ptaku999 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Tez mam ten dzwiek. Auto kupilem nie caly miesiac temu. Na poczatku nic nie bylo slychac. Pojechalem na wymiane oleje i filtrow i jakos tydzien po tym zaczełem słyszeć ten dzwięk. Jutro dzwonie do mojego mechanika zapytac sie co z tym robic czy cos robic czy nie ruszac ? Dodam ze mam troche zapocony EGR. W moim przypadku dzwiek slychac do 3 biegu i bardzo rzadko na biegu jalowym jak dodaje gazu.
mlodziak22 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Mi się zdaje ze ten dźwięk masz od początku tylko teraz go dostrzegłes:) Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
ptaku999 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 nie bylo bo i teraz nie zawsze sie pojawia mechanik mowi zeby z tym jezdzic
Rzuq Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Witam serdecznie. Jestem nowy i w sumie niedawno też kupiłem A4 B7. Mam podobny dźwięk przy puszczeniu gazu i zmianie biegu ale jak czytam forum to zaczynam się tym coraz mniej przejmować. Przed kupnem mojego Audi poprzedni właściciel regenerował turbinę więc się na razie tym nie martwię. Bardziej bym kierował swoje problemy w kierunku EGR albo po prostu ten dźwięk powstaje w wyniku przeładowania tak jak pisał kolega powyżej. Dziś jadę na diagnostykę komputerową ale z innym problemem więc może i turbinę sprawdzę.
pukko Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 "Dziwny odgłos przy puszczaniu gazu" - odgłosy przy puszczaniu gazu to rzecz normalna, zwłaszcza w samotności
yaroosx Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Witam, dołączę się do tematu, mam podobne objaw do "witjacrf" Audi A4 B7 2.0 103kW BLB, dziwny dzięki tylko w czasie jazdy szczególnie ujawnia się na 3 biegu z komory silnika przy gwałtownym dodaniu gazu i od razu odpuszczeniu go pojawił się dziwny odgłos tak jakby coś ocierało "odgłos podobny do czegoś co by się kręciło i o coś ocierało..."może ktoś miał taki przypadek? Poniżej link z moim nagranym dźwiękiem:
CzarekJ Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Zobacz tutaj. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/70336-b6-avf-charczenie-silnika-przy-spadku-obrotow/page-2
ŁukaszPłock Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 26.11.2012 o 11:19, mlodziak22 napisał: mam to samo, na mocy nie stracił i dźwięk ewidentnie od turbiny tak jakby się coś zacieralo,tylko jak zimny jest po pierwszym odpaleniu jest ok po paru sekundach już jest ten dźwięk. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 U mnie problem z linka w/w rozwiązało dokręcenie śrub kolektora wydechowego plus założenie jednej bo jakiś mechanik idiota nie dość że niedokręcił , to jeszcze jednej nie założył. ps. na filmie słyszę wyraźnie ze gdzieś zaczyna gwidac - rozszczelniony układ. Wiec zabieg dokręcania możne rozwiązać problem tak jak w moim przypadku=zero złotych . możliwe ze u niektórych pomoże wymiana uszczelki kolektora wydechowego. koszt uszczelki 20 zl wymiany 200 problem usunięty plus dodatkowo auto lepiej zbiera się od dołu. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez ŁukaszPłock
maniu$ Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 kurcze jak tak oglądam te wasze filmiki, to dochodzę do wniosku że u mnie chyba też taki dźwięk zaczynam słyszeć...
piotrsob1 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) No objaw "chrząkającej" turbiny i pojawiających się coraz częściej notlaufów zmusił i mnie do zbadania przyczyn problemu w moim BPW. Zacząłem od sprawdzenia działania zmiennej geometrii , podciśnienie wziąłem sobie z wysysarki do oleju , podpiąłem go przez wygrzebany z zapasów stary N75 do gruchy turbiny Wysterowywałem go ręcznie podłączając i odłączając pod aku od UPS-a , obserwowałem ruchy siłownika turbiny , wszystko chodziło płynnie i bez zbędnej zwłoki więc turbinie odpuściłem i zająłem się elektozaworem N75 z mojego silnika Wyciągnięty na wierzch i podpięty zamiast wcześniejszego ładnie sztangę zasysał, ale z jej opuszczaniem schodziło mu się trzy razy dłużej niż temu z zapasów Dało mi to do myślenia , albo zatkany jest sam zawór albo filterek znajdujący się na nim i łączący go z atmosferą . Jak go wybebeszyłem to przyczyna była jasna, wystarczyło gąbkę filtrującą wyprać w ludwiku wysuszyć i poskładać z powrotemby zaczął działać poprawnie Gąbka przed praniem: I po praniu: Poskładany z powrotem i podłączony do instalacji testowej , grucha chodzi już normalnie : Zamontowany z powrotem , wszystko po podłączane i jazda próbna... Banan na twarzy już od początku, turbo nie sapie przy zdjęciu obciążenia z silnika, podczas jazdy i obserwacji grupy 011 nie pojawiają się dłuższe momenty przeładowania i notlaufy odeszły w niepamięć Całość zajęła dwie godzinki łącznie z 50 km jazdy próbnej pod kompem po robocie Wnioski : Zanim wytargacie przeładowującą turbinę do czyszczenia zmiennej geometrii , warto zacząć od bardziej prozaicznych rzeczy, żeby niepotrzebnie nie ładować się w koszty i nie blokować sobie potrzebnego środka lokomocji na czas niepotrzebnej naprawy A rzucone przez mechanika " Panie , turbina do czyszczenia " może być w wielu przypadkach dla niego źródłem łatwych i nie za bardzo należnych mu pieniędzy W autach które mają N75 bez filterka , tylko biorące do N75 ciśnienie atmosferyczne z puszki filtra powietrza, proponuję zacząć od sprawdzenia jego stanu. Mocno zawalony zanieczyszczeniami może tak samo powodować takie problemy ... Edytowane 19 Lipca 2017 przez piotrsob1
mravel Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 U mnie problem z linka w/w rozwiązało dokręcenie śrub kolektora wydechowego plus założenie jednej bo jakiś mechanik idiota nie dość że niedokręcił , to jeszcze jednej nie założył. ps. na filmie słyszę wyraźnie ze gdzieś zaczyna gwidac - rozszczelniony układ. Wiec zabieg dokręcania możne rozwiązać problem tak jak w moim przypadku=zero złotych [emoji4] . możliwe ze u niektórych pomoże wymiana uszczelki kolektora wydechowego. koszt uszczelki 20 zl wymiany 200 [emoji4] problem usunięty plus dodatkowo auto lepiej zbiera się od dołu. [emoji4]U mnie powodem tego dźwięku jak z filmiku u kolegi powyżej, pojawiającego się za każdym razem gdy puściłem gaz i auto spadało z obrotów, była nieszczelność na rurze łączącej filtr powietrza z turbo. Jedna opaska się poluzowała i stad takie numery. Wszystko wyszło gdy zabrałem się za podmienianie mojego n75 na inny w celu zdiagnozowania problemu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się