sysek27 Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 U mnie aktualnie 173tyś. na liczniku z tego dopiero 5yś. zrobione przeze mnie jako tako nic poważniejszego nie było w aucie wymieniane ani też nic się raczej nie zapowiada przynajmniej jak byłem niedawno na programie to dostałem diagnozę, że wszystko ok więc jestem dobrej myśli:wink:
tomx Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 sorki za ot koledzy moj 'szef' ma bmw 528 chyba 2 letnia i wymieniano mu 2 razy dyfer juz bo buczal a mój brat ma e30 320i z 85 roku z orginalnym dyfrem i przebiegiem xxx i go nie slychac z czego teraz produkuja te podzespoly?z marchwi czy z rzodkiewki:polew:
RS Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 ja dziele usterki na 2 rodzaje: takie, ze można jeszcze jechać, i takie które unieruchamiają auto. (z racji tego ze latam Polska- Niemcy) I z tego co czytam to B8, co prawda maja tez usterki, ale raczej takie, ze można dojechać do celu. W B7 było już inaczej jak ci padł pompowtryskiwacz, lub pompa oleju... Podsumowojac A4 B8 2,0tdi cr jest lepszy od A4 B7 2,0 tdi pd- mimo ze nie doskonaly...
inviz Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 To i ja się dołączę.. A4 B8 2.0 TDI 143 KM CR Na dzień dzisiejszy 156 tyś KM. Kupiony przy 149 Tyś pochodzenie Belgia. Osobiście nic, oczywiście poza wymianą filtrów i oleju. Będę pisał jak się coś pojawi. Poprzedni właściciel(z przeglądanej historii serwisowej): 30 tyś KM - lewa lampa led przód(wymiana) 98 tyś KM - koło dwumasowe (w komplecie ze sprzęgłem) P.S. Ciekawi mnie prawidłowość wymiany dwumasu przy 90 tyś. Czy to oznacza że przy 180 tyś ja będę musiał wymieniać?
sysek27 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 98 tyś KM - koło dwumasowe (w komplecie ze sprzęgłem) P.S. Ciekawi mnie prawidłowość wymiany dwumasu przy 90 tyś. Czy to oznacza że przy 180 tyś ja będę musiał wymieniać? Słyszałem, że właśnie dwumas w tych autach to "słaby" punkt sam jestem ciekaw jak u mnie długo wytrzyma wiem, że raz był już wymieniany.
akita Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 Ciekawe czy te przebiegi z dwumasem przy 90 tys to prawdziwy przebieg. Osobiście 166tys i czasem delikatnie słychać dwumas.
tomx Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 mam panowie renaulta mastera od nowosci rok 2007 2.5 dci przebieg 89000 przez ten przebieg raz tylko byl w serwisie na przymusowej rechabilitacji z powodu cieknacego wysprzeglika o dwumasie mowy ...
sysek27 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 mam panowie renaulta mastera od nowosci rok 2007 2.5 dci przebieg 89000 przez ten przebieg raz tylko byl w serwisie na przymusowej rechabilitacji z powodu cieknacego wysprzeglika o dwumasie mowy ... No dobrze cieszę się razem z Tobą, ja też kolego mam Sprintera 2002r, 211CDI przebieg 225tyś wymienone dwa wtryski a reszta jeszcze oryginalna, drugie auto to Transit 2006r, 2,2TDCI wszystko jeszcze seria, i nie piszę o tym bo ten temat dotyczy B8 i silnika 2.0TDI CR...
akita Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 widzę że każdy chce się pochwalić co ma a czego nie ma Sprintery , Transity i inne wehikuły na inne fora Interesuje nas B8:wink:
sysek27 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 widzę że każdy chce się pochwalić co ma a czego nie ma Sprintery , Transity i inne wehikuły na inne fora Interesuje nas B8:wink: Kolego przecież ja pisałem do tego co napisał tomx bo to on pisał o swoim Masterze ja mu chciałem dać do zrozumienia, że to nie o to chodzi w tym wątku a moja wypowiedź na temat B8 jest na pierwszej stronie więc dlaczego pijesz do mnie:mysli: przeczytałeś mój post nr 29 ze zrozumieniem bo nie wiem o co Ci teraz chodzi.
siwucha Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 2.0 TDI q CAHA W lipcu wymieniany był rozrząd, od tamtej pory przejechane 15tys km, aktualnie(165tys). Pali jak smok. Chodzi jak traktor, slychać głuche dudnienie z wydechu, jakby chodzi na 3 gary. W przyszłym tygodniu rozbiórka silnika (zdjecie rozrzadu i dostanie sie do wału korbowego i wtrysków) pewnie czeka mnie duzo niespodzianek. Acha i pewnie cos jest z glowica bo ubywa plynu chlodniczego co prawda niewiele ale ubywa.
