greg2505 Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 40 minut temu, Califon napisał: Cześć, w ostatnim czasie wymieniłem pompe Vacum na nową Bosch'a. auto stało przez 4 dni i dzisiaj rano był problem z odpaleniem. Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy. Po dłuższym kręceniu auto ruszyło. Teraz pytanie czy układ sam się odpowietrzy czy musze to samemu robić? Z góry dzięki za pomoc U mnie sam się odpowietrzył
Rafal_89xtr Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Witam Mam u siebie wyciek z okolicy pompy Vaccum. Czy wystarczy wyminic oring miedzy pompa A głowica czy sama pompa tez moze cieknoc? Jaka pompa bedsie pasować do silnika Ajm? Czytalem ze te pierwsze pompy nie byly udane? Lepiej kupic taka gdzie idzie blaszka a nie oring?
Lu-Gi Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 jak założysz boscha to zapomnisz o problemie który już sie pojawił bo już masz napuchniety przewód wodny ,zaraz peknie i woda poleci. bosch z silnika 1.9 PD bedzie pasowasc, od 2004r byly w np avb avf itp.
Rafal_89xtr Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 14 minut temu, Lu-Gi napisał: jak założysz boscha to zapomnisz o problemie który już sie pojawił bo już masz napuchniety przewód wodny ,zaraz peknie i woda poleci. bosch z silnika 1.9 PD bedzie pasowasc, od 2004r byly w np avb avf itp. Czyli pompa do wymiany? Szukać z takim oznaczeniem 038 145 209C??
staniek Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Najmłodsza będzie z końcówką Q, ale C też może być.
Lu-Gi Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Bez literki na końcu też może być. To jest takie widzi mi się ludzi ze ta literka będzie to będzie lepiej.
Rafal_89xtr Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 znalazlem pompę używaną bosha 038 145 209C A taka pompa jak borsehung? 1
Rafal_89xtr Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 No i jestem po wymianie pompy. Dorwalem w okolicy Boscha. Kupilem nowego węża i nowa uszczelke i zabrałem się za wymianę. Teraz trzeba jeździć i obserwować czy pomogło. Czy ma ktoś schemat do przewodów które idą do jakiegos zaworu ktory jest przykrecony do rury od doładowania? Nie jestem pewnien czy wszystko dobrze wpiolem.
estek1988 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Witam chciałem sprawdzić ciśnienie paliwa na waku ale nie wiem jaki jest gwint na tej ślubie kontrolnej, ktoś się orientuje albo sprawdzał może?
kamil-vag Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 17 godzin temu, estek1988 napisał: nie wiem jaki jest gwint na tej ślubie kontrolnej, ktoś się orientuje albo sprawdzał może? W tym poście Piotr wszystko opisał: https://a4-klub.pl/topic/229374-tdi-pd-vaccum-pompa-tandemowa-działanie-montaż-wymiana/?do=findComment&comment=4276973
KarolH Opublikowano 1 Listopada 2020 Opublikowano 1 Listopada 2020 1.9 AVF 2002 Pompa wymieniona, 3x uszczelka metalowa, cały zestaw w środku wymieniony a dalej leci. Poprzednia pompa nie ciekla tylko kruciec byl zakowany i luźny. Gdzie szukać przyczyny, kolejna pompę kupic regenerowana ?
kubabkb Opublikowano 4 Listopada 2020 Opublikowano 4 Listopada 2020 Panowie da sie VCDS'em sprawdzic pompe?
piotrsob1 Opublikowano 6 Listopada 2020 Opublikowano 6 Listopada 2020 Nie da się bezpośrednio nic sprawdzić, można tylko gdybać patrząc na niektóre parametry z VCD-esa 1
miskowy Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Koledzy ja tylko chciałem zapytać odnośnie pomiaru ciśnienia paliwa na tandemie. Wiem, że gwint wewnętrzny ma wymiar M12x1,5 pytanie tylko czy trzeba mieć do tego śrubę typu banjo czyli taka jaką podają w instrukcji czy wystarczy zwykła redukcja np M12x1,5 na 1/4" do manometru? I w przybliżeniu jaka długość gwintu?
Lu-Gi Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 W dniu 1.11.2020 o 20:25, KarolH napisał: 1.9 AVF 2002 Pompa wymieniona, 3x uszczelka metalowa, cały zestaw w środku wymieniony a dalej leci. Poprzednia pompa nie ciekla tylko kruciec byl zakowany i luźny. Gdzie szukać przyczyny, kolejna pompę kupic regenerowana ? Albo gdzieś jest rysa albo źle przykrecasz, za słabo lub za mocno. Jaka masz pompę Bosch czy luk?
dlugiacm Opublikowano 17 Stycznia 2021 Opublikowano 17 Stycznia 2021 Witam jakie uszczelki do czy też jaki rodzaj pompy siedzi w 2.0 TDI BPW ?
kamil-vag Opublikowano 19 Stycznia 2021 Opublikowano 19 Stycznia 2021 W dniu 17.01.2021 o 22:21, dlugiacm napisał: jakie uszczelki do czy też jaki rodzaj pompy siedzi w 2.0 TDI BPW ? Pompa: 038145209Q, Uszczelka: 038145215 1
KarolH Opublikowano 22 Stycznia 2021 Opublikowano 22 Stycznia 2021 W dniu 17.12.2020 o 20:40, Lu-Gi napisał: Albo gdzieś jest rysa albo źle przykrecasz, za słabo lub za mocno. Jaka masz pompę Bosch czy luk? Luk stary, bosch regenerowana
mravel Opublikowano 8 Marca 2021 Opublikowano 8 Marca 2021 Panowie, czy w silniku BLB tandempompa jest tożsama z tymi, które wspomniane przez autora wątku, czy jednak BLB ma inną tandempompę?
Lu-Gi Opublikowano 8 Marca 2021 Opublikowano 8 Marca 2021 50 minut temu, mravel napisał: Panowie, czy w silniku BLB tandempompa jest tożsama z tymi, które wspomniane przez autora wątku, czy jednak BLB ma inną tandempompę? Raczej jest inna czyli 03g145209 2.0 16v ma inną niż 2.0 8v i 1.9. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się