Kowi87 Opublikowano 1 Października 2018 Autor Opublikowano 1 Października 2018 (edytowane) Działamy dalej, sprzegło jednak poddało sie, wiec postanowiłem zakończyć problem sprzęgła stosując wyrób od Turbo-Lamik który ma przenosić bez problemu 800nm, jest to tzw. Dwutarcz na jednomasie customowym, sprawdzone rozwiązanie w S4 B5. Będzie to pierwsze 1,9 z takim sprżegłem, tak wiec pewnie otworze furtkę dla nowych projektów na bazie tego silnika Sytuacja wymusiła zakup sprzyni DQT z 2,5TDI szybciej niż sie tego spodziewałem, graty na swap już skompletowane, wpadnie też nowy inny dyfer, ale o tym niebawem. Z auta wyleciał dywan, wlatują wiązki od grzanych d*p i elektryka szyb + ogólne ogarnięcie kabli. Noi, przyznaje kupiłem gotowca, ALE ZA TO JAKIEGO Starzy tubylcy pewnie pamietają czyja to robota Jak tu teraz wpasowac airride... Wszystkie prace aktualnie w Audi Elements, Polecam Edytowane 1 Października 2018 przez Kowi87 1
wesz82 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Grubo to juz bylo jakieś 10 stron wczesniej?
Niewidzialny Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Super wygląda to sprzęgło, jaka jest średnica tracz? 228 czy 240? Mieści się ono do skrzyń z 1.8T? Słyszałem że skrzynie od V6 mają większe dzwony i wchodzą większe sprzęgła? Mam 1,8T z Quattro i seryjne sprzęgło już mi się kończy, nie chciałbym zostawać przy serii tylko coś co pozwoli wystrzelić z świateł ? mam pewien pomysł ale nie wiem czy wypali, nie chcę mówić hop. Co do nagłośnienia to u mnie lipa straszna, podstawowa seria, nie jestem jakimś fanatykiem audio, ale lubię ładne brzmienie, jest sens zakładać seryjne bose, czy lepiej kupić dobre głośniki i wstawić? Panie idziesz coraz bardziej grubooo, podoba mnie się to hehe ?
MARCIN607 Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 TY jednak nienormalny jesteś
wesz82 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 5 godzin temu, Niewidzialny napisał: Super wygląda to sprzęgło, jaka jest średnica tracz? 228 czy 240? Mieści się ono do skrzyń z 1.8T? Słyszałem że skrzynie od V6 mają większe dzwony i wchodzą większe sprzęgła? Mam 1,8T z Quattro i seryjne sprzęgło już mi się kończy, nie chciałbym zostawać przy serii tylko coś co pozwoli wystrzelić z świateł ? Po kij takie mocarne sprzeglo w pb??? Byś musiał mieć najmocniejsze 1.8 t na świecie by te sprzeglo mogło sobie powalczyć w aucie. Tarcza 240 skoro jest swap skrzyni. Pietrek a jak cenowo wychodzi taki zestaw sprzegla???
szafa Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 5 godzin temu, wesz82 napisał: Po kij takie mocarne sprzeglo w pb??? Byś musiał mieć najmocniejsze 1.8 t na świecie by te sprzeglo mogło sobie powalczyć w aucie. Tarcza 240 skoro jest swap skrzyni. Pietrek a jak cenowo wychodzi taki zestaw sprzegla??? Jakisz czas temu ktoś używkę na sport audi wystawił za jakieś 3,6 tys zł
Kowi87 Opublikowano 3 Października 2018 Autor Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Panowie poprostu trzeba zrobić to tak by nie bać sie tym wyjeżdzać, a sprzegło to akurat drażliwy temat porobionych aut, co do 1,8t, sprzegło pasuje(pewnie do pomiarów by trzeba było wysłac oryginał), ale to jest sprzęt na naprawde mocne sety. Koszt nie przekracza 4tys. Dodam że zestawienie BRD + 240 obite kevlarem przeniesie 500nm i koszt wyniesie 3tys, takze to nie jest jakaś mega róznica, a w przeniesieniu mocy ogromna. Dzisiaj dopiero dotarły/dotrą graty do pomiarów, aby zrobić dwutarcz dla TDI 240, takze za 3-4tyg bedzie gotowy produkt, shodzi sie dośc sporo, bo ciagle niespodzianki. Edytowane 3 Października 2018 przez Kowi87
enczu Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Na spokojnie do 2k30 jeszcze wuchta czasu
dydek1 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 21 godzin temu, Kowi87 napisał: Panowie poprostu trzeba zrobić to tak by nie bać sie tym wyjeżdzać, a sprzegło to akurat drażliwy temat porobionych aut, co do 1,8t, sprzegło pasuje(pewnie do pomiarów by trzeba było wysłac oryginał), ale to jest sprzęt na naprawde mocne sety. Koszt nie przekracza 4tys. Dodam że zestawienie BRD + 240 obite kevlarem przeniesie 500nm i koszt wyniesie 3tys, takze to nie jest jakaś mega róznica, a w przeniesieniu mocy ogromna. Dzisiaj dopiero dotarły/dotrą graty do pomiarów, aby zrobić dwutarcz dla TDI 240, takze za 3-4tyg bedzie gotowy produkt, shodzi sie dośc sporo, bo ciagle niespodzianki. Sprzegło z BRD z obiciem kompletował Ci Krzysiek czy na własna ręke robiłeś?
