mario357 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 ja w swoim poprzedniej s3 które cierpiało na bardzo duży niedobór mocy miałem uszkodzony n75, i w wężyku do niego była dodatkowo dziurka, ja na wymieniałem się przepływomierzy wężyków w serwisie twierdzili że zawór n75 jest na 100% dobry, w teście tak im wyszło, a wykrył mi uszkodzenie kolega który mi swój zaworek pożyczył i s3 odżyła więc czasem dobrze od kogoś z forum coś pożyczyć niż tak po kolei wymieniać.
Gość Shiftback Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 n75 + dv + kat którego nie wymienią w serwisie na strumienice pociągnęło by mnie sporo... Dev dzięki... przy okazji mam super zajawke na naukę osprzętu... ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ---------- szukaj dziury z tymi dziurami to różnie ale dobrze mi kiedyś Dev powidział żeby zatkać wszystko co trzyma ciśnienie aż do kolektora. Bez zabawy typu jedno wejście jeden koniec i dmuchania bez potrzeby wiatru w motor.... ---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ---------- Kurfa bo mój też nie chce jechać Obstawiam dv bo nic nie syczy ani nic i chodzi jakby turbo wogole nie pracowało:facepalm: stary to jest kilka wątków. np. mój stary n75 czysty suchy a padła elektronika czy elektryka raczej..... i muł
OLI_B5 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Własnie obszukałem wszystko i nie widze nigdzie dziur ani przetarć Btw. jest ktoś w stanie powiedziec czy w złączu diagnostycznym ma zielono-czarny kabelek i jesli tak to w jakim pinie?
OLI_B5 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 został jako jedyny wolny od ECU , jest od diagnostyki turbo więc musi isc w złącze, tylko chce sie upewnic i w ktore miejsce:wink:
Gość Shiftback Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 dławi mi się na 0,5..... Flexi wspawywujemy? Myjemy? Szit... Do świąt muszę czekać.... Ale dawało kopa... Kat wyrzucony. Nic nie dało. Turbina zdycha po prostu... Zrobiłem przy tym świece i czyszczenie przepustnicy i kilka innych pierdół no i auto ożyło wyraźnie... Jeśli uda mi się wstawić dobre turbo to pochwale sie osiągami... Dzięki wielkie za pomoc, z waszą pomocą kupę tematu ogarnąłem. Serwus. ---------- Post dopisany 24-02-2013 at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany 01-02-2013 at 23:43 ----------
JawoR36 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Jeśli ktoś z użytkowników posiada AJL'a 180ps prosiłbym rzeby podrzucił prostą rzecz - czyli czy po prostu "wbija w fotel" taki samochód. Wbija Zmierz sobie czas do setki, powinien mieć ok 7,6 sek katalogowo, jak wykręcisz 8,5 to znaczy, że wsio jest ok.
pioteros Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 To moj film, tyle ze mam nieco sztywniejszy dolot, downpipe, i trochę większe turbo na wirniku wydechowym niż seryjne, ale soft seryjny AJL, no i do tego Qłatro Audi A4 1.8TQ Avant 150PS AEB @ 180PS AJL mod 0-100km/h - YouTube Wystukane z Pegasusa
Gość Shiftback Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 pytanka... 1. Nie będzie dobrze nabijać turbina ciśnienia mając luzy?? (nie wiem jakie dokładnie ale po wizycie w zakładzie tak stwierdzono) 2. wymauszając na takiej turbinie zwiekszenie mocy poprzez cofnięcie sztangi WG mogę sobie narobić większego kłopotu oprócz zajechania turbiny?? Ogólnie zamyka mi sie problem po cofnięciu sztangi ( ja robie to starym n75 gdzie ciut domykam tlen do sztangi) była by to uszkodzona turbawka ??
