MAGIC87 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Czy pod ~400Nm seryjny dwumas i sprzęgło dadzą radę ? Bo nie wiem czy mi się nie kończy dwumasa.. Sprzęgło jest ok. ale łapie już jak delikatnie nacisnę pedał. w B5 400+ da rade... w B6 równie bywa... ( wieksza masa)
juby_p Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Czy pod ~400Nm seryjny dwumas i sprzęgło dadzą radę ? Bo nie wiem czy mi się nie kończy dwumasa.. Sprzęgło jest ok. ale łapie już jak delikatnie nacisnę pedał. w B5 400+ da rade... w B6 równie bywa... ( wieksza masa) Nie przesadzajmy niestyrane sprzęgło przy jego umiejętnym wykorzystywaniu spokojnie da radę oczywiście mówię o sprzęgle z AVF
MAGIC87 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 ale tu kolega ma 2001.. czyli w 1000% AWX
juby_p Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 mój kolega jeżdżąc normalnie przelatał 3 lata na podobnym niutonie w AWX w FWD a teraz się ślizgnęło i wymienił tarcze, lata dalej.
wojthass Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 mój kolega jeżdżąc normalnie przelatał 3 lata na podobnym niutonie w AWX w FWD a teraz się ślizgnęło i wymienił tarcze, lata dalej. Po co latac normalnie mając taką moc
juby_p Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 mój kolega jeżdżąc normalnie przelatał 3 lata na podobnym niutonie w AWX w FWD a teraz się ślizgnęło i wymienił tarcze, lata dalej. Po co latac normalnie mając taką moc dla mnie normalnie to nie strzelać ze sprzęgła i naciskać gaz po puszczeniu sprzęgła a moc i moment możesz wykorzystywać nawet w 105% ja ci sie uda;P
wojthass Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 To rozumiem MAsz gdzies wiecej zdjec przeróbek silnika tego z podpisu?
slo Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 Turbo i FMIC założony Chłopaki z Dem-Car Customs się postarali i ładnie ogarnęli temat
slo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Odświeże temat.. Niestety poszukuje aktualnie trzeciej już turbiny, pierwsza brała olej, druga wstaje od 3000 obrotów
adrian998998 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 A kto Ci to stroił?? że wstaje od 3000tyś obrotów?? Ja myśle że gdzie indziej lezy problem.
slo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 nikt nie wystroił. Przed wymianą góry silnika wywaliło 128koni, tragedia. Z nowymi szklankami i wałkiem rozrządu było 140koni, ale wykres jest lipa: http://i.imgur.com/zHz99cJ.jpg Mirek z ECU project wgrał jakąś standartową mapę, wypluła 170 koni ale wykres był masakra, szła dopiero od 3000 obrotów... Co radzisz Adrian ?
dziadek Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 nikt nie wystroił. Przed wymianą góry silnika wywaliło 128koni, tragedia. Z nowymi szklankami i wałkiem rozrządu było 140koni, ale wykres jest lipa: http://i.imgur.com/zHz99cJ.jpg Mirek z ECU project wgrał jakąś standartową mapę, wypluła 170 koni ale wykres był masakra, szła dopiero od 3000 obrotów... Co radzisz Adrian ? no jak wygrany gotowiec to co sie dziwić ze wstaje późno, wystroic i bedzie git...nowa dmuchawa nic nie pomoże
slo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Chłopaki w ECU powiedzieli, że turbo do wymiany. Teraz już głupi jestem
muszka.d Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 cały urok BRD dlatego nigdy nikomu nie polecałem i nie będę polecał BRD jedna wielka loteria... i po co ? jak wsadzisz gtb17 lub 22 i latasz... dużo lepiej niż na zasranej brd
muszka.d Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 demontaż starej, założenie nowej z przerobieniem spływu oleju, dojściem do interoolera... itd okolice 400 zł
slo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 trzeba coś mocno rezać ? Słyszałem że się wysyła ją z kolektorem do kogoś i się spawa czy cos ?
adrian998998 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Brd trzeba umiec wystroic to raz. Kazda sprezarka jest taka sama (skonstruowana mechanicznie) wiec problemow nie powiino byc. Ja nie wiem tyle juz tchy brd nazakladalo sie i problemow z budzenie nie bylo. U mnie moja brd pompowala 1.7bara przy 2 tys. Jeszcze jedno uklad paliwowy jest wazny. Jak kichawy to jej nie podniesie z dolu.
slo Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 Mirek wgrał program, 170koni wypluła i powiedział że nie da się jej wystroić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się