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2018 Autor Opublikowano 4 Października 2018 25 minut temu, dydek1 napisał: Sprzegło z BRD z obiciem kompletował Ci Krzysiek czy na własna ręke robiłeś? Nie miałem BRD, w przedbiegach odpadło, nie przeniesie tego co jest na wykresie?
dydek1 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Do 500 daje rade, powyżej już ciężko mówisz hmmm
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2018 Autor Opublikowano 4 Października 2018 4 minuty temu, dydek1 napisał: Do 500 daje rade, powyżej już ciężko mówisz hmmm Tak wynika z projektów, brałem go na początku pod uwagę do siebie
dydek1 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 BTW.piekna bestia / oblukana u Krzyśka przy okazji grzebienie mego czajnika
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2018 Autor Opublikowano 4 Października 2018 W dniu 11.09.2018 o 07:52, Dev napisał: Popelina, klocek nie będzie Ci pracował na całej powierzchni tarczy. Co do montażu jarzma to nie będzie tak jak myslisz Jak przymierzysz to zobaczysz w czym sęk. Tutaj masz wlasciwe: A i tak trafisz na przeszkodę Wracając do hebla, zobacz na to https://allegro.pl/tarcze-zimmermann-tyl-audi-s3-8v-310mm-i7495483270.html Po roztoczeniu siada jak trzeba, bo te same wysokości, wiec dystans to tylko podniesienie do góry w obecnej osi i zmiana podkładki na 1mm
wesz82 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Piszesz w stosunku do tego sco masz teraz na aucie??? Juz chyba będzie lepiej dać wentylowana tarcza.
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2018 Autor Opublikowano 5 Października 2018 4 godziny temu, wesz82 napisał: Piszesz w stosunku do tego sco masz teraz na aucie??? Juz chyba będzie lepiej dać wentylowana tarcza. Ja mam teraz 269x22, z jarzmem od A8 wchodzi 280x22, a z dystansem 310 z A8D3, tylko tam jest inna głębokość tarczy, a wczoraj znalazłem tarcze od S3 8P która jest praktycznie idealna poza otworem centrującym który ma 65mm
Arturoo Opublikowano 8 Października 2018 Opublikowano 8 Października 2018 Zrób tył na serii 300 i olej inne rzeźby ... a weź wzmocnij w końcu przód .... d*pa i tak się nudzi jak przód se radzi . Btw myślałem , że sprzedałeś paścia ?♂️... a Ty dalej z nim ??♂️?
Kowi87 Opublikowano 8 Października 2018 Autor Opublikowano 8 Października 2018 1 godzinę temu, Arturoo napisał: Zrób tył na serii 300 i olej inne rzeźby ... a weź wzmocnij w końcu przód .... d*pa i tak się nudzi jak przód se radzi . Btw myślałem , że sprzedałeś paścia ?♂️... a Ty dalej z nim ??♂️? No przecież przód jest ok, ja wiem ze tu odrazu 385 powinny być, no ale no money, no dreams... a 310 chce dlatego ze mam wszystko poza tarczą i dystansem, a na 300 nie mam nic... Tarcze 310 kosztuja 150zł/szt, adapter ogarne u siebie na "podwórku" A co do sprzedaży to nie ma mowy i co mam niby kupić B8? nudne auto, a tu przynajmniej ciagle nowatorskie pomysły lecą? Dzisiaj kupiłem kompletny zestaw składanych lusterek ze wszystkim co potrzebne... Zamówiłem materiały na budowe prądu w bagazniku, tj. kabel 53mm2 OFC + i -, kabel RCA, rozdzielacze prądowe, kable głosnikowe, klemy, trzeba zrobić instalacje audio od podstaw niezawodnie. Noi wpadł w rece kolejny dziwny element pod zwariowany pomysł...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się