Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale to chyba tylko do polifta nie?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale to chyba tylko do polifta nie?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

tak tylko poliftowe VDO

Opublikowano

Ja mam vdo ale przedliftowy w a6

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mój dwumas który luzem wydawał sie w goreszym stanie nie miał żadnych tego typu objawów

już jak pisałeś że ten jest lepszy bo nie ma luzów to miałem napisać że to o niczym nie świadczy ale pomyślałem że nic to nie zmieni ;)

z tym dwumasem awx to przemyśl sprawe, bo ja włożyłem niecały rok temu nówke sztuke i już mnie denerwuje bo sie telepie... teraz wkładał bym sztywne bez chwili zawahania

Opublikowano

Poprzedni zrobił w męczarni 150tys i był ok. W dodatku przez większosć narodu uznany za gorszy sort LUK, a teraz LUK jest drozszy niż sachs. Montowałeś dwumas AWX? Bo własnie sie zastanawiam czy kłaśc ori czy awxa, jednomasów żadnych nie będzie, nie podoba mi sie ich działanie.

Opublikowano

Poprzedni zrobił w męczarni 150tys i był ok.

wiesz oryginalne walą po 300kkm a teraz włożyłem nowego i zrobił 20kkm. Tak montowałem awx, razem z tarczą i dociskiem komplet ale to żadna modyfkacja bo w ajmie takie same szły

Opublikowano

Poprzedni zrobił w męczarni 150tys i był ok.

wiesz oryginalne walą po 300kkm a teraz włożyłem nowego i zrobił 20kkm. Tak montowałem awx, razem z tarczą i dociskiem komplet ale to żadna modyfkacja bo w ajmie takie same szły

mój ori poddał sie przy 160km, przebieg 260tys, pózniej był LUK na dzień dobry 350nm-420nm i gdyby nie to że teraz miałem silnik rozbierany dalej by jeżdził bo nie było problemów, ale kolega zasugerował że ten z nowego silnika jest w lepszym stanie... nie był :grin: no chyba że po remoncie moc wzrosła :grin:

Opublikowano

Problemem ze sprzęgłem z awx jest to ze nie ma tam sprężynek tak jak jest to w afn one także tłumią.

Z DM to loteriada i koszta nie potrzebna,co kto woli ja zrobiłem na sztywnym ok 30tys i poczatki były dziwne ale po ok 5 tys wsio sie ułożyło i jest cacy.

Misiek pamiętaj ze podczas zmiany na sztywne możesz ale nie musisz wydłużyć ramie wysprzeglika...

Opublikowano

Sprzęgło mam świezo obite kevlarem

Tymczasem obkupiłem sie plastików od B5 poliftowego, trafił sie również rarytas w zestawie

192385_x800.jpg

Opublikowano

Brawo ty, też mam taki wynalazek :decayed:

Opublikowano

Sprzęgło mam świezo obite kevlarem

Tymczasem obkupiłem sie plastików od B5 poliftowego, trafił sie również rarytas w zestawie

192385_x800.jpg

Brałem ten rarytas z aso

Bardzo przydatne

Opublikowano

Sprzęgło mam świezo obite kevlarem

Tymczasem obkupiłem sie plastików od B5 poliftowego, trafił sie również rarytas w zestawie

192385_x800.jpg

Brałem ten rarytas z aso

Bardzo przydatne

W ASO jest dość drogi z tego co patrzyłem po numerze, najlepiej szukać go w podłokietnikach i tunelach, prawie nikt tego nie demontuje

Opublikowano

Ja chyba 119pln płaciłem

Opublikowano

Edycja była ori wsadu. Setki razy to robiłem tak że musi być ok. Chyba że ktoś przede mną tytrał

Dla pewności przygotuję Ci Kowi kilka wsadów i będziesz testował

Kowi napisz jeszcze dokładnie jakie objawy są?

Po zapłonie wskazówka pokazuje temperaturę na sekundę i opada? Bo jak tak to może być że ktoś wcześniej zmieniał wsad w liczniku

Własciwie to ona sie wogóle nie podnosi, test zegarów na vagu działa, patrzyłem dzisiaj wskazania na instruments kanał 50, 3 pozycja 43st i stoi, ale bateria mi padła na tablecie, tak wiec jutro jeszcze raz sprawdze, dłuzej pojeżdze. Ewentualnie nagram filmik, to sie wyłapie czy ona sie podnosi choć na chwile

Kolega co zakładał licznik twierdzi że po długim postoju na odpaleniu podnosiła sie, ale ostatnio latałem do lublina zrobiłem 90km w jedna i w drugą, ani drgneła. Ja bym przed zmiana wsadu podmienił czujnik w misce jeszcze.

Jest jak mówiliscie, auto rozgrzane, zgaszone i odpalone po chwili, wskazówka podnosi sie i powoli opada w kilka sekund. Temperatura na vagu 45st, tu też mnie zastanawia

Opublikowano

Dobra będziemy kombinować ze wsadem. Przygotuję w wolnej chwili kilka i będziesz testował

Opublikowano

Dobra będziemy kombinować ze wsadem. Przygotuję w wolnej chwili kilka i będziesz testował

:hi:

Opublikowano

A ze wsadem z licznika coś robione? U mnie po modyfikacji wsadu nie działała temp oleju.

Zainspirowałeś mnie tymi wskazówkami, i udało się coś zmajstrować. Na stole działa, jutro testy na aucie:

Radze ścisz całkowicie...

edycja wsadu dała rade?

Ja musze ogarnąć temat wyswietlania temperatury w dolocie i EGT aby na fisie jeszcze pokazywało.

A ja mam pytanie. Jak zrobic ten test wskazowek zegaarow?

ja mam za pośrednictwem modułu

Nie wsad nie ruszany, zrobiony specjalny układ.

Odpalenie reszty wskazówek nie wchodzi raczej w grę, ze względu na reakcje wskaźnika temp. płynu, która jest co najmniej kiepska.

Opublikowano

Aha, czyli rónież przez moduł zewnetrzny.

Nagrałem filmik rozgrzanego silnika, cały czas zastanawiaja mnie wskazania na vagu, pokazuje 45stopni, jakby stała wartosć, jeszcze sprawdze zaraz na zimnym silniku.

Tak wygląda opadanie wskazówki

Opublikowano

Taki objaw miałem przy uszkodzonym czujniku w misce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...