H4mm3R Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Dokladnie Brysio, lepiej tego nie mozna bylo ujac Manetki manetkami ale nie ma to jak sprzeglo, lewarek do biegow i koordynacja pracy rak i nog. PS. Nie jedzie.... 1.9 na chipie pojedzie.... (Insider) ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Brysio na co te przegazówki przy redukcjach biegów pod koniec filmu? Nie wiem czy to nie jest przypadkiem przez sterownik silnika wymuszane przy redukcji. Jak jechalem ostatnio z kolega Panamera na automacie co prawda, to w czacie hamowania zrzucala sobie biegi i wlasnie sama przegazowki robila. Tryb S (sport) przytrzymuje silnik na wyższych obrotach, nawet u mnie tak jest
Wandet15 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Hamowanie z międzygazem ale to trzeba być już wprawiony w to
Brysio Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Dokladnie Brysio, lepiej tego nie mozna bylo ujac Manetki manetkami ale nie ma to jak sprzeglo, lewarek do biegow i koordynacja pracy rak i nog. PS. Nie jedzie.... 1.9 na chipie pojedzie.... (Insider) ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Brysio na co te przegazówki przy redukcjach biegów pod koniec filmu? Nie wiem czy to nie jest przypadkiem przez sterownik silnika wymuszane przy redukcji. Jak jechalem ostatnio z kolega Panamera na automacie co prawda, to w czacie hamowania zrzucala sobie biegi i wlasnie sama przegazowki robila. nie poprostu koles byl rozpedzony i zmienial biegi na nizsze wiec tak sobie strzela gazem i nie ma to nic wspolnego ze sterwonikiem jesli chodzi o manual w automatach to nie wiem ---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ---------- Dokladnie Brysio, lepiej tego nie mozna bylo ujac Manetki manetkami ale nie ma to jak sprzeglo, lewarek do biegow i koordynacja pracy rak i nog. PS. Nie jedzie.... 1.9 na chipie pojedzie.... (Insider) ---------- Post dopisany at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Brysio na co te przegazówki przy redukcjach biegów pod koniec filmu? Nie wiem czy to nie jest przypadkiem przez sterownik silnika wymuszane przy redukcji. Jak jechalem ostatnio z kolega Panamera na automacie co prawda, to w czacie hamowania zrzucala sobie biegi i wlasnie sama przegazowki robila. Tryb S (sport) przytrzymuje silnik na wyższych obrotach, nawet u mnie tak jest u mnie w manulau nie ma trybu s tryb s jest w nogach i rekach kierownika:decayed:
Muskel1 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Zobacz tutaj 1:57 min. wlasnie takie przegazowki robi
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 pewnie automaty tak maja w manualu tego nie ma chyba ze hamujesz silnikiem to wtedy wiadomo ale tez trzeba umiec zeby nie uszkodzic katalizatora
griga-st Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Z tą ręczną zmiana biegów brzmi bardzo ułańsko, ale przy 200+ w takim pocisku jakim jest R8 na zatłoczonych niemieckich autostradach lepiej jest mieć obie ręce na kierownicy. Kiedyś znajomy dal mi SLR-em pokierować. http://3.bp.blogspot.com/-xYBnBOPxfJE/TZfo7RJFxDI/AAAAAAAAASU/90zLX1U6J1w/s640/2009-mercedes-benz-mclaren-slr-stirling-moss_1.jpg Powiem ze na takie auta powinna być specjalna kategoria prawa jazdy:decayed: Słyszałeś może jak ostatnio pojechał klient GT3- ką na A95?
Bart-S Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Można powiedzieć o S-tronicu wszystko ale to jak zmienia biegi .... Jebaniutki:slina::slina: Zmienia biegi jak Multitronic = WCALE!
