Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie... Inaczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew::polew:

Opublikowano

o f*ck :facepalm: nie mówie, że masz silikony kupować od razu ale zwykły przewód paliwowy w oplocie sznurkowym chociaż po 9,99pln za metr :naughty:

Opublikowano
sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew::polew:

no cos ty.... juz dawno to wymienione jak i cala reszta przy n75...

---------- Post dopisany 15-02-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2013 at 22:35 ----------

dobra odgrzewam kotleta... Nadal mam to samo... N75 wymieniony na MACa... Takze to odpada... Co moze jeszcze powodowac to ze powyzej 4000 obrotow cisnienie doladowania rosie i mam przeladowanie? A moze to przeplywka? No sam juz nie wiem... Moze logi zrobic co? Tylko ktore kanaly?

Chlopaki pomocy bo juz mi rece opadaja :/

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

help

Opublikowano
sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew::polew:

no cos ty.... juz dawno to wymienione jak i cala reszta przy n75...

---------- Post dopisany 15-02-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2013 at 22:35 ----------

dobra odgrzewam kotleta... Nadal mam to samo... N75 wymieniony na MACa... Takze to odpada... Co moze jeszcze powodowac to ze powyzej 4000 obrotow cisnienie doladowania rosie i mam przeladowanie? A moze to przeplywka? No sam juz nie wiem... Moze logi zrobic co? Tylko ktore kanaly?

Chlopaki pomocy bo juz mi rece opadaja :/

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

help

Przepływka napewno nie

Może sztanga się przycina, chociaż na niższych obrotach też by to było

Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk

Opublikowano

wczoraj jak grzebalem... i wlasnie patrzylem na sztange to przy zamykaniu raz mi sie przyciela.. ale to przy zamykaniu takze jak dla mnie tez nie to.. normalnie rece opadaja..

Opublikowano
wczoraj jak grzebalem... i wlasnie patrzylem na sztange to przy zamykaniu raz mi sie przyciela.. ale to przy zamykaniu takze jak dla mnie tez nie to.. normalnie rece opadaja..

Jak przy zamykaniu 'w którą stronę?

Jak gruszka nie ma wysterkwania - powietrza to WG jest zamknięty,jak dostaje wysterowanie i się zacina to będzie przeładowanie

Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Sprawdź czy gdzieś nie masz. Dziury w dolocie lub wezykach podcisnienia. Musisz gdzieś mieć konkretna dziurę i Ci turbo przeladowuje żeby napompowac zadane doladowanie, bo ciśnienie spierd...la w atmosfere

---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ----------

Kumpel miał pekniety trojnika od odmy w TT i zamiast 1,3 bar to walilo na 1.7bara

Opublikowano

nie nie... gruszka otwiera sie jak dostaje cisnienie ladnie... ale wczoraj jak sprawdzalem wszystko to w momencie kiedy uchodzilo z gruchy cisnienie to sie raz przyciela.. ale za chwile wskoczyla na swje miejsce... take wydaje mi sie zu tu nic nie bedzie...

co do szczelnosci sprawdzana i to nie raz... nigdzie nic... w srode bodajrze zamontowalem MACa... plus wymiana wszystkich przewodow do niego... takze to tez bym wykreslil...

bylem i zrobilem logi przed chwila... dalem je na forum tutaj link do nich

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-problem-przeladowaniem-262001/#post3335980

a za chwilke wrzuce filmik jak wyglada to doladowanie przy jezdzie 60 km/h i pedale w podloge

Opublikowano

A w jaki sposób sprrawdzales szczelność?

Opublikowano

jakis czas temu sprawdzalem tak ze zatkalem waz przez przepustnica i dmuchalem zaraz za turbo... sprezarka... kolo 1 bara tam dalem i byla cisza...

a ostatnio nie zatykalem przed przepustnica... dmuchalem mozna powiedziec w silnik juz przed turbo... zatykajac tylko przewod idacy do odmy oraz chyba ten co idzie do odpowietrzenia baku "chyba" i nie bylo nigdzie slychac schodzacego powietrza.. tzn zadnego psss... jedynie to cos plumkalo w silniku ale to chyba raczej przez turbo olej cofalo... i fakt ze cisnienie sie nie utrzymywalo tylko powoli schodzilo...

---------- Post dopisany at 10:23 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

a tu obiecany filmik

fakt po wymianie na MACa sie poprawilo bo na starym N75 latalo az w okolice 1 bara

Opublikowano

Pamiętaj ze przy spradzaniu szczelnosci trzeba odkręcić korek od wlewa oleju. Dla pewności najlepiej spryskac wszystkie wezyki woda z mydlem bo przy mniejszej dziurze nie uslyszysz psss a bedą sie robić bombelki

Opublikowano

no z woda to sie nie bawilem... chyba bede musial tak zrobic :-)

Opublikowano

Sprykaj wszytkie wezyki: dolot, wezyki przy dv, wszystkie podcisnienia, odma serwo, itd., itp. sprawdz jeszcze zawor dv czy sprawny

Opublikowano

Ja bym jednak obstawiał tą sztange że sie przycina, taka malutka dziurka że wodą z mydłem trzeba ją szukac to raczej większego problemu nie robi.

Opublikowano

mam identyko problem tylko ze jeszcze mi spada boost do 0.3b po 3k obrotow

mam pytanie do tych co maja szczelne uklady, czy cisnienie ma sie trzymac po napompowaniu sprezarka jak w balonie? czy moze powolutku schodzic po napompowaniu

Opublikowano
mam identyko problem tylko ze jeszcze mi spada boost do 0.3b po 3k obrotow

mam pytanie do tych co maja szczelne uklady, czy cisnienie ma sie trzymac po napompowaniu sprezarka jak w balonie? czy moze powolutku schodzic po napompowaniu

U mnie trzymało, tzn sprężarka podłączona nie pracuje

Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk

Opublikowano

czyli bedzie trzeba wywalis turbo :-)

Opublikowano

a odpinałeś przewód od N75 do aktuatora ?

Opublikowano

a po co?

---------- Post dopisany 20-02-2013 at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 07:37 ----------

chlopaki mam szybkie pytanie i chcialbym szybka odpowiedz bo siedze akurta w garazu ;) czy jezeli turbo mi sie zaczyna otwierac juz przy 0,4 bara to tez moze byc przeladowanie? bo jakos to dla mnie nie loiczne i nie pasuje... ale wole zapytac fachowcow... :)

Opublikowano

jak się turbo otwiera?

pytaj z sensem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...