j4s2c2vr Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 Już witałem się z gąską, jeśli o czipa chodzi Nooo teraz mam emeryt mode za kółkiem, bo nie chcę dojechać go żeby auto całkiem unieruchomić....Szukam własnie dobrej oferty na komplet sprzęgła. Z tego co poczytałem to komplet do AWX-a np. LUK-a powinien ogarnąć pierwsze mody i podnoszenie mocy?
Houdini Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Może to znak że jednak chip Ci nie jest pisany[emoji14]
j4s2c2vr Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 Nie ma takiego czipowania heheMuszę do czipa dociągnąć, nie ma bata Po prostu w czasie się przesunie. Przez sprzęgło będę musiał chyba lakierowanie na raty rozłożyć :/ Dzis przyszedl silownik maski zamontowalem w biegu. Roznica kolosalna. Jesli ktos ma a4 starsze jak 2000 rocznik i jeszcze nie wymienial, to polecam zabieg W tygodniu jeszcze bede mial tylne silowniki. Mam tez na zbyciu komplet do sedana. Moge za 50zl komus puscic. Dostalem gratis Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Houdini Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Jak siłowniki klapy będą"wyrywać"ją przy szczycie, odwróć siłowniki do góry nogami. Ja 3 zestawy przez to wymieniłem[emoji14]a okazało się że montuje odwrotnie[emoji14]
j4s2c2vr Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Opublikowano 14 Marca 2016 LoL, wiem, wiem. Pamietam jak pisalismy Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
looki91 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Zależy jaką moc planujesz. W ośkę wsadziłem nowy dwumas pod 1.8t i sprzęgło z AWX i by dało radę. Do Q niestety ... na plany powyżej 280km zalecają 240mm od 2.0tdi brd bądź s4 (nie wiem czy w skrzynie 5biegową to zmieścisz bo obecnie ładuję u siebie 6b z 2.5tdi także ten problem mam z głowy)
j4s2c2vr Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Na stage 1, maksymalnie co wycisnę z tej suszarki to pewnie ok. 220KM. Także biorę pod uwagę jeszcze, że dwumasa narazie zostawię, bo nie telepie nic. Właduję sprzęgło AWX i będę śmigał aż się rozleci, albo aż stage 2 się pojawi Edytowane 16 Marca 2016 przez j4s2c2vr
jacca90 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Zależy jaką moc planujesz. W ośkę wsadziłem nowy dwumas pod 1.8t i sprzęgło z AWX i by dało radę. Do Q niestety ... na plany powyżej 280km zalecają 240mm od 2.0tdi brd bądź s4 (nie wiem czy w skrzynie 5biegową to zmieścisz bo obecnie ładuję u siebie 6b z 2.5tdi także ten problem mam z głowy) Nie bedziesz mial przypadkiem za ktrotkich przelozen na skrzyni od tdi?
pioteros Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 tdi z natury zawsze ma dluzsze przelozenia a do AJL quattro nie liczyc chyba przenich flansz polosiek podchodzi plug n play skrzynia 1.9tdi ktora ma to samo przelozenie glowne, 4ty bieg w tdi jest jak piatka w 1.8TQ
j4s2c2vr Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Opublikowano 18 Marca 2016 To powiadasz Piter, że jak skrzynia pójdzie się kiedyś "paść", to wsadzać z tdi ?
pioteros Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 tylko ciezno znalezc, kod to EEP lub DGW z tego co pamietam 1 i 2 praktycznie te same, 3jka deko dluzsza, 4ka jest jak 5tka w 1.8T i zostaje jeszcze 5tka na trasy, piekna sprawa wtedy nie potrzeba 6biegowki, tym bardziej ze wszystko pasuje, sprzeglo, wal, dyfer bo to samo przelozenie glowne 35/9
jacca90 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 tylko ciezno znalezc, kod to EEP lub DGW z tego co pamietam 1 i 2 praktycznie te same, 3jka deko dluzsza, 4ka jest jak 5tka w 1.8T i zostaje jeszcze 5tka na trasy, piekna sprawa wtedy nie potrzeba 6biegowki, tym bardziej ze wszystko pasuje, sprzeglo, wal, dyfer bo to samo przelozenie glowne 35/9 Do oski jest jakas taka skrzynia?
pioteros Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 do oski kazda z tedeika 5 biegowa ci podejdzie z tym nie ma problemu, poszukaj sobie filmikow z passkiem b5 po swapie na skrzynie 1.9tdi - ośka EEN to odpowiednik EEP w quattro ale ośki z reguły są troche dluzsze niz Q
j4s2c2vr Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 Wymieniłem siłowniki tylnej klapy, teraz spokój będzie na kolejne 15lat Zacząłem też przygotowywać zderzak do oddania lakiernikowi. Wyjąłem kratki i odkręciłem kły. Teraz już wiem czemu zderzak może wyglądać jak fejk Ma zaszpachlowane od zewnątrz te ramki do kratek i jest zrobiony na gładko. Trochę pokitowany, ale myślę, że da radę doprowadzić go do ładu.Niestety mój lakiernik chyba ma dłuższe wolne i nie wiem kiedy będzie dostępny, dlatego pytanie, czy ktoś z Was może ma jakiegoś lakiernika godnego polecenia na terenie Warszawy i okolic? Nie musi być jak najtaniej, ważne, żeby było dobrze
jacca90 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Ja mam ale niestety nie z takich okolic Wa-wy (jakieś 100km). Za to powiem że malował autko koledze peacenotwar
j4s2c2vr Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Wczoraj jakiś zj**, wydłubał mi zaślepki spryskiwaczy lamp przednich. Oczywiście wyłamujac przy okazji jedną z dysz...Chciałbym być świadkiem tego, kiedy karma do niego wróci...Oczywiście zderzak porysowany przy wydłubywaniu zaślepek został. Ręce opadaja, dobrze, że jescze S4 nie siedział.
hunter91 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Sku*wysyny, łapy upier*olic takim złodzieja.
Kolkov Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Ja pier.... masakra jakaś Wysłane z telefonu przy pomocy Tapatalka
matik123 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Obczajaj olxa i allegro, moze trafisz na swoje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się