Gość Shiftback Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 No spoko tak zrobię... dobry pomysł z własnym pomiarem... Skąd dokładnie idzie ciśnienie na DV, które DV ma utrzymać? Z tej grubej rury na intercooler? (podobno ori montują wg tego co mówisz, jednak przy Forge'u wole go ułożyć w sposób taki aby nadciśnienie szło w kontre na ciśnienie z kolektora) (wtedy na zaworze sprężyna ustępuję i upust robi) - tak wydaję mi się prawidłowo.... ---------- Post dopisany 11-12-2012 at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 16:04 ---------- odwróciłem Forge'a, czekam na VAGa... Troche jakby złapał wigoru, bardziej szumi, szybciej łapie 0,5bara z 2,300rpm...
WIŚNIA Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jeśli chodzi o wymianę N75 i DV....Nadadzą się te dwa podzespoły? N75: N75 Tuning Ventil Turbo Race Audi A4 Passat 3B BG 1,8T | eBay Dump Valve: Forge Pop Off Ventil / Blow Off Ventil FMCL007P 1.8T | eBay ---------- Post dopisany 24-11-2012 at 15:57 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 22:25 ---------- Z nówką sztuką N75 i założonym wskaźnikiem doładowania pokazuje 0,5 i podrzuca na chwil kilka max do 0,7 bar przy "sandałku w podłodze" ale na ktrótko. Świszczy coś już cichutko,... jakby gwizdek czajnika... Mimo wszystko to nie to jeszcze ( AJL pompuje ponoć do 0.9 nawet)... Czekam na Forge'a 007P.... - Po instalacji spróbuje przedstawić całość na jakimś wideo może. ---------- Post dopisany at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ---------- Poza tym, po odpięciu n75, ściśnięciu węzyka od zimnej strony, która podaje powietrze pod ciśnieniem na n75 i przegazowaniu, z łatwością blokowałem wydostające sie powietrze. coś tam syczał jak poluzowałem, jednak nie było tam dużego ciśnienia.... W takim przypadku można wniskować, iż DV nie trzyma ciśnienia? Nie wiem czy w dobrym kierunku kombinuje... z tego co wiem w serji powinna pompować góra 0.6
pioteros Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 ajl ma fabrycznie 0.8B stąd te jego 180KM bo reszta silnika jest ta sama co AEB, jakby AEB miał też 0.8B to miałby właśnie 180KM na oko
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 0.9 bara, jezeli mamy byc dokładni, większe wtryski AJL ma jeszcze zmienną fazy na dolocie, AEB tego nie ma
pioteros Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 to znaczy że ma napinacz z wtyczką? wiązka silnika od AEBa i AJL'a z 98 roku ma ten sam numer, wtryski również ten sam numer
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 tak, napinacz jest z wtyczką co do wtrysków masz racje pyebałem z wersja na Etanol
pioteros Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Ale z tym napinaczem to też dziwna sprawa, bo 98 ajl jest bez zmiennych faz Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 sprawdzałem temat tego napinacza w ETCE i według ETKI jest ten sam nr dla AEB i AJL u mnie jest wtyczka a teoretycznie nie powinno jej byc za niedługo bede zmieniał rozrzad, popychacze uszczelki, łańcuch i inne g....a to sie temu przyjrzę
krzysiekml Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 kumpel ma też AJL z 2000r i bez wtyczki.
15lolo Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 no u mnie byl napinacz bez wtyczki (ajl)
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 To są identyczne motory z wyjątkiem ecu, chce dorwac jakiegos kompa i na próbę podmienic Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Magicbattle Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 watpie zeby spasowalo turbina raczej nie pompnie tyle co w ajl teoretycznie bo praktycznie czemu nie haha. ciekawe jak tez z wtyczkami do kompa
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 turbo jest to samo.... wszystkie czesci zarowno silnika jak i osprzetu sa identyczne... wtyczka od kompa tez powinna byc ta sama bo wiązki komputerowe mają te same numery dla AEBa i AJLa
Gość Shiftback Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 po Swiętach zloguje auto. Jednak mogą do takiego stanu rzeczy przyczynić się cewki zapłonowe? (przy wymianie uszczelki dekla silnika miałem grubo oleju w otworach)
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 wyczysc dobrze fajki i zobacz czy sprezyny nie pokorodowaly te co wchodza na glowki swiec
Gość Shiftback Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zrobiłem logi. Moje pierwsze więc zrozumcie jeśli złe grupy. U innych widziałem inne tytuły tabeli. Damy radę coś złapać? Jeśli nie proszę o wskazówki. Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 001) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010)
pioteros Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Nie da rady z tych ;d 2, 7, 25 loguj Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Gość Shiftback Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Potrafiłby kat cofać do 0,5bar ciśninie, hamować? Rozmawiałem dziś na ten temat troche, Vag nie podaje tego ponoć.... ---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ---------- Zauważyłem też, że nie podaje już 0.65-0.7bar w max bucie, dziś patrzyliśmy...
pioteros Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 możesz zawsze odpiac wydech na zlaczu zaraz za plecionka i sie przejechac na probe, ale myslalbym bardziej ze masz cos nie tak ze szczelnoscia ukladu, bądź DV popuszcza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się