.html wkładaj 3.0 tdi, końcówki rs4 i Q i będziesz najszczęśliwszym człowiekiem w poznaniu
leon_stalowawola Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 adamoo to dla mnie samochód!
adamooo Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 to klikaj kup teraz bo cena za***ista ..rns fele rs4 a6 przód b7..skóry full elektryczne..kox
leon_stalowawola Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 wiem wiem ale troszkę mi by brakowało nawet jak bym swojego sprzedał tak się mi podoba że miazga!! i najpierw swojego musiał bym sprzedać .piękny jest!!
Thom4s Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 to klikaj kup teraz bo cena za***ista .. Adamooo, cena DO OPŁAT. Akcyza 18,6%. :gwizdanie:
adamooo Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Kalkulacja kosztów zakupu: 1. Zakup: 39000 PLN / brutto 2. + akcyza 3,1% = 120,90 zł 3. Koszt samochodu import = jakieś 200zł / brutto (poznań - łódź) Opłaty związane z importem: 1. Tłumaczenia dokumentów: 100,00 PLN brutto 2. Recykling – 500,00 PLN brutto 3. Agencja celna – 50,00 PLN brutto 4. Rejestracja wywozowa z Niemiec+ ubezpieczenie: 110 EUR brutto = 473,00 PLN 5. Rejestracja w Polsce: 250,00 PLN
Brysio Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Skoro tak już robiłeś, to po prostu fart. Po drugie, to w Polsce wiele rzeczy trzeba płacić mimo tego, że są niezgodne z prawem unijnym. Ale to juz inny temat. Co do wspomnianej akcyzy, to ustawodawca celowo użył sformułowania "wartość rynkowa". Dzięki temu mykowi można sobie faktury w buty wsadzić, a celnik i tak naliczy po Eurotaksie. Komu się nie podoba może skarżyc Państwo. Przy ściąganiu swojej do kraju konsultowałem to z paroma osobami, dość mocno siedzącymi w temacie, np. wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US i jeszcze kilka osób od lat ściągających masowo auta do kraju. no to sie nie znali kolesie po drugie jak sprowadzaja dlakogos a da sie urwac z ceny po co mniej zarobic .... da sie rozne rzeczy zrobic np dajesz rzeczoznawcy w lape i masz auto po gradobiciu i wartosc auta spada o polowe kolega tak a8 do polski wywiozl dla tych co sie burza ze to nieuczciwe -- takie sa realia jak sa debilne przepisy trzeba je obchodzic akcyzy ktorych nie ma nigdzie w cywilozowanych krajach tylko w polsce jak urzedasy dla nas tak my dla urzedasow >>> wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US --->> a co ci ludzie znaja sie na rzeczy no co ???? to sa teoretycy ktorzy nie wiedza nawet jak swoje auto przerejestrowac --- szkoda slow
Thom4s Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Kalkulacja kosztów zakupu: 1. Zakup: 39000 PLN / brutto 2. + akcyza 3,1% = 120,90 zł 3. Koszt samochodu import = jakieś 200zł / brutto (poznań - łódź) Opłaty związane z importem: 1. Tłumaczenia dokumentów: 100,00 PLN brutto 2. Recykling – 500,00 PLN brutto 3. Agencja celna – 50,00 PLN brutto 4. Rejestracja wywozowa z Niemiec+ ubezpieczenie: 110 EUR brutto = 473,00 PLN 5. Rejestracja w Polsce: 250,00 PLN Silnik powyżej 2 litrów, więc akcyza 18,6%. Nawet przy 3,1% będzie 1209, a nie 120,90.
variocustoms Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Bart-s szok, że tak długo świecą, widocznie dobrze trafiliśmy z zakupem Ledów, to już chyba rok albo nawet trochę więcej
Bart-S Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2011 Bart-s szok, że tak długo świecą, widocznie dobrze trafiliśmy z zakupem Ledów, to już chyba rok albo nawet trochę więcej Zakładaliśmy je 5 czerwca 2009 Bart masz tu furę dla siebie.. http://allegro.pl/a4-tdi-s-line-exclusive-dodatki-rs4-piekny-i1437649917.html wkładaj 3.0 tdi, końcówki rs4 i Q i będziesz najszczęśliwszym człowiekiem w poznaniu Adaś do zabawy jednak wolałbym V8
truckmaniac Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 >>> wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US --->> a co ci ludzie znaja sie na rzeczy no co ???? to sa teoretycy ktorzy nie wiedza nawet jak swoje auto przerejestrowac --- szkoda slow Ale na interpretacji przepisów znaja się lepiej niż Ty i ja razem wzięci. no to sie nie znali kolesie No wybacz. Jakbym znał wtedy Ciebie, to bym sie odezwał :polew:Sorry Bartek za OT, ale czasami trudno przemilczeć
Rekomendowane odpowiedzi