Góral65 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 2.0 TDI q CAHA aktualnie(165tys). Pali jak smok. czy ten przebieg to potwierdzony czy tylko przypuszczalny i co to znaczy że pali jak smok tz. ile:wink:
akita Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 właśnie kwestia przebiegu czy jest autentyczny , osobiście 166tys praca silnika dobra , wtryski jak nowe, spalanie 0,5 - 1 l różnicy niż producent podaje oczywiście przy normalnej jeździe przy ciśnięciu auta spalanie oczywiście idzie do góry.
Genek Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 2.0 TDI q CAHA aktualnie(165tys). Pali jak smok. czy ten przebieg to potwierdzony czy tylko przypuszczalny i co to znaczy że pali jak smok tz. ile:wink: A czy to ma az takie znaczenie? Gdyby mial 2x165 na okraglo 350 napewno motor nie powinien nadawac sie rozbiorki bo to i owo. To nie jest Dacia Logan za 30tys pln tylko skorupa za 150 tys zielonych. Za te pieniadze mozna by od auta wymagac bezawaryjnosci na "jakimstam" poziomie, ale nie remontu silnika przy przebiegu 300tys! Wychodzi na to, ze to jednorazowka dla bogatych...
Góral65 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 2.0 TDI q CAHA aktualnie(165tys). Pali jak smok. czy ten przebieg to potwierdzony czy tylko przypuszczalny i co to znaczy że pali jak smok tz. ile:wink: A czy to ma az takie znaczenie? Gdyby mial 2x165 na okraglo 350 napewno motor nie powinien nadawac sie rozbiorki bo to i owo. To nie jest Dacia Logan za 30tys pln tylko skorupa za 150 tys zielonych. Za te pieniadze mozna by od auta wymagac bezawaryjnosci na "jakimstam" poziomie, ale nie remontu silnika przy przebiegu 300tys! Wychodzi na to, ze to jednorazowka dla bogatych... jak to nie ma znaczenia ma i to wielkie jak masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz chyba że chcesz nabić se 100 postów aby coś tam sprzedawać tak ty jak i niektórzy piszecie głupoty nie związane z tematem:facepalm:
raffik Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Podobno w B8 po 2010 roku jest już wszystko OK.... ) Niech się wypowiedzą koledzy co latają takimi rocznikami ?????
przemek4net Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 zepsuc sie moze nawet mlotek (np upitoli sie trzonek) a juz na bank zrabac sie moze silnik bo jest tam n elementow, czesto ruchomych pracujacych w roznych temp itp wiec pisanie ze jakikolwiek silnik jest bezawaryjny jest pitoleniem w bambus W 2010 (od 10.2009) roku poprawiono naped pompy oleju.. jest to awaria wystepujaca w 2,0TDI PD powiedzmy raz na zycie samochodu, opanowana w naprawie i to wcale nie taka droga (bardziej psychologiczny problem niz finansowy - no chyba, ze user jest &^%$ i po zapalanieu kontrolki "probuje dojechac do domu bo to przeciez tylko 2 km") ...jednak w silnikach CAGA, CAHA i inne SRAHA bylo n zmian na przestrzeni produkcji i to zarowno turbiny, jakies zlaczki, rureczki, wtryski itp itd... wiec nie ma jednej daty, od ktorej swiat staje sie piekny a do ktorej auto to 1,5 tony zlomu W aucie jest od zaje... czesci, ktory takze sie psuja z jakas czestotliwoscia (sprzeglo, lozyska a nawet klamka od drzwi) wiec awaryjnosc silnika to jest tylko czastka awaryjnosci auta. Silnik 2,0tdi CR przez 90tys km u mnie u mnie nie wymagal absolutnie nieczego poza wymiana olejow i filtrow - nie wiem jak bedzie jak bedzie to stary pierdziel z 200+ tys przebiegu - mam nadzieje, ze do tego czasu bede mial juz ze 2 kolejne nowe (czy prawie nowe) wybajerowane bryki Pozdrawiam, Przemek
inviz Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Ciekawe czy te przebiegi z dwumasem przy 90 tys to prawdziwy przebieg. Osobiście 166tys i czasem delikatnie słychać dwumas. W moim przypadku raczej tak, poprzedni właściciel co 30 tyś km miał odnotowaną wizytę w serwisie ASO. Jeżeli nie sciągał licznika w dół przed każdą wizytą to raczej oryginalny przebieg.
