Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Dobrze jest nie trza psuć jak bede chciał większą cyferke to pojade na inna hamownie i mi zawyżą A jak Aju pisze na zime idealnie 165km + Q = boczkiem boczkiem
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Dobrze jest nie trza psuć jak bede chciał większą cyferke to pojade na inna hamownie i mi zawyżą A jak Aju pisze na zime idealnie 165km + Q = boczkiem boczkiem :good:
Kolkov Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Kowi gratulacje skończonego projektu Ja uważam, że wynik zacny i nie jeden się zdziwi jak stare truchło w tejdeju może wystartować spod świateł
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Kowi gratulacje skończonego projektu Ja uważam, że wynik zacny i nie jeden się zdziwi jak stare truchło w tejdeju może wystartować spod świateł to tylko diesel
aju Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Kowi gratulacje skończonego projektu Ja uważam, że wynik zacny i nie jeden się zdziwi jak stare truchło w tejdeju może wystartować spod świateł to tylko diesel tylko diesel
lapek85 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 no Piotrek, ukończyłeś projekt pod tytułem "Modyfikacjie silnika", gratulacjie wynik spoko, równo i bezpiecznie, ale ja po cichu liczyłem ze wyplujesz na rolkach z 300 KM i 550Nm a odnośnie tego czy opłaca robić sie diesla to powiem tylko to, ze moje dłubania w klekocie były dużą lekcją, nauką na temat silnika TDI, która powoli zmieniła się w pasje modzenia bo nic nie zastąpi radości jak po kilkudniowym dłubaniu w garażu wyjedzie sie na asfalt i czuje się to coś innego, inne auto, a czasem także spojrzenie innego użytkownika drogi jak go stare TDI objechało apetyt rośnie w miare jedzenia i zawsze chce się wiecej moim skromnym marzeniem jest możliwość podłubania w S4 i tego Piotrek też Ci życze :>
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 no Piotrek, ukończyłeś projekt pod tytułem "Modyfikacjie silnika", gratulacjie tekst jak z jakiejś gierki wyścigowej , mozesz przejść do kolejnego etapu
MAGIC87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 mozesz przejść do kolejnego etapu good teraz lista zyczen na drzwi i siatex
paput Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 mozesz przejść do kolejnego etapu good teraz lista zyczen na drzwi i siatex czyli sprzedawaj padło i kupuj ese
Iverson Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 a odnośnie tego czy opłaca robić sie diesla to powiem tylko to, ze moje dłubania w klekocie były dużą lekcją, nauką na temat silnika TDI, która powoli zmieniła się w pasje modzenia Lapek ja nie mówie , że to nie jest miłe i nie ciekawe , bo jest , chyba dla każdego kto kocha motoryzację , dla mnie osobiście , nie oplacalne jest wydanie 7k zł na uzyskanie 30-40 ps i 50nm , napewno duzym + dla Kowiego jest to , że ma Q , i bardzo dobrze zrobił poddając auto modyfikacji , bo pewnie jest teraz przepaść w stosunku do serii Jestem zdania jak Paput , kupuj ese , albo 1.8TQ bo tu już nie ma co robić
paput Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 a odnośnie tego czy opłaca robić sie diesla to powiem tylko to, ze moje dłubania w klekocie były dużą lekcją, nauką na temat silnika TDI, która powoli zmieniła się w pasje modzenia Lapek ja nie mówie , że to nie jest miłe i nie ciekawe , bo jest , chyba dla każdego kto kocha motoryzację , dla mnie osobiście , nie oplacalne jest wydanie 7k zł na uzyskanie 30-40 ps i 50nm , napewno duzym + dla Kowiego jest to , że ma Q , i bardzo dobrze zrobił poddając auto modyfikacji , bo pewnie jest teraz przepaść w stosunku do serii Jestem zdania jak Paput , kupuj ese , albo 1.8TQ bo tu już nie ma co robić esa marzenie :gwizdanie: ja to bym w niej już w silniku nic nie robił te prawie 300 km by mi wystarczyło w zupełności :>
