Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie... Inaczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

b duzo na przeplywce masz, i duty cycle tez spada na leb, szukaj dziury albo sztange masz zwaloną

Opublikowano

hmmm. no dobra :-)

---------- Post dopisany 06-03-2013 at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany 01-03-2013 at 07:20 ----------

a tu logi po kolejnych modyfikacjach... tym razem skrecilem troche sztange od WG aby opoznic jej ruch a co za tym idzie uchlanie klapy....

Log (0 - 007,002,025)

wydaje mi sie czy jest ciut lepiej?

Opublikowano

Kijowo, duty cycle zaworka tam gdzie jest boost 0.55b czyli do ok 5000obr lub ciut więcej, powinien być na poziomie 40-50%, jak masz sporo mniej to znaczy ze boost za szybko ci spada

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano

i cała para w gwizdek

Opublikowano

kuzwa :) juz nie wiem gdzie to moze isc w atmosfere... sprawdzalem juz tyle razy szczelnosc :/.... ku... troche cieplej i jade na zaklad bede sprawdzal pod pozadnym cisnieniem.... i tyle :)

Opublikowano

wepnij drugi manometr pomiedzy N75 a aktuator

zobaczymy czy za szybko nie otwiera

Opublikowano
wepnij drugi manometr pomiedzy N75 a aktuator

zobaczymy czy za szybko nie otwiera

trzeba miec ;) musisz T mi kiedys troszke czasu poswiecic :P

Opublikowano

No no wybadajcie wszystko i dajcie znać bo mnie już też krew zalewa, mam ten sam ból

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano

a powiedzcie mi chlopaki... jak w logach jest w duty 99% to oznacza ze komp podaje napiecie na n75 czy wrecz przeciwnie ze go tam nie ma... i wraz ze spadkiem wzrasta czestotliwosc sie jego tam pojawiania..?

Opublikowano

99% jest napięcie 0% nie ma napięcia.

Opublikowano
jakis czas temu sprawdzalem tak ze zatkalem waz przez przepustnica i dmuchalem zaraz za turbo... sprezarka... kolo 1 bara tam dalem i byla cisza...

a ostatnio nie zatykalem przed przepustnica... dmuchalem mozna powiedziec w silnik juz przed turbo... zatykajac tylko przewod idacy do odmy oraz chyba ten co idzie do odpowietrzenia baku "chyba" i nie bylo nigdzie slychac schodzacego powietrza.. tzn zadnego psss... jedynie to cos plumkalo w silniku ale to chyba raczej przez turbo olej cofalo... i fakt ze cisnienie sie nie utrzymywalo tylko powoli schodzilo...

---------- Post dopisany at 10:23 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

a tu obiecany filmik

fakt po wymianie na MACa sie poprawilo bo na starym N75 latalo az w okolice 1 bara

chlopaki wsumie to nikt mi nic nie napisal na temet filmu? tak jak pisalem na filiku jade okolo 60 km/h 4 bieg i wciskam gaz w podloge... i to ze doladowanie zaczyna skakac to normlane czy nie?

Opublikowano

witam to moja pierwsza wypowiedz na forum i chcial bym zaczac nowy temat

---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ----------

mam audi a4 b5 1.8t bezyna 95 rok i problem jest tak ze chyba mi turbo nie dziala od kad kupilem je czyli jakis pol roku temu dzis rozbieraalem turbo i gosc mowil mi od regeneracj ze jest ok a auto nie ma mocy zachowuje sie jak normalny 1.8 bez turba. a jest taki bajer ze jak odpinam wezyk od podcisnienia od gruszki to jak by chodzilo turbo od 2tys slychac delikatne syczenie jak by turba i do 3 tys ciagnie jak h.. a przy 3 tys wystepuje chyba przeladowanie i szarpie autem ,wiec skoro po odpietym wezyku chodzi turbo? to czemu na zalozonym wezyku nie ma mocy?

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ----------

przepraszam bo chyba sie wbilem w czyjs temat a nie wiem jak zaczac nowy:facepalm:

Opublikowano

szczelnosc, DV, N75, odma, dolot pomiędzy przepływką a turbo

Opublikowano
witam to moja pierwsza wypowiedz na forum i chcial bym zaczac nowy temat

---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ----------

mam audi a4 b5 1.8t bezyna 95 rok i problem jest tak ze chyba mi turbo nie dziala od kad kupilem je czyli jakis pol roku temu dzis rozbieraalem turbo i gosc mowil mi od regeneracj ze jest ok a auto nie ma mocy zachowuje sie jak normalny 1.8 bez turba. a jest taki bajer ze jak odpinam wezyk od podcisnienia od gruszki to jak by chodzilo turbo od 2tys slychac delikatne syczenie jak by turba i do 3 tys ciagnie jak h.. a przy 3 tys wystepuje chyba przeladowanie i szarpie autem ,wiec skoro po odpietym wezyku chodzi turbo? to czemu na zalozonym wezyku nie ma mocy?

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ----------

przepraszam bo chyba sie wbilem w czyjs temat a nie wiem jak zaczac nowy:facepalm:

Pewnie uszkodzony N75

Opublikowano

hehhe tez tak mysle....

ale wrocmy do mojego filmu :P

Opublikowano
hehhe tez tak mysle....

ale wrocmy do mojego filmu :P

nie wiem jak w B5 ale w B6 ciśnienie nie może skakać, zresztą widać to na logach

W B5 chyba powinno się podobnie utrzymywać

Opublikowano

hhhhheeeeeeelllllllllooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gdzieś jest dziurskoooooooooooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

no ok dziure rozumiem... ale cisnienie tak skacze przy jednym podlaczeniu n75... a przy innym juz sie uspokaja... dlatego pytam... i teraz wiem ze mam dobrze podlaczone... wiec czekam na troche cieplejsze dni wywalam przod i wszystko sprawdzam :)

Opublikowano

klejk mam identyko zachowanie auta

dziury jako takiej nie ma ale jeszcze to sprawdze

na nowym n75 z salonu wlasnie sa takie jajka jak na filmie, boost skacze a na starym tez nie bylo wymaganego boostu ale roznica byla taka ze nei zabkowal tak boost zanim obroty sie nie rozkrecily

Opublikowano

No bez jaj nie moze tak skakać - Tomek ci dobrze mówi, masz dziure - sprawdź czy cooler masz szczelny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...