Dev Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew:
kkrawat Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 o f*ck nie mówie, że masz silikony kupować od razu ale zwykły przewód paliwowy w oplocie sznurkowym chociaż po 9,99pln za metr
Klejk Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew: no cos ty.... juz dawno to wymienione jak i cala reszta przy n75... ---------- Post dopisany 15-02-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2013 at 22:35 ---------- dobra odgrzewam kotleta... Nadal mam to samo... N75 wymieniony na MACa... Takze to odpada... Co moze jeszcze powodowac to ze powyzej 4000 obrotow cisnienie doladowania rosie i mam przeladowanie? A moze to przeplywka? No sam juz nie wiem... Moze logi zrobic co? Tylko ktore kanaly? Chlopaki pomocy bo juz mi rece opadaja :/ ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- help
edekxp Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 sam przewód od kolektora do DV-ki jest z 3 albo 4 elementów, jak dobrze pamietam :polew: no cos ty.... juz dawno to wymienione jak i cala reszta przy n75... ---------- Post dopisany 15-02-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2013 at 22:35 ---------- dobra odgrzewam kotleta... Nadal mam to samo... N75 wymieniony na MACa... Takze to odpada... Co moze jeszcze powodowac to ze powyzej 4000 obrotow cisnienie doladowania rosie i mam przeladowanie? A moze to przeplywka? No sam juz nie wiem... Moze logi zrobic co? Tylko ktore kanaly? Chlopaki pomocy bo juz mi rece opadaja :/ ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- help Przepływka napewno nie Może sztanga się przycina, chociaż na niższych obrotach też by to było Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 wczoraj jak grzebalem... i wlasnie patrzylem na sztange to przy zamykaniu raz mi sie przyciela.. ale to przy zamykaniu takze jak dla mnie tez nie to.. normalnie rece opadaja..
edekxp Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 wczoraj jak grzebalem... i wlasnie patrzylem na sztange to przy zamykaniu raz mi sie przyciela.. ale to przy zamykaniu takze jak dla mnie tez nie to.. normalnie rece opadaja.. Jak przy zamykaniu 'w którą stronę? Jak gruszka nie ma wysterkwania - powietrza to WG jest zamknięty,jak dostaje wysterowanie i się zacina to będzie przeładowanie Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk
?uki1984 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Sprawdź czy gdzieś nie masz. Dziury w dolocie lub wezykach podcisnienia. Musisz gdzieś mieć konkretna dziurę i Ci turbo przeladowuje żeby napompowac zadane doladowanie, bo ciśnienie spierd...la w atmosfere ---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ---------- Kumpel miał pekniety trojnika od odmy w TT i zamiast 1,3 bar to walilo na 1.7bara
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 nie nie... gruszka otwiera sie jak dostaje cisnienie ladnie... ale wczoraj jak sprawdzalem wszystko to w momencie kiedy uchodzilo z gruchy cisnienie to sie raz przyciela.. ale za chwile wskoczyla na swje miejsce... take wydaje mi sie zu tu nic nie bedzie... co do szczelnosci sprawdzana i to nie raz... nigdzie nic... w srode bodajrze zamontowalem MACa... plus wymiana wszystkich przewodow do niego... takze to tez bym wykreslil... bylem i zrobilem logi przed chwila... dalem je na forum tutaj link do nich http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-sprawdzenie-logow-problem-przeladowaniem-262001/#post3335980 a za chwilke wrzuce filmik jak wyglada to doladowanie przy jezdzie 60 km/h i pedale w podloge
?uki1984 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 A w jaki sposób sprrawdzales szczelność?
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 jakis czas temu sprawdzalem tak ze zatkalem waz przez przepustnica i dmuchalem zaraz za turbo... sprezarka... kolo 1 bara tam dalem i byla cisza... a ostatnio nie zatykalem przed przepustnica... dmuchalem mozna powiedziec w silnik juz przed turbo... zatykajac tylko przewod idacy do odmy oraz chyba ten co idzie do odpowietrzenia baku "chyba" i nie bylo nigdzie slychac schodzacego powietrza.. tzn zadnego psss... jedynie to cos plumkalo w silniku ale to chyba raczej przez turbo olej cofalo... i fakt ze cisnienie sie nie utrzymywalo tylko powoli schodzilo... ---------- Post dopisany at 10:23 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ---------- a tu obiecany filmik fakt po wymianie na MACa sie poprawilo bo na starym N75 latalo az w okolice 1 bara
?uki1984 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Pamiętaj ze przy spradzaniu szczelnosci trzeba odkręcić korek od wlewa oleju. Dla pewności najlepiej spryskac wszystkie wezyki woda z mydlem bo przy mniejszej dziurze nie uslyszysz psss a bedą sie robić bombelki
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 no z woda to sie nie bawilem... chyba bede musial tak zrobic :-)
?uki1984 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Sprykaj wszytkie wezyki: dolot, wezyki przy dv, wszystkie podcisnienia, odma serwo, itd., itp. sprawdz jeszcze zawor dv czy sprawny
Łukasz13 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja bym jednak obstawiał tą sztange że sie przycina, taka malutka dziurka że wodą z mydłem trzeba ją szukac to raczej większego problemu nie robi.
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 mam identyko problem tylko ze jeszcze mi spada boost do 0.3b po 3k obrotow mam pytanie do tych co maja szczelne uklady, czy cisnienie ma sie trzymac po napompowaniu sprezarka jak w balonie? czy moze powolutku schodzic po napompowaniu
edekxp Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 mam identyko problem tylko ze jeszcze mi spada boost do 0.3b po 3k obrotowmam pytanie do tych co maja szczelne uklady, czy cisnienie ma sie trzymac po napompowaniu sprezarka jak w balonie? czy moze powolutku schodzic po napompowaniu U mnie trzymało, tzn sprężarka podłączona nie pracuje Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk
Klejk Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 czyli bedzie trzeba wywalis turbo :-)
Dev Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 a odpinałeś przewód od N75 do aktuatora ?
Klejk Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 a po co? ---------- Post dopisany 20-02-2013 at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 07:37 ---------- chlopaki mam szybkie pytanie i chcialbym szybka odpowiedz bo siedze akurta w garazu czy jezeli turbo mi sie zaczyna otwierac juz przy 0,4 bara to tez moze byc przeladowanie? bo jakos to dla mnie nie loiczne i nie pasuje... ale wole zapytac fachowcow...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się