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 a odnośnie tego czy opłaca robić sie diesla to powiem tylko to, ze moje dłubania w klekocie były dużą lekcją, nauką na temat silnika TDI, która powoli zmieniła się w pasje modzenia Lapek ja nie mówie , że to nie jest miłe i nie ciekawe , bo jest , chyba dla każdego kto kocha motoryzację , dla mnie osobiście , nie oplacalne jest wydanie 7k zł na uzyskanie 30-40 ps i 50nm , napewno duzym + dla Kowiego jest to , że ma Q , i bardzo dobrze zrobił poddając auto modyfikacji , bo pewnie jest teraz przepaść w stosunku do serii Jestem zdania jak Paput , kupuj ese , albo 1.8TQ bo tu już nie ma co robić esa marzenie :gwizdanie: ja to bym w niej już w silniku nic nie robił te prawie 300 km by mi wystarczyło w zupełności :> na poczatek :gwizdanie:
MAGIC87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 gdzies naliczył 7 K turbo 1500zł pompki drugie tyle FMIC 1000 korekta softu a jak sprzedasz serie to bedziesz mial torche pln'ow spowrotem
Iverson Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 gdzies naliczył 7 K turbo 1500zł pompki drugie tyle FMIC 1000 korekta softu a jak sprzedasz serie to bedziesz mial torche pln'ow spowrotem 7k tys to moje wyliczenia , ja nie wiem ile Kowi wydał -turbo 1500-2000 -pompki hybrydy 1500 -kolektor awx + opaski , łączniki itd 200 -chłodniczka oleju 300 -fmic 1500 -dp z kwasiaka 300 -przelot na seryjnym 150 -zaslepienie egr 30 -map sensor awx 2bar 100 -strojenie 1000 -nie licze poprawy napinacza rozrządu ...nie liczę swapu hamulców i wzmocnionego sprzęgła wrazie W - to jest dla mnie max setup dla PD
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 gdzies naliczył 7 K turbo 1500zł pompki drugie tyle FMIC 1000 korekta softu a jak sprzedasz serie to bedziesz mial torche pln'ow spowrotem 7k tys to moje wyliczenia , ja nie wiem ile Kowi wydał -turbo 1500-2000 -pompki hybrydy 1500 -kolektor awx + opaski , łączniki itd 200 -chłodniczka oleju 300 -fmic 1500 -dp z kwasiaka 300 -przelot na seryjnym 150 -zaslepienie egr 30 -map sensor awx 2bar 100 -strojenie 1000 -nie licze poprawy napinacza rozrządu ...nie liczę swapu hamulców i wzmocnionego sprzęgła wrazie W - to jest dla mnie max setup dla PD a ile się płaci za korektę programu?
Iverson Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 zależy od tunera , goodhope brał 400-500zł
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 zależy od tunera , goodhope brał 400-500zł to chyba zależy jeszcze jakie graty się wrzuci, nie?
Michał Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 zależy od tunera , goodhope brał 400-500zł aligator podobnie
lapek85 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 jak już wyliczać zeczeliście to moze dodam cos od siebie seria 90ps i 210Nm po modach 178ps 375Nm koszty: wtryki 0,216 - 1250 FMIC - 494 orurowanie+złączki - 337 spawanie rur do fmica - 70 katalizator - 120 kolektor AWX+flansza - 386 turbo GT1749VA - 850 redukcja do turbo - 105 stal nierdzewna do chłod. oleju - 23,66 MOCAL+podstawka - 552 spawanie ramki - 43 przewody +nit+podkładki - 81,49 koło dwumasow+ sprzęgło - 1600 program - 1100 RAZEM: 7012,15zł Uzyskany przyrost mocy: 88ps 165Nm do tego trzeba doliczyc swap hebli na 312, niższy twardszy zawias i wychodzi ładna sumka :gwizdanie: nie żałuje ani złotówki i ani minuty gdziebania
MAGIC87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 no to ladnie podliczyliscie ja raczej przy zmianie na BRD i AL + FMIC licze na max koszty 5 K , i do tego opchniecie swoich gratów za jakies 1000 zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się