Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T - zatkana odma i wyciek oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oki , dzieki 

Opublikowano

Mi silnik wibrowal na wolnych. Tylko tyle i aż tyle. Lewe powietrze szło "jedynie" przez turbo, bo ezektor już był zatkany na amen. Zdążył mi zasyfić zawory na 3 i 4 cylindrze.

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
10 godzin temu, AdamWilk napisał:

Oki , dzieki 

Sprawdziłem i co było  do przewidzenia, lewe powietrze [niemałe] spowodowało zatrzymanie jednostki ;).

Opublikowano (edytowane)

Oki dzięki za pomoc, czyli myślę że jesli chodzi o odmę jest wszystko oki teraz będę chciał sprawdzić ten ezektor tak jak napisał kolega wyżej

 

 

Edytowane przez AdamWilk
Opublikowano (edytowane)

Szukam dalej

Edytowane przez AdamWilk
Opublikowano

Ciekawy temat.

Mam podobny problem, odkąd jest troche zimniej zauwazyłem, że na bagnecie i korku mam sporo mazi (płyn chłodniczy ok, nie ubywa i nie ma w nim oleju). Odma była całkowicie zalepiona tym masłem więc ją wymieniłem na nową. Teraz myśle o tym eżektorze (ma ktoś foto gdzie on sie dokładnie znajduje?), ewentualnie ten zawór pcv (ma ktoś foto?)

Podejrzewam, że mam coś z odpowietrzeniem silnika, czasem coś na zimnym lekko pofaluje.

Ma ktoś kogoś w okolicach Krakowa, Liszek, Czernichowa kto się na tym zna? Chetnie bym oddał auto na zrobienie tego bo już nie mam sił na to 1.8t... Łatwiej mi wymienić czego jeszcze nie robiłem w nim...

 

Opublikowano
W dniu 14.11.2017 o 21:43, rafalinsky1906 napisał:

Ciekawy temat.

Mam podobny problem, odkąd jest troche zimniej zauwazyłem, że na bagnecie i korku mam sporo mazi (płyn chłodniczy ok, nie ubywa i nie ma w nim oleju). Odma była całkowicie zalepiona tym masłem.

 

Sprawdź jeszcze termostat, czy czasem się nie zawiesza i cały czas pozostaje otwarty ,  wygląda jak by silnik był nie dogrzany i wytrąca się parafina albo jeździsz blisko i silnik nie ma kiedy się zagrzać żeby to odparowalo. 

Opublikowano

Witam, podepnę sie pod temat, pewien czas temu wymieniałem trójnik gumowy (odpowietrznika pokrywy zaworów-chyba tak sie on nazywa) jest zaznaczony na zdjeciu, po zdjęciu starego zauważyłem że dolna rurka jest całkowicie zapchana jakims nalotem, sadzą, ile mogłem to wybrałem tego brudu.

Proszę o podpowiedź od czego jest ta dolna zapchana rurka, za co ona odpowiada, czy można samemu to wyczyścić?

 

P_20170908_102651.jpg

P_20170908_172602.jpg

P_20170908_172557.jpg

Opublikowano

Zatkana  rura odpowietrzajaca

249103900.png

Opublikowano
23 godziny temu, sitar napisał:

Zatkana  rura odpowietrzajaca

249103900.png

Jak mogę ją wyczyścić? mozna obejsc się bez demontażu tej rurki?

Opublikowano

Musisz ja wyjąć no cały syf poleci dalej 

Opublikowano

Panowie. Jak myślicie to jest normalna praca silnika 1.6 https://youtu.be/PP4VwLfqVMg

 

Wymienione filtry, oleje, napinacz, pasek, świece itd. 

Opublikowano
Panowie. Jak myślicie to jest normalna praca silnika 1.6 

 
Wymienione filtry, oleje, napinacz, pasek, świece itd. 
Ściągnij pasek z alternatora i zobacz czy ten bombelkowy dźwięk się straci.

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Bez paska jest prawie tak samo

Opublikowano

Witam

Audi a4b5 1.8t AEB 1995r. Problem jest taki że auto trzyma obroty na poziomie 1200- 1400, obroty są stałe nie ma falowania, czasem się zawieszają wyżej. Nieraz jak przyduszę silnik na postoju biegiem to spadną na około 1000. Gdy ścisnę wężyk idący od trójnika z zaworkiem do kolektora obroty spadają i silnik chodzi idealnie. Odłączyłem wężyk od kolektora i zostawiłem go luźno a kolektor zaślepiłem i obroty są idealne ładnie spadają nie zawieszają się i wszystko jest ok. Co może być nie tak? Wymieniłem już całą odmę tzn: kolanko wychodzące z obudowy filtra oleju, trójnik w którym jest zaworek, zaworek 035103245g, zawór (grzybek) 034129101a, wyczyściłem całą resztę więc odma jest na 100% czyściutka i szczelna. Problem nadal jest taki sam. Gdy odkręcam korek oleju czuje że delikatnie jest zassany, gdy go zdejmę obroty lekko spadają ale nieznacznie. Cały czas zaciskanie wężyka od zaworka do kolektora załatwia problem. Na vagu czysto nie ma żadnego błędu. Pomożecie??

Opublikowano

Ten zaworek w trójniku ori założyłeś?

Opublikowano

Jakiś zamiennik ale ten co wyjąłem był ori i wydaje mi się że był sprawny bo w jedną stronę puszcza a w drugą nie

Opublikowano
3 minuty temu, Marcin 1.8T napisał:

Jakiś zamiennik ale ten co wyjąłem był ori i wydaje mi się że był sprawny bo w jedną stronę puszcza a w drugą nie

Spróbuj podmienić jak nie wyrzuciłeś.

Opublikowano

Próbowałem. Mam oba jeździłem i na tym starym i na nowym i nie ma różnicy. Trochę to dla mnie dziwne bo ten zaworek puszcza w stronę kolektora a na obrotach jałowych jest spore podciśnienie w kolektorze które go po prostu otwiera i ciągnie powietrze z odmy. Zrobiłem taki test że podłączyłem kawałek wężyka do kolektora i na końcu ten zaworek (odma była złożona a podłączyłem drugi zaworek) no i podciśnienie na obrotach jałowych w kolektorze jest takie że otwiera ten zaworek. Tak powinno być?

Opublikowano (edytowane)

Też mam problem z podciśnieniem w skrzyni korbowej które dość mocno zasysa korek . Padł mi ten zaworek 035103245G i po wymianie na nowy zaczęły mi delikatnie falowac obroty, do tego na ciepłym silniku na biegu jalowym sa dosyć wysokie 1000-1100. Wszytko wygląda na szczelne. Czyszczenie przepustnicy nic nie dało . 

Udało się uspokoić obroty . Przyczyną tego wszystkiego było niewidoczne pęknięcie na tej fajce (nr na rys 2) . Wystarczyło ją troche ruszyć i rozleciała się w rękach. 

Edytowane przez Egovy
Po naprawie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...