Buncorek Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Pany:hi: mam a4 od nie dawna i niewiem jakie to ma zawieszenie, a teraz moi rodzice chcą kupić sobie też A4 b5 tylko gdzieś się dowiedzieli że nie które o ile nie wszystkie mają właśnie zawieszenie aluminiowe i to jest lipa więc prosili bym się na forum zapytał.
marcin78 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Ma aluminiowe, 8 wahaczy na przód, poczytaj trochę.
sokal Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Nie aluminiowe a ze stopów Ale jakie to ma znaczenie? Przecież to się nie wygina ani nie łamie... Tam się tylko sworznie wybijają i czasem jakaś gumowa tulejka poskrzypi jak w drewnianym wozie
bialy986 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Dokładnie,jakie to ma znaczenie?Do mnie ostatnio kumpel wyskoczył z tekstem-w Audi masz wielowachaczowe zawieszenie,jest kiepskie,drogie i co chwila trzeba bedzie robić nawet nie skomentowałem:grin:
sokal Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Ja ostatnio słyszałem że w Audi jest chu*owe zawieszenie bo tam są te ameliniowe wahacze które się łamią i jak padnie jeden to trzeba wymienić cały komplet za 2000 PLN Z tym że ja wtedy bez komentarza nie wytrzymałem Zwłaszcza że ta sama osoba stwierdziła że najlepsze zawieszenie robili w VW Passat B5
rafal9119 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 czy to passat b5 ,skoda superb czy audi to one(łan) c**j. przed kupnem audi pojechalem z kumplem do niemiec po auto i tez audi nie bierz bo ma lipne zawieszenie. a kupiłem ja w tamtym roku i zrobiłem juz 20 tys. w tym 15 tys na kole 17 a 5 tys. na 15stkach zimowych i zaden wachacz nie padł.
ADUS79 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Ja wymieniałem dwa lata temu na jedne z tańszych i trzymają do dziś (ok 30tys.km). Wymieniłem tylko górne, a dolnych nie ruszałem.
st4yKool Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Nie wiem skad przekonanie ze jak cos jest z materialow zawierajacych aluminium to jest slabe.. chyba z lat 80' ? Jak jezdzis normalnie, a nie wpier*** sie w kazda dziure na max bucie, zawieszenie w a4 b5 powinno wytrzymac przynajmniej 30-40k.. naturalnie musi swoje kosztowac, ale nie jest to na pewno powod, zeby zrezygnowac z Audi a4..
Buncorek Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 no dzięki chłopaki to samo im tłumaczę że to nie jest powód żeby rezygnować z Audi:wink:
grzegorzmen Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 może i zawieszenie słabe ale za to buda nie gnije jak w innych autach, a taka opinia jest o nietrwałym zawieszeniu bo jak się założy chińszczyznę za niecałe 500 zł i 10 tys nie wytrzyma , to jest płacz ,że aluminiaki są nietrwałe , jak założysz coś normalnego nawet Masporta to te 30-40 tys spokój. Tato W 100 C4 co ma niby pancerne zawieszenie po zrobieniu 20 tys od wymiany już się sworzeń tłucze i jest do wymiany.
kkam Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Ludzie powtarzają mity nie mając styczności z tym zawieszeniem. Jeżeli nie oszczedza się na częściach to to zawieszenie jest bardzo dobre. Za komplet lemfordera płaci się około 1.6k. Można na tym zrobić nawet 80k-100k.
bialy986 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 czy to passat b5 ,skoda superb czy audi to one(łan) c**j. Właśnie jak ostatnio kumplowi pokazałem ten link Škoda Superb 1.8T 196KM, 1WŁ,KRAJOWA,SERWIS, 2004r., 1781cm3, 196 KM - otomoto.pl to stwierdził że to staroć i ma wielowachacz.Dopiero po 2005 zmieniła sie zawiecha.Prawda to czy pierdoły gada? Sam jezdzi Vectrą C (130KM) a wczesniej miał Octavię z lat chyba 2004.Chłopak żyje w świadomości,że tylko Skoda jest TheBest:decayed: a przecież to ta sama grupa Vag:facepalm:
DraKio Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 ja tłukłem sie na 17stkach cały rok i jakos zawias jest git a go nie oszczędzalem
rafal9119 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 chyba kazda skoda superb ma wielowachacze nie wazne ktory to rok. ludzie kupuja np golfy czy passaty bo twierdza ze sa za***iste a one szybciej gnija niz w audi wachacz zacznie pukac.
The a4 Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Ludzie gadaja a w zyciu nie widzial nawet na oczy takiego wachacza u mnie w pracy tez takich mam i stwierdzili ze cytryna jakis picasso jest za***isty woz bo nie trzeba 2000 w zawieszenie wkladac (ciekawe jak wyswietlacz poleci i obrotka nawet ne ma ) cytryna:polew: what that fuuck Po sprowadzeniu po 10k polecialy mi 2 gorne ale ze nie lubie sie pierd,z tym samym 2 razy wsadzilem lemforderka i 40 k przelatane bez zadnego ale no moze poza tym ze 1.6kafla ale jak chcialem to mam Te za 500 zl tonajczesciej chandlarze kupuja kolo w sklepie mowil A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac
czornycinek Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi.
janusz_stg Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Kupiłem audi 5 lat temu i nie wymieniłem nic. Jest sprawne. w marcu kolejny przegląd zobaczymy. Nic nie puka. ---------- Post dopisany at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ---------- A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi. Jest o tym sporo na forum. Po wymianie i zamontowaniu nowych wahaczy opuszczamy auto z podnośnika na koła .Należy energicznie kilkakrotnie nadusić na auto tak jak byś sprawdzał amortyzatory i po ułożeniu wahaczy na swoim miejscu dokręcamy wszystkie śruby na maksa.Taki zabieg rokuje dłuższą jazdę bez awarii.
kkam Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi. Na podnosniku należy tylko lekko załapać śruby, potem opuszczamy samochód i dokręcamy wahacze w pozycji roboczej. Jeżeli wahacze dokręci się na podnośniku to szybko polecą gumy. wahacze muszą być dokrecone w takiej pozycji w jakiej będą pracować.
Lukasz_N Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi. Poczytaj troche jak powinno sie prawidlowo wymieniac wahacze to sie zdziwisz. Wspolczuje tulejom w Twoim zawieszeniu
The a4 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi. Poczytaj troche jak powinno sie prawidlowo wymieniac wahacze to sie zdziwisz. Wspolczuje tulejom w Twoim zawieszeniu To jak se wymieniasz i skrecasz na podniesionym to powodzenia:facepalm: zreszta masz wyzej kolegow opinie Jak skrecisz tuleje na max i podniesiony to pomysl jak wyglada guma w tej tulejce jak opuscisz auto Ale Tobie pewnie robil mechanik zajeb,fachura i tak ma byc bo jak opuscilby auto to mu sie nie chce tam lapy wsadzic k**wa LUDZIE TROCHE LOGICZNIE TRZEBA POMYSLEC A O MOJE WACHACZE SIE NIE MARTW LEMFORDER ORI A NIE TANIE CHINSKIE GOWNO ZA 400 sam wymienialemi prawie 2 rok jak wlozylem i zero problemu kolega w pasku tez co chwila wymienia bo gowno kupuje uzywke i wkolo to samo ciagle cos wali i puka ale na nowe szkoda tez na podniesionym robil bo mechanik tak kazal - a po co zebys do niego szybko wrocil Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się