kt65c453 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) no u mnie nie ma prawie żadnego przepału , może 150 ml zalane na 15000 km , a może to zasługa multitronik bo kręci sie silnik do 2 tyś, no chyba że go przycisnę Edytowane 15 Lutego 2016 przez kt65c453
gibon_81 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Kolego kt65c453 To masz super silnik Miałem V6 i V8 i każda piła olej. Obecnie do ASN potrzebuje 8 litrów oleju od wymiany do wymiany i uważam to za normalne zużycie a w twoje po prostu nie uwierzę.
kt65c453 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Nie taki super bo i na wolnych czasem zapłon wypadnie a ostatnio jak zaglądałem i odkręciłem korek wlewu zauważyłem "maslo" płynu nie ubywa, i wydaje mi się ze nie ciągnie jak powinien ale może na multitronic tak tego nie czuć, jak będę w pl oddam do specjalisty niech walczy, rozrząd też nie super bo jeden rozjazdach na 9Mam nadzieje że po powrocie do kraju po ustawieniu rozrządu i uszczelnieniu dolotu problemy znikną, Jest tam gaz wiec ktoś przy kolektorze grzebał i stad moje przypuszczenia nieszczelności. A co do brania oleju, nie mam w tym interesu wciskać kitu szczególnie na forum gdzie ludzi nie znam, a i to by może mogło szkodzić mi w przyszłości, jak się zwrócę z jakimś powiązanym problemem. 2 razy zaglądałem do oleju i brakowało ciutkę to tak lekko chlusnąłem olejem to szacuje ze tak 150 do ,no niech będzie i nawet 300 ml dolałem a na fisie mam 1500 km do wymiany, ale licznik był kasowany wcześniej niż wymiana oleju, ja kupiłem auto zmieniłem olej i cheja do Anglii. z km mi wychodzi że juz prawie 15000 Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 21 Lutego 2016 przez kt65c453
Kruk_89 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 mój chleje średnio z 0,5 litra na 1,5-2 tysie km w zależność od stylu jazdy teraz po wymianie rozrządu trochę został uszczelniony bo wcześniej troche ciekło na pasek rozrządu może ciut spadnie. co do masła jeśli miałeś tak przy dużych minusach to całkiem normalne
kt65c453 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Nie przy dużych minusach ale za to tu od 2 miesięcy ciągle pada, jestem w UK i odcinki po 15 km temp około 0, musze go kiedyś porządnie przegonic powinno zejść Wysłane za pomocą Commodore C64
BeyerBrown Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 W poprzednim A4, w którym miałem również silnik 3.0, oleju od wymiany do wymiany też starczało - nie zrobiłem ani kropli dolewki przez 15tys.km Za mojej kadencji latał na Motulu X-clean+ 5W30, wcześniej przez wiele lat na Castrolu 0W30
Kruk_89 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 tylko zapewne przebiegi były nieco ponad 100 tysi?
kt65c453 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Jak tak piszecie o tym oleju to zaczynam wierzyć w autentyczność mojego przebiegu, choć sądzę że to nie realne Wysłane za pomocą Commodore C64
BeyerBrown Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 tylko zapewne przebiegi były nieco ponad 100 tysi? To fakt
Koucz Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Kolejny update z mojej strony. Dziś szybki wgląd pod maskę, bo ostatnie 2000 km zrobiłem głównie po autostradach gdzie grzałem ile da fabryka. Od wymiany przejechane 7k km, dziś pierwszy raz dolałem około pół litry oleju ponieważ trochę na bagnecie ubyło (zalane pod max). Zmiana na Motul x-clean jak najbardziej pozytywna w moim przypadku.
Gość radzio33c Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Ja właśnie zalałem Motul x-cess i mam nadzieję na poprawę. Czy używacie czasem środka do płukania silnika?
Kruk_89 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 ale w tym AVK/ASN też? ja się boje że mi szlam który sie oderwie zatka sitka od fazatorów. choć już raz zrobiłem w nim płukanke
gacek585 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Witajcie. Moja lekko ponad 200tyś przebiegu i wciąga jakieś 0.5-0.7l na 1000km. Mam motula 10w40 zalanego i zawsze leje płukanke przed wymiana. Dość spokojnie jeżdżę od jakiegoś czasu bo mi punktów już brakuje Myślicie że wymiana na motula 5w40 coś da?
Kruk_89 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 jeżeli chodzi ci o przepał to nic zupełnie nawet może wzrośnie ale jeżeli chodzi o smarowanie prace to jak najbardziej na plus
Robero321 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 u mnie po zalaniu motula spalanie oleju spadło 3 krotnie a miałem podobne do Twojego na castrolu
BeyerBrown Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 ale w tym AVK/ASN też? ja się boje że mi szlam który sie oderwie zatka sitka od fazatorów. Tym bardziej w takim motorze powinno się dbać o czystość silnika, bo bardzo dużo rzeczy sterowana jest w nim olejowo.
Robero321 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Jest tak jak pisze BB ze sterowaniem Również robię za każdym razem płukankę na 15 minut przed zlaniem oleju
Kruk_89 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Zbliża się kolejna wymiana oleju mam zalany jak niektórzy wiedzą motula 5w40 ale chce poeksperymentować i planuje przejść na LM 5w40 4100 TopTec ktoś z posiadaczy ASN lub ktoś z tym olejem w silniku może coś powiedzieć o nim???
BeyerBrown Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Zalej go pełnym syntetykiem LM SHT 5W40
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się