maca4 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Witam was koledzy ja tez posiadam a4 ajl i uwarzam ze tez nie ma 180KM poniewaz ustawiłem sie jakis czas temu z seatem 150 KM i szlismy porówno takze smię twierdzic ze nie ma tyle ile powinna miec,dodam ze turbo ładuje raczej dobrze 0,6-0,8 bar ale dlaczego nie ma 180km tylko mniej nie mam bladego pojęcia:(
pioteros Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 musisz zrobić logi i ewentualnie napisać jak zmienia się doładowanie wzgledem obrotow w twoim aucie bo nikt ci nie powie i nie wywrozy czy masz 150 czy 180KM co to w ogole byl za seat z ktorym sie lapales? pamietaj ze A4 swoje wazy a kazde 50kilo na masie robi roznice w sprincie
Dev Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Witam was koledzy ja tez posiadam a4 ajl i uwarzam ze tez nie ma 180KM poniewaz ustawiłem sie jakis czas temu z seatem 150 KM i szlismy porówno takze smię twierdzic ze nie ma tyle ile powinna miec,dodam ze turbo ładuje raczej dobrze 0,6-0,8 bar ale dlaczego nie ma 180km tylko mniej nie mam bladego pojęcia:( zdrowy pompuje 0.9 bara, jedz na rolki to bedzie wiadomo
maca4 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 nie no waga tego seata jest podobna do mojego audi dodam ze w seacie jest silnik 2,3 v5,ustawiałem sie tez z bmw 2.0 w dieslu i z nia przegrałem:( turbo przy wciskaniu gazu w podłoge na trzecim biegu papuje 0,7 bar fakt ze mam nieszczelnosc miedzy kolektorem a turbo ale w tygodniu ogarne temat poprostu musze wymienic uszczelki,mam jeszcze jeden problem wiem ze to nie w tym watku ale moze cos mi poradzicie bo juz mi rece opadaja mianowicie chodzi o to ze mam problemy z niskimi obrotami na biegu jałowym, jezeli ayto jest zimne to wszystko jest ok.obroty sa niskie ale jezeli silnik sie rozgrzeje to wtedy juz trzyma 1100 obr albo 1300obr dodam ze wymienilem przepustnice zrobiona była adaptacja nawet zmieniłem sterownik silnika bo wyswietlał mi sie bład p0605 bład pamieci stałem (ROM) ale to tez nic nie zmienił a i czujnik temperaturt tez mi sprawdzali i jest ok. Ale obroty nadal są wysokie:(
pioteros Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Jeśli masz wysokie obroty to sprawdź nieszczelność to raz, ssie ci lewe powietrze na jałowym a przy bucie ucieka ci boost, a osiągi masz normalne jak pompuje ci 0.7 to masz osiągi troszeczkę lepsze niż AEB 150Km więc osiągi słabsze niż seatowskie 2.3 które ma dosyć wysoki moment obrotowy, tak jak i diesel bmw ---------- Post dopisany at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany at 17:19 ---------- Aha i wyczyść też przepustnice
maca4 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 no przepustnice czysciłem i to nic nie zmieniło a turbo bedzie papowac lepiej jak wymienie uszczelkę,ale słyszałem ze zdrowe ajl moze dmuchac nawet 0,9bar
pioteros Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 i wtedy właśnie ma te swoje 180KM może z małym bonusem, przy 0.7 masz niewiele ponad 150KM, bo 0.6b pompuje zdrowy AEB w serii 150KM
15lolo Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 hej tez miałem ajl turbo wcześniej (turbo robilo się zolte ) powiem wam jedno miałem po tym TT 225 i AJl moim zdanie lepiej wbijal gdyby nie brak 6 biegu:kwasny:
Gość Shiftback Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 jak jest dokładnie z tym n75.???? regulowałem go śrubką na wierzchu i wychodzi mi że jest ustawiony optymalnie.... możliwe to? Obrót w tył gubi 0,1 bara, w przód też... (cofnięty na max tłoczek powienien przecież zwalniać więcej tlenu w atmosferę a mniej na WG....) przymarzło czy co? zna ktoś temat? W sumie ten grzybek na sprężynce powinien skakać pod napięciem a tłoczek raczej opornie chodzi, ale po cofnięciu go zgubił doładowanie o 0,3....:co:
pioteros Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Kręcąc w lewo wykrecasz ta srubke, wiec luzujesz nacisk na tłoczku więc pozwalasz na przepływ większego ciśnienia na gruszkę co prowadzi do większego otwarcia klapki wg, więc obniża się boost ---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ---------- Teoretycznie chyba nie powinno się regulować tak tego zaworka bo nie ma stałej reguły na to, lepiej kupić sobie mbc do takiej zabawy
Gość Shiftback Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 czyli n75 jest ustawiony optymalnie. sama mechanika zaworka mówi że cofając tłoczek - sprężynka ma lżej - i bardziej dmucha w powrót a mniej na wg. Ale dochodzi elektronika i pewnie razem wszystko jest zoptymalizowane. znajde z powrotem w kilku próbach stare ustawienie, nie? dzieki. ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:32 ---------- Śrubka podobno służy do regulacji napięcia. (znalazłem) Miało by to snens jak najbardziej. ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ---------- pfff... do wyrzucenia. nie cofnie sie tego grubszego tłoczka stanął w miejscu cały czas ładuje 0,3. Cały zakres przeleciałem ze 3 razy i różnice rzędu 0,05bara.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się