simon__75 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Raczej nie będziesz miał z nim problemów, to dobra firma.......a na marginesie, to dobry bike masz. Dziękuje. To "zwykły" Copperhead 3 - mojej II połowy Mojego nie ma na fotkach (Copperhead 3 RS) Edytowane 20 Marca 2015 przez simon__75
domjenick Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 kiedyś miałem podobny dylemat z bagażnikiem dachowym, ktoś mi tam nagadał, żeby uważać itd, jechałem na wakacje przez DE i na autobahnie (jakieś 140/150) wyprzedził mnie SUV z dokładnie takim samym- nie wiem ile cisnął, ale miał sporo ponad 200, od tamtej pory jeżdżę dosyć szybko z boxem, choć przy bocznym wietrze, lub na ostrych zakrętach, trzeba się spodziewać, niekontrolowanych ruchów auta, ale to dlatego, że środek ciężkości się zmienia, pewnie z rowerami na dachu będzie podobnie
grzes283 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Raczej nie będziesz miał z nim problemów, to dobra firma.......a na marginesie, to dobry bike masz. Dziękuje. To "zwykły" Copperhead 3 - mojej II połowy Mojego nie ma na fotkach (Copperhead 3 RS) Sprowadzałeś z US, czy dorwałeś w PL?
simon__75 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) W Polsce tych rowerów nie idzie kupić. Wszedzie slyszysz "beda moze w lipcu....moze w sierpniu....moze....". Te akurat w Niemcowni bralismy. Edytowane 21 Marca 2015 przez simon__75
simon__75 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Sa ale nie w rozmiarach, które potrzebowałem i nie ma wersji RS (na te chwile). Edytowane 22 Marca 2015 przez simon__75
griga-st Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 poczytaj tylko, jak szybko możesz z tym pociskać, oby nie zwiało ci rowerów Instrukcja mówi "do 130 km/h" Na wielu "testowych" stronach opisywano przypadki jazdy w okolicach 180 km/h i nie robiło to na tym bagażniku wrażenia Setup dokładnie taki sam. 200/220 2x29" i nic nie odfrunęło. Z boxem tez się nic nie dzieje. Na takie rzeczy można sobie tylko na pustej autostradzie pozwolić.
simon__75 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) poczytaj tylko, jak szybko możesz z tym pociskać, oby nie zwiało ci rowerów Instrukcja mówi "do 130 km/h" Na wielu "testowych" stronach opisywano przypadki jazdy w okolicach 180 km/h i nie robiło to na tym bagażniku wrażenia Setup dokładnie taki sam. 200/220 2x29" i nic nie odfrunęło. Z boxem tez się nic nie dzieje. Na takie rzeczy można sobie tylko na pustej autostradzie pozwolić. Jak mocowałeś te belki do relingów ?? Ja mam mega dylemat związany z instrukcjami montażu :/ Instrukcja do KITA mówi żeby kita do belek podstawowych montowac: 1. w jednej wersji na 2 sruby wkrecone po zewnetrznych w samo mocowanie.... (TE WERSJĘ POTWIERDZIŁ SPRZEDAJĄCY) 2. 2 zewnetrzne wykrecic a wkrecic w srodkowy otwór.... Natomiast INSTRUKCJA SAMYCH BELEK OPISUJE TAKA SYTUACJE: Nie mam pojęcia gdzie użyć te 8 śrubek zaznaczonych na rysunku. Pokazane sa tylko na 2 stronie i ani słowa o ich uzyciu w dalszym ciagu instrukcji :/ Wczoraj chyba z 10 razy podchodzilem do tej nstrukcji. Na te chwile testowo zestaw KIT przymocowałem na 2 srubach z kazdej strony belki - czyli zewnetrzne otwory w belkach bazowych. Czy dobrze ??? Nie wiem Z drugiej strony myslalem ze caly zestaw bedzie zawierał jakies "wypustki" ktore wchodza w otwory w relingach....niestety nic takiego nie ma Mam jakies mieszane odczucia co do tej konstrukcji. No ale tysiace ludzi nie mogą się mylić że to najlepszy system przewozu rowerów... Edytowane 22 Marca 2015 przez simon__75
griga-st Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Edytowane 22 Marca 2015 przez griga-st
simon__75 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Dziękuję !Pozwolisz że użyję Twojej fotki do zobrazowania temetu mocowania w "moim wątku" ? Edytowane 22 Marca 2015 przez simon__75
griga-st Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Pozwolisz Jasne.Wypustki są w ori. Ale to raczej jest placebo zabezpieczenie.
simon__75 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Pozwolisz Jasne. Wypustki są w ori. Ale to raczej jest placebo zabezpieczenie. Grunt zeby te 130 km/h wytrzymały na S3 w drodze nad morze
cylit Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Siema Panowie, Jako, iż mój obecny sprzęt czyli Kellys Coach którym pokonałem setki km troszkę mi się znudził i przejmie go moja narzeczona :)więc jestem zmuszony kupić sobie nowy rower (z czego się bardzo cieszę) I mam dwa typy: http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/fitness/physio-50#.VRZ42PmG_fI http://www.esportowiec.com.pl/rowery-szosowe-c-12/rower-kellys-arc-10-2015-p-5742.html 90% moich podróży to własnie równe drogi asfaltowe. Widziałem te rowerki na żywo i robią mega wrażenie. Tylko teraz mam dylemat Osprzęt w obu przypadkach jest dobry. Help Edytowane 28 Marca 2015 przez cylit
domjenick Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 jak dużo po szosie jeździsz, to bierz typową szosówkę, bo łatwiej się jeździ, chyba bym brał ten drugi
cylit Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Również bardziej skłaniam się ku temu ARC10 Edytowane 28 Marca 2015 przez cylit
afroo. Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Kwestia przymiarki do jednego i drugiego bo inaczej jeździ się na szosie, a inaczej na crossie co pewnie wiesz. : ) Duży minus typowej szosy - nie zjedziesz w las kiedy będzie potrzeba, natomiast cross poradzi sobie w każdych warunkach, no może poza ciężkim terenem.
domjenick Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Duży minus typowej szosy - nie zjedziesz w las kiedy będzie potrzeba dlatego ja mam dwa rowery, tylko szkoda, ze nie można jeździć na dwóch w jednym czasie
krystiano91 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Również bardziej skłaniam się ku temu ARC10 Brałeś pod uwagę jeszcze jakieś modele? 3199zł za ARC 10, który jest na dość słabym osprzęcie (Claris) to trochę dużo. Co prawda model jaki mogę Ci zaproponować wizualnie jest nieco brzydszy od Kellys'a ale za to jest na pełnym osprzęcie Sora, z dożywotnią gwarancją na ramę w stosunkowo świetnej cenie - 1999zł - Triban 500. http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-btwin-triban-500-id_8306944.html Edytowane 28 Marca 2015 przez krystiano91
afroo. Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Duży minus typowej szosy - nie zjedziesz w las kiedy będzie potrzebadlatego ja mam dwa rowery, tylko szkoda, ze nie można jeździć na dwóch w jednym czasie Dlatego ja zdecydowałem się na rower crossowy i jestem mega zadowolony jego z uniwersalności.
domjenick Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Dlatego ja zdecydowałem się na rower crossowy i jestem mega zadowolony jego z uniwersalności. ja 99,9% czasu spędzam na szosówce, ale to spowodowane jest treningami, bo dla przyjemności, to raczej na "górala" wskakiwałem i wszędzie, po bezdrożach i szlakach turystycznych można jeździć
Rekomendowane odpowiedzi