Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobrze jest nie trza psuć :decayed: jak bede chciał większą cyferke to pojade na inna hamownie i mi zawyżą :kox:

A jak Aju pisze na zime idealnie 165km + Q = boczkiem boczkiem :naughty:

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dobrze jest nie trza psuć :decayed: jak bede chciał większą cyferke to pojade na inna hamownie i mi zawyżą :kox:

A jak Aju pisze na zime idealnie 165km + Q = boczkiem boczkiem :naughty:

:good: :good: :good:

Opublikowano

Kowi gratulacje skończonego projektu :good:

Ja uważam, że wynik zacny i nie jeden się zdziwi jak stare truchło w tejdeju może wystartować spod świateł :naughty:

Opublikowano

Kowi gratulacje skończonego projektu :good:

Ja uważam, że wynik zacny i nie jeden się zdziwi jak stare truchło w tejdeju może wystartować spod świateł :naughty:

:notworthy:

to tylko diesel :wink4:

Opublikowano

Kowi gratulacje skończonego projektu :good:

Ja uważam, że wynik zacny i nie jeden się zdziwi jak stare truchło w tejdeju może wystartować spod świateł :naughty:

:notworthy:

to tylko diesel :wink4:

tylko diesel

Opublikowano

no Piotrek, ukończyłeś projekt pod tytułem "Modyfikacjie silnika", gratulacjie :tongue4:

wynik spoko, równo i bezpiecznie, ale ja po cichu liczyłem ze wyplujesz na rolkach z 300 KM i 550Nm :decayed:

a odnośnie tego czy opłaca robić sie diesla to powiem tylko to, ze moje dłubania w klekocie były dużą lekcją, nauką na temat silnika TDI, która powoli zmieniła się w pasje modzenia

bo nic nie zastąpi radości jak po kilkudniowym dłubaniu w garażu wyjedzie sie na asfalt i czuje się to coś innego, inne auto, a czasem także spojrzenie innego użytkownika drogi jak go stare TDI objechało

apetyt rośnie w miare jedzenia i zawsze chce się wiecej

moim skromnym marzeniem jest możliwość podłubania w S4 i tego Piotrek też Ci życze :>

Opublikowano

no Piotrek, ukończyłeś projekt pod tytułem "Modyfikacjie silnika", gratulacjie :tongue4:

tekst jak z jakiejś gierki wyścigowej :polew:,

mozesz przejść do kolejnego etapu :good:

Opublikowano
mozesz przejść do kolejnego etapu good

teraz lista zyczen na drzwi i siatex :naughty:

Opublikowano
mozesz przejść do kolejnego etapu good

teraz lista zyczen na drzwi i siatex :naughty:

czyli sprzedawaj padło i kupuj ese :decayed::polew:

Opublikowano

a odnośnie tego czy opłaca robić sie diesla to powiem tylko to, ze moje dłubania w klekocie były dużą lekcją, nauką na temat silnika TDI, która powoli zmieniła się w pasje modzenia

Lapek ja nie mówie , że to nie jest miłe i nie ciekawe , bo jest , chyba dla każdego kto kocha motoryzację , dla mnie osobiście , nie oplacalne jest wydanie 7k zł na uzyskanie 30-40 ps i 50nm , napewno duzym + dla Kowiego jest to , że ma Q , i bardzo dobrze zrobił poddając auto modyfikacji , bo pewnie jest teraz przepaść w stosunku do serii :decayed:

Jestem zdania jak Paput , kupuj ese , albo 1.8TQ bo tu już nie ma co robić :good:

Opublikowano

a odnośnie tego czy opłaca robić sie diesla to powiem tylko to, ze moje dłubania w klekocie były dużą lekcją, nauką na temat silnika TDI, która powoli zmieniła się w pasje modzenia

Lapek ja nie mówie , że to nie jest miłe i nie ciekawe , bo jest , chyba dla każdego kto kocha motoryzację , dla mnie osobiście , nie oplacalne jest wydanie 7k zł na uzyskanie 30-40 ps i 50nm , napewno duzym + dla Kowiego jest to , że ma Q , i bardzo dobrze zrobił poddając auto modyfikacji , bo pewnie jest teraz przepaść w stosunku do serii :decayed:

Jestem zdania jak Paput , kupuj ese , albo 1.8TQ bo tu już nie ma co robić :good:

esa marzenie :gwizdanie:

ja to bym w niej już w silniku nic nie robił te prawie 300 km by mi wystarczyło w zupełności :>

