Bart-S Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Hehe - to prawda. Przynajmniej przejadę się co jakiś czas ...tak z innej beczki - prawko na motocykl robię. Będzie nowy zakup
dziadek Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Kiedy ty znajdziesz czas na jezdzenie motorem ?
niestandardowy Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 to samo pytanie chcialem zadac
Bart-S Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Np dziś znalazłem Od 8 do 11:30
Dev Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) Hehe - to prawda. Przynajmniej przejadę się co jakiś czas ...tak z innej beczki - prawko na motocykl robię. Będzie nowy zakup Do 125ccm wystarczy kategoria B :-) Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez Dev
Artur82 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Hehe - to prawda. Przynajmniej przejadę się co jakiś czas ...tak z innej beczki - prawko na motocykl robię. Będzie nowy zakup ja zrobilem w tym roku i jest MEGA polecam! co chesz kupić?
devey Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Hehe - to prawda. Przynajmniej przejadę się co jakiś czas ...tak z innej beczki - prawko na motocykl robię. Będzie nowy zakup Polecam Yamahę R1 rn22 albo Hondę CBR 100 rr
Bart-S Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) Docelowo Ducati 899... a teraz albo 749 albo 848. Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez Bart-S
niestandardowy Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 sa szybki jak na pierwszaka... moze to na drugi sezon co? zaczynam sie o Ciebie martwic
Lulek Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) Wszystko zalezy od podejscia i tego co ma sie w glowie Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez Lulek
Dev Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Bart, nie bierz Ducati, nie ma sensu. Servis tego motoru tez jest parszywy, rozrząd desmodromiczny trzeba regulowac co 5000km i trzeba wiedziec jak. Na poczatek kup gsxrę 600 bo 750-tka to juz diabeł, nie wspominajac o 1000-cu. Na poczatek 600-tka bedzie az nadto, biorąc pod uwagę fakt ze dopiero teraz robisz prawo jazdy kat A. Troche pojezdzisz, zobaczysz czy dobrze sie w tym czujesz i albo pójdziesz wyżej albo odpuscisz, bo albo rodzina albo dzieci itd itp. W Poznaniu jest tor i od tego zacznij, tam sie dużo nauczysz.
niestandardowy Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Racje! Na pierszy motor uwazam ze 600 to i tak mnóstwo mocy. A z ducati to jak z alfą... musi byc maniak
Bart-S Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Ciągnie mnie do "awaryjnych" maszyn Nadmiaru mocy się nie boję - mam respekt do nowości którą się zaraziłem i nie mam zamiaru się zabić... Nie kusi mnie odkręcanie manetki a przynajmniej jeszcze nie teraz. Polecanie 600 zamiast wyższej pojemności to standard - uzasadniony, bo to przecież pierwszy motocykl. Najlepsze jest to, że na początek miała być 125cc Honda Varadero ale po jazdach szkoleniowych na Yamaha YBR250 ten pomysł od razu upadł. Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez Bart-S
dziadek Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Bartek chyba celujesz w cos innego ale moze zaciekawi cię blog mojego kuzyniaka , a nóż zmienisz zdanie ... http://yamahamt-03.blogspot.com Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez dziadek
Bart-S Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Dziadku no trzepnęło mnie na punkcie Dukata
dziadek Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Dziadku no trzepnęło mnie na punkcie Dukata Fajny, inny niz wszystkie
Bart-S Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Dev... Multitronic też mi odradzano.
Rekomendowane odpowiedzi