bartosz85 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Witam Panowie niedawno założyłem gaz do mojej audiczki 1.8 benzyna i juz 2 - 3 razy auto mi zgasło przy dojeżdzaniu do świateł i nie wiem co jest grane. Mam też jaja czasami z imobilazjerem że musze 2 3 razy przełczyc kluczyk zanim odpali ??
bouzuki Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Niech ci go dobrze wyregulują.To jest bardzo dobry silnik do gazu.Ja zrobiłem na zagazowanym ADR-ze 340 tkm.A teraz po wymianie silnika dodziera go mój syn.A immobilajzer to wrzuć w szukajkę.Sporo na ten temat przeczytasz.
darko Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 ''Ja zrobiłem na zagazowanym ADR-ze 340 tkm.'' Bo Ja go zakładałem.
bartosz85 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Byłem już u gościa raz i mam jeszcze z raz pojechać , możliwe ze imo ma coś wspolnego z tym ?? czy moze jakis czujnik?
blejk83 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Immo raczej tylko przy zapalaniu, tak jak pisza koledzy wyżej niech ci go dobrze wyreguluja
MatUSh Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 A coś bliżej?? załącza się od obrotów?? od temperatury ?? Czy manual ?? konkretnie. Kumpel mial taki sam problem z nissanem dojeżdżał do skrzyżowania i silnik gasł ale pojechał na regulacje i kłopot znikł. Byłeś w serwisie ?
bartosz85 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 Bylem u gościa cos wyregulowal ...i cos lepiej ale tylko na cieplym mam jeszcze raz do niego jechac. A powiedzcie mi termostat ma cos do tego???? bo zauwazylem ze temp mi nie łapie do 90 i moze byc ze nie lapie dobrze temp silnik i takie jaja??? sa i poprstu na zimnym wariuje na gazie.
darko Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 STAKO jest to producent butli,jak masz niesprawny termostat to nie dogrzewa się silnik przez to jest też nie zagrzany reduktor co może powodować,że zamiast fazy lotnej do silnika dostaje się faza ciekła nie jest to dobre a do tego niebezpieczne.
MatUSh Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Jedz do tej stacji diagnostycznej niech Ci wyregulują bo robią Cie w balona jeździsz calczas do nich a tu poprawy nie widać ja bym nie wytrzymał chyba
edekxp Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Jak instalacja II generacji czy sekwencja? Po objawach sądzę że II generacji Jak nie wiesz to zrób zdjęcia z pod maski
0laczek Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ja w poprzednim samochodzie miałem takie objawy jak przepustnica byłą niezplanowana po remoncie silnika- pojechałem do gazownika to powiedział że z instalacją wszystko wporządku- u mechanika okazało się że gaśnie (szczególnie na zimnym silniku) bo trzeba przepustnice przeczyścić i ustawić - nie wiem czy to to ale w poszukiwaniach każda wskazówka dobra- po wyczyszczeniu i zplanowaniu lata jak zły.
grzesu3 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Bylem u gościa cos wyregulowal ...i cos lepiej ale tylko na cieplym mam jeszcze raz do niego jechac. A powiedzcie mi termostat ma cos do tego???? bo zauwazylem ze temp mi nie łapie do 90 i moze byc ze nie lapie dobrze temp silnik i takie jaja??? sa i poprstu na zimnym wariuje na gazie. Załatw sprawę z termostatem (tylko zakup ory. wahler). To może być przyczyna. Wymiana nie jest skomplikowana.
POLAK1501 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 to jak masz sekwencje to moze rozwiazac sprawe wymien termostat bo silnik sie nie dogrzewa jak ktos wczesniej napisal i dlatego ci gasnie jeszcze tym bardziej zima po wymianie termostatu powinno byc ok jesli nie to jedz do lepszego gazownika co by ci wyregolowal gaz pozdrawiam.
bartosz85 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 Termostat bede wymienial na dniach jak mi sie tylko garaz zwolni , świecie odkrecalem tez sa do dy.py juz.. tez je chyba wymienie odrazu przy okazji.
scubi206 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Przy instalacji LPG pierwszorzędne znaczenie ma stan instalacji elektrycznej (świece, przewody, cewki)
bouzuki Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 ''Ja zrobiłem na zagazowanym ADR-ze 340 tkm.''Bo Ja go zakładałem. No to jeszcze dodam,że było to chyba 10 lat temu i instalacja LPG na emulatorze,i dalej działa. Pozdrowienia Darek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się