Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem z turbo, pytanie o BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:hi: Czy pod ~400Nm seryjny dwumas i sprzęgło dadzą radę ? Bo nie wiem czy mi się nie kończy dwumasa.. Sprzęgło jest ok. ale łapie już jak delikatnie nacisnę pedał.

w B5 400+ da rade... w B6 równie bywa... ( wieksza masa)

Opublikowano
:hi: Czy pod ~400Nm seryjny dwumas i sprzęgło dadzą radę ? Bo nie wiem czy mi się nie kończy dwumasa.. Sprzęgło jest ok. ale łapie już jak delikatnie nacisnę pedał.

w B5 400+ da rade... w B6 równie bywa... ( wieksza masa)

Nie przesadzajmy niestyrane sprzęgło przy jego umiejętnym wykorzystywaniu spokojnie da radę oczywiście mówię o sprzęgle z AVF

Opublikowano

ale tu kolega ma 2001.. czyli w 1000% AWX

Opublikowano

mój kolega jeżdżąc normalnie przelatał 3 lata na podobnym niutonie w AWX w FWD a teraz się ślizgnęło i wymienił tarcze, lata dalej.

Opublikowano
mój kolega jeżdżąc normalnie przelatał 3 lata na podobnym niutonie w AWX w FWD a teraz się ślizgnęło i wymienił tarcze, lata dalej.

Po co latac normalnie mając taką moc :D

Opublikowano
mój kolega jeżdżąc normalnie przelatał 3 lata na podobnym niutonie w AWX w FWD a teraz się ślizgnęło i wymienił tarcze, lata dalej.

Po co latac normalnie mając taką moc :D

dla mnie normalnie to nie strzelać ze sprzęgła i naciskać gaz po puszczeniu sprzęgła a moc i moment możesz wykorzystywać nawet w 105% ja ci sie uda;P

Opublikowano

To rozumiem ;) MAsz gdzies wiecej zdjec przeróbek silnika tego z podpisu?

Opublikowano

Turbo i FMIC założony

Chłopaki z Dem-Car Customs się postarali i ładnie ogarnęli temat :)

Opublikowano

No to teraz tylko soft:)

Opublikowano

Odświeże temat..

Niestety poszukuje aktualnie trzeciej już turbiny, pierwsza brała olej, druga wstaje od 3000 obrotów :facepalm:

Opublikowano

A kto Ci to stroił?? że wstaje od 3000tyś obrotów?? Ja myśle że gdzie indziej lezy problem.

Opublikowano

nikt nie wystroił.

Przed wymianą góry silnika wywaliło 128koni, tragedia. Z nowymi szklankami i wałkiem rozrządu było 140koni, ale wykres jest lipa:

http://i.imgur.com/zHz99cJ.jpg

Mirek z ECU project wgrał jakąś standartową mapę, wypluła 170 koni ale wykres był masakra, szła dopiero od 3000 obrotów...

Co radzisz Adrian ?

Opublikowano
nikt nie wystroił.

Przed wymianą góry silnika wywaliło 128koni, tragedia. Z nowymi szklankami i wałkiem rozrządu było 140koni, ale wykres jest lipa:

http://i.imgur.com/zHz99cJ.jpg

Mirek z ECU project wgrał jakąś standartową mapę, wypluła 170 koni ale wykres był masakra, szła dopiero od 3000 obrotów...

Co radzisz Adrian ?

no jak wygrany gotowiec to co sie dziwić ze wstaje późno, wystroic i bedzie git...nowa dmuchawa nic nie pomoże

Opublikowano

Chłopaki w ECU powiedzieli, że turbo do wymiany. Teraz już głupi jestem :facepalm:

Opublikowano

cały urok BRD :)

dlatego nigdy nikomu nie polecałem i nie będę polecał BRD :)

jedna wielka loteria... i po co ? jak wsadzisz gtb17 lub 22 i latasz... dużo lepiej niż na zasranej brd

Opublikowano

Muszka, jaki koszt montażu ?

Opublikowano

trzeba coś mocno rezać ? Słyszałem że się wysyła ją z kolektorem do kogoś i się spawa czy cos ?

Opublikowano

Brd trzeba umiec wystroic to raz. Kazda sprezarka jest taka sama (skonstruowana mechanicznie) wiec problemow nie powiino byc. Ja nie wiem tyle juz tchy brd nazakladalo sie i problemow z budzenie nie bylo. U mnie moja brd pompowala 1.7bara przy 2 tys. Jeszcze jedno uklad paliwowy jest wazny. Jak kichawy to jej nie podniesie z dolu.

Opublikowano

Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...