Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A4 B5 ma aluminiowe zawieszenie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany:hi: mam a4 od nie dawna i niewiem jakie to ma zawieszenie, a teraz moi rodzice chcą kupić sobie też A4 b5 tylko gdzieś się dowiedzieli że nie które o ile nie wszystkie mają właśnie zawieszenie aluminiowe i to jest lipa więc prosili bym się na forum zapytał.:wink:

Opublikowano

Ma aluminiowe, 8 wahaczy na przód, poczytaj trochę.

Opublikowano

Nie aluminiowe a ze stopów :naughty: Ale jakie to ma znaczenie? Przecież to się nie wygina ani nie łamie... Tam się tylko sworznie wybijają i czasem jakaś gumowa tulejka poskrzypi jak w drewnianym wozie :decayed:

Opublikowano

Dokładnie,jakie to ma znaczenie?Do mnie ostatnio kumpel wyskoczył z tekstem-w Audi masz wielowachaczowe zawieszenie,jest kiepskie,drogie i co chwila trzeba bedzie robić:facepalm: nawet nie skomentowałem:grin:

Opublikowano

Ja ostatnio słyszałem że w Audi jest chu*owe zawieszenie bo tam są te ameliniowe wahacze które się łamią i jak padnie jeden to trzeba wymienić cały komplet za 2000 PLN :wink: Z tym że ja wtedy bez komentarza nie wytrzymałem :grin: Zwłaszcza że ta sama osoba stwierdziła że najlepsze zawieszenie robili w VW Passat B5 :polew:

Opublikowano

czy to passat b5 ,skoda superb czy audi to one(łan) c**j. przed kupnem audi pojechalem z kumplem do niemiec po auto i tez audi nie bierz bo ma lipne zawieszenie. a kupiłem ja w tamtym roku i zrobiłem juz 20 tys. w tym 15 tys na kole 17 a 5 tys. na 15stkach zimowych i zaden wachacz nie padł.

Opublikowano

Ja wymieniałem dwa lata temu na jedne z tańszych i trzymają do dziś (ok 30tys.km). Wymieniłem tylko górne, a dolnych nie ruszałem.

Opublikowano

Nie wiem skad przekonanie ze jak cos jest z materialow zawierajacych aluminium to jest slabe.. chyba z lat 80' ?

Jak jezdzis normalnie, a nie wpier*** sie w kazda dziure na max bucie, zawieszenie w a4 b5 powinno wytrzymac przynajmniej 30-40k.. naturalnie musi swoje kosztowac, ale nie jest to na pewno powod, zeby zrezygnowac z Audi a4..

Opublikowano

może i zawieszenie słabe ale za to buda nie gnije jak w innych autach, a taka opinia jest o nietrwałym zawieszeniu bo jak się założy chińszczyznę za niecałe 500 zł i 10 tys nie wytrzyma , to jest płacz ,że aluminiaki są nietrwałe , jak założysz coś normalnego nawet Masporta to te 30-40 tys spokój. Tato W 100 C4 co ma niby pancerne zawieszenie po zrobieniu 20 tys od wymiany już się sworzeń tłucze i jest do wymiany.

Opublikowano

Ludzie powtarzają mity nie mając styczności z tym zawieszeniem. Jeżeli nie oszczedza się na częściach to to zawieszenie jest bardzo dobre. Za komplet lemfordera płaci się około 1.6k. Można na tym zrobić nawet 80k-100k.

Opublikowano
czy to passat b5 ,skoda superb czy audi to one(łan) c**j.

Właśnie jak ostatnio kumplowi pokazałem ten link Škoda Superb 1.8T 196KM, 1WŁ,KRAJOWA,SERWIS, 2004r., 1781cm3, 196 KM - otomoto.pl to stwierdził że to staroć i ma wielowachacz.Dopiero po 2005 zmieniła sie zawiecha.Prawda to czy pierdoły gada?