RS Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 zepsuc sie moze nawet mlotek (np upitoli sie trzonek) a juz na bank zrabac sie moze silnik bo jest tam n elementow, czesto ruchomych pracujacych w roznych temp itp wiec pisanie ze jakikolwiek silnik jest bezawaryjny jest pitoleniem w bambusW 2010 (od 10.2009) roku poprawiono naped pompy oleju.. jest to awaria wystepujaca w 2,0TDI PD powiedzmy raz na zycie samochodu, opanowana w naprawie i to wcale nie taka droga (bardziej psychologiczny problem niz finansowy - no chyba, ze user jest &^%$ i po zapalanieu kontrolki "probuje dojechac do domu bo to przeciez tylko 2 km") ...jednak w silnikach CAGA, CAHA i inne SRAHA bylo n zmian na przestrzeni produkcji i to zarowno turbiny, jakies zlaczki, rureczki, wtryski itp itd... wiec nie ma jednej daty, od ktorej swiat staje sie piekny a do ktorej auto to 1,5 tony zlomu W aucie jest od zaje... czesci, ktory takze sie psuja z jakas czestotliwoscia (sprzeglo, lozyska a nawet klamka od drzwi) wiec awaryjnosc silnika to jest tylko czastka awaryjnosci auta. Silnik 2,0tdi CR przez 90tys km u mnie u mnie nie wymagal absolutnie nieczego poza wymiana olejow i filtrow - nie wiem jak bedzie jak bedzie to stary pierdziel z 200+ tys przebiegu - mam nadzieje, ze do tego czasu bede mial juz ze 2 kolejne nowe (czy prawie nowe) wybajerowane bryki Pozdrawiam, Przemek Niby masz racje- wszystko moze sie zepsuc ALE NIE MUSI- technologia jest na takim poziomie (tez w Audi) ze mozna budowac samochody na cale zycie- tylko kto by mial w tym interes? Jezeli juz mam zyc z usterkami, to mysle ze w klasie PREMIUM moge wymagac zeby przynajmniej do jakis 250 000km nie wystepowaly takie ktore unieruchamiaja samochod w trasie, jak slynne pompowtryski BRD, lub pompy oleju BLB i nie tylko... Dla mnie niby to jest jedno wielkie oszustwo, ale nie do konca- bo sami godzimy sie na 2-letnia gwarancje za taka kupe siana. W zamian dostajemy 1,5 tony blyszczacych elementow, lecz pod maska to sredniowiecze jakies w porownaniu z japoncami Uwazam ze powinno byc tak: Samochod x za cene y uwaza sie przy powiedzmy 200.000km za zuzyty i po tym przebiegu nie powinno sie miec pretensji, ale do tego przebiegu powinna obowiazywac gwarancja- chcialbym widziec kto wtedy rzucilby sie na premium. Audi, bmw, mercedes & co. mieliby najwyzsze straty na bank! Sorry za OT
siwucha Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 W moim przypadku auto w 2008 roku bylo kupione przez firme X w ASO Audi obok mojego domu, przez caly swoj zywot serwisowane w danym ASO, po 3 latach kupilem je ja od wlasciciela firmy X. Auto ma 166tys przebiegu, po wykreceniu zaworu na pompie wysokiego cisnienia paliwa widac opilki metalu na sitku ( znak ze pompa powoli umiera). Od zakupy zrobilem 25 tys, od jakis 5 tys km auto zdecydowanie wiecej pali niz wczesniej jakies 1 -1,5 l/100km, np palilo w cyklu mieszanym 6,7l/100km teraz pali 7,8l/100km. Pytanie do was koledzy ile wam pali na postoju?, mi osobiscie 0,8l/h
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się