Opublikowano

a odnośnie tego czy opłaca robić sie diesla to powiem tylko to, ze moje dłubania w klekocie były dużą lekcją, nauką na temat silnika TDI, która powoli zmieniła się w pasje modzenia

Lapek ja nie mówie , że to nie jest miłe i nie ciekawe , bo jest , chyba dla każdego kto kocha motoryzację , dla mnie osobiście , nie oplacalne jest wydanie 7k zł na uzyskanie 30-40 ps i 50nm , napewno duzym + dla Kowiego jest to , że ma Q , i bardzo dobrze zrobił poddając auto modyfikacji , bo pewnie jest teraz przepaść w stosunku do serii :decayed:

Jestem zdania jak Paput , kupuj ese , albo 1.8TQ bo tu już nie ma co robić :good:

esa marzenie :gwizdanie:

ja to bym w niej już w silniku nic nie robił te prawie 300 km by mi wystarczyło w zupełności :>

na poczatek :gwizdanie:

Opublikowano

gdzies naliczył 7 K

turbo 1500zł

pompki drugie tyle FMIC 1000

korekta softu

a jak sprzedasz serie to bedziesz mial torche pln'ow spowrotem

Opublikowano

gdzies naliczył 7 K

turbo 1500zł

pompki drugie tyle FMIC 1000

korekta softu

a jak sprzedasz serie to bedziesz mial torche pln'ow spowrotem

7k tys to moje wyliczenia , ja nie wiem ile Kowi wydał :cool1:

-turbo 1500-2000

-pompki hybrydy 1500

-kolektor awx + opaski , łączniki itd 200

-chłodniczka oleju 300

-fmic 1500

-dp z kwasiaka 300

-przelot na seryjnym 150

-zaslepienie egr 30

-map sensor awx 2bar 100

-strojenie 1000

-nie licze poprawy napinacza rozrządu :cool1:

...nie liczę swapu hamulców i wzmocnionego sprzęgła wrazie W - to jest dla mnie max setup dla PD

Opublikowano

gdzies naliczył 7 K

turbo 1500zł

pompki drugie tyle FMIC 1000

korekta softu

a jak sprzedasz serie to bedziesz mial torche pln'ow spowrotem

7k tys to moje wyliczenia , ja nie wiem ile Kowi wydał :cool1:

-turbo 1500-2000

-pompki hybrydy 1500

-kolektor awx + opaski , łączniki itd 200

-chłodniczka oleju 300

-fmic 1500

-dp z kwasiaka 300

-przelot na seryjnym 150

-zaslepienie egr 30

-map sensor awx 2bar 100

-strojenie 1000

-nie licze poprawy napinacza rozrządu :cool1:

...nie liczę swapu hamulców i wzmocnionego sprzęgła wrazie W - to jest dla mnie max setup dla PD

a ile się płaci za korektę programu?

Opublikowano

zależy od tunera , goodhope brał 400-500zł

Opublikowano

zależy od tunera , goodhope brał 400-500zł

to chyba zależy jeszcze jakie graty się wrzuci, nie?

Opublikowano

zależy od tunera , goodhope brał 400-500zł

aligator podobnie

Opublikowano

jak już wyliczać zeczeliście to moze dodam cos od siebie

seria 90ps i 210Nm

po modach 178ps 375Nm

koszty:

wtryki 0,216 - 1250

FMIC - 494

orurowanie+złączki - 337

spawanie rur do fmica - 70

katalizator - 120

kolektor AWX+flansza - 386

turbo GT1749VA - 850

redukcja do turbo - 105

stal nierdzewna do chłod. oleju - 23,66

MOCAL+podstawka - 552

spawanie ramki - 43

przewody +nit+podkładki - 81,49

koło dwumasow+ sprzęgło - 1600

program - 1100

RAZEM: 7012,15zł

Uzyskany przyrost mocy: 88ps 165Nm

do tego trzeba doliczyc swap hebli na 312, niższy twardszy zawias i wychodzi ładna sumka :gwizdanie:

nie żałuje ani złotówki i ani minuty gdziebania

Opublikowano

no to ladnie podliczyliscie :naughty:

ja raczej przy zmianie na BRD i AL + FMIC licze na max koszty 5 K , i do tego opchniecie swoich gratów za jakies 1000 zl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...