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 nie no chyba szybciej od multi zmienia multi to wogole nie zmienia
Bart-S Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 nie no chyba szybciej od multi zmienia multi to wogole nie zmienia Multi zmienia tak szybko że nawet tego nie czujesz
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Z tą ręczną zmiana biegów brzmi bardzo ułańsko, ale przy 200+ w takim pocisku jakim jest R8 na zatłoczonych niemieckich autostradach lepiej jest mieć obie ręce na kierownicy. Kiedyś znajomy dal mi SLR-em pokierować.http://3.bp.blogspot.com/-xYBnBOPxfJE/TZfo7RJFxDI/AAAAAAAAASU/90zLX1U6J1w/s640/2009-mercedes-benz-mclaren-slr-stirling-moss_1.jpg Powiem ze na takie auta powinna być specjalna kategoria prawa jazdy:decayed: Słyszałeś może jak ostatnio pojechał klient GT3- ką na A95? nie nic nie wiem a co koles naczarowal? to co na fotce to jest stirling moos - specjlana wersja bez przedniej szyby wyszlo ich tylko kilka kosztuja prawie milion euro mam nawet fotke gdzies to wstawie ---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ---------- nie no chyba szybciej od multi zmienia multi to wogole nie zmienia Multi zmienia tak szybko że nawet tego nie czujesz haha no wlasnie wlasnie a ja tam lubie czuc te zmiany chocbym wolniej zmienial
Muskel1 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Słyszałeś może jak ostatnio pojechał klient GT3- ką na A95? Masz to na mysli?
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ale tam jest do 120 albo 130 no to koles pokazal tam jest dlugi zakret podejrzewam ze go podbilo i polecial zwlaszcza przy takiej predkosci ale ajk nie bedzie pomiarow ze tyle jechal nic mu nie zrobia dostanie oskarzenie o niemumyslne spowodowane smierci ale z braku dowodow po 6 miechach oddala tyle niestety takie prawo nie popieram takiego postepowania w sprawach karnych ale prawo tak dziala i nic nie da sie zrobic - i jemu nic sie nie stalo .... gdzie tu sprawiedliwosc??? szkoda tylko niewinnej osoby ktora musiala poniesc smierc z winy jakiegos gnojka ktory albo nie panuje nad tym czym jedzie albo nie potrafi oszacowac niebezpieczenstwa w zakrecie - kazdemu sie moze zdarzyc ja tez jezdze szybko ale zakrety lub niepewne trasy to jednak troche noga z gazu idzie i jade max 50+ ---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 15:49 ---------- a tutaj jeszcze raz stirling moos - mam wiecej fotek
griga-st Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Słyszałeś może jak ostatnio pojechał klient GT3- ką na A95? Masz to na mysli? Dokładnie. Fura za cn. 150 kola, a na łysych oponach jechał. Brysio, droga hamowania itp. są dowodem w sadzie. Fotki jak najbardziej do wglądu, niestety nie mogę na forum. Wpadnij w wolnej chwili:wink:
Brysio Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ja wyczytalem ze 200k euro okolo wartosc furmanki co jest cena znacznie przesadzona one chodza w granicac 120 do 130 nowe wersja specjalna teraz ma wyjsc jakas limitowana i ma kosztowac 179k euro ale jak koles na lysinach smigal to juz smiech w takim aucie smiech - normalny ......... brak slow a jestes w niemcowni? jelsi tak to gdzie jakie rejony?
griga-st Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 ale jak koles na lysinach smigal to juz smiech w takim aucie smiech - normalny ......... brak slowa jestes w niemcowni? jelsi tak to gdzie jakie rejony? Podejrzewam ze piątki nie zdążysz wrzucić
Brysio Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 to dawaj jakies namiary na priva jak dotre to sie gdzies spikniemy ---------- Post dopisany 26-08-2013 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 21-08-2013 at 13:07 ---------- ale jak koles na lysinach smigal to juz smiech w takim aucie smiech - normalny ......... brak slowa jestes w niemcowni? jelsi tak to gdzie jakie rejony? Podejrzewam ze piątki nie zdążysz wrzucić no w sumie ciezko bylo
Brysio Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 wrocilem do mü tam przy zjezdzie byla otwarta jakas i zatankowalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się