Sam jezdzi Vectrą C (130KM) a wczesniej miał Octavię z lat chyba 2004.Chłopak żyje w świadomości,że tylko Skoda jest TheBest:decayed: a przecież to ta sama grupa Vag:facepalm:

Opublikowano

ja tłukłem sie na 17stkach cały rok i jakos zawias jest git a go nie oszczędzalem ;)

Opublikowano

chyba kazda skoda superb ma wielowachacze nie wazne ktory to rok. ludzie kupuja np golfy czy passaty bo twierdza ze sa za***iste a one szybciej gnija niz w audi wachacz zacznie pukac.

Opublikowano

Ludzie gadaja a w zyciu nie widzial nawet na oczy takiego wachacza u mnie w pracy tez takich mam i stwierdzili ze cytryna jakis picasso jest za***isty woz bo nie trzeba 2000 w zawieszenie wkladac :facepalm:(ciekawe jak wyswietlacz poleci i obrotka nawet ne ma ) cytryna:polew: what that fuuck

Po sprowadzeniu po 10k polecialy mi 2 gorne ale ze nie lubie sie pierd,z tym samym 2 razy wsadzilem lemforderka i 40 k przelatane bez zadnego ale no moze poza tym ze 1.6kafla ale jak chcialem to mam :banan:

Te za 500 zl tonajczesciej chandlarze kupuja kolo w sklepie mowil

A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku

ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac

Opublikowano

A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku

ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac

A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi.

Opublikowano

Kupiłem audi 5 lat temu i nie wymieniłem nic. Jest sprawne. w marcu kolejny przegląd zobaczymy. Nic nie puka.:banan:

---------- Post dopisany at 11:34 ---------- Poprzedni post napisany at 11:29 ----------

A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku

ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac

A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi.

Jest o tym sporo na forum. Po wymianie i zamontowaniu nowych wahaczy opuszczamy auto z podnośnika na koła .Należy energicznie kilkakrotnie nadusić na auto tak jak byś sprawdzał amortyzatory i po ułożeniu wahaczy na swoim miejscu dokręcamy wszystkie śruby na maksa.Taki zabieg rokuje dłuższą jazdę bez awarii.

Opublikowano

A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku

ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac

A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi.

Na podnosniku należy tylko lekko załapać śruby, potem opuszczamy samochód i dokręcamy wahacze w pozycji roboczej. Jeżeli wahacze dokręci się na podnośniku to szybko polecą gumy. wahacze muszą być dokrecone w takiej pozycji w jakiej będą pracować.

Opublikowano

A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku

ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac

A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi.

Poczytaj troche jak powinno sie prawidlowo wymieniac wahacze to sie zdziwisz. Wspolczuje tulejom w Twoim zawieszeniu :whistling:

Opublikowano

A leca bo ludzie jak wymieniaja to na wejsciu je rozpierdalaja skrecajac na max na podnosnoku

ZAWIECHA JEST BAJKA SPRAWA w b5 nie ma co narzekac

A twoim zdaniem jak powinno to się robić miałem wymieniane już kilka wahaczy za każdym razem widziałem jak mechanik skręca wszystko i opuszcza cały podnośnik nic więcej nie robi.

Poczytaj troche jak powinno sie prawidlowo wymieniac wahacze to sie zdziwisz. Wspolczuje tulejom w Twoim zawieszeniu :whistling:

To jak se wymieniasz i skrecasz na podniesionym to powodzenia:facepalm: zreszta masz wyzej kolegow opinie

Jak skrecisz tuleje na max i podniesiony to pomysl jak wyglada guma w tej tulejce jak opuscisz auto

Ale Tobie pewnie robil mechanik zajeb,fachura i tak ma byc bo jak opuscilby auto to mu sie nie chce tam lapy wsadzic

k**wa LUDZIE TROCHE LOGICZNIE TRZEBA POMYSLEC

A O MOJE WACHACZE SIE NIE MARTW LEMFORDER ORI A NIE TANIE CHINSKIE GOWNO ZA 400 sam wymienialemi prawie 2 rok jak wlozylem i zero problemu

kolega w pasku tez co chwila wymienia bo gowno kupuje uzywke i wkolo to samo ciagle cos wali i puka ale na nowe szkoda tez na podniesionym robil bo mechanik tak kazal - a po co zebys do niego szybko wrocil

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...