turdzi Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 No wlanie bo interesuje mnie jak ten zawias jest wysokosciowo do np: S-line ogolnie to super sprawa musi byc A masz sportowy deyferencjal ?
Carlos* Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ja mam s-line -30mm , dyfernecjału sportowego nie mam, gdyż w tym dupowozie zapewne nie odczułbym najmniejszej różnicy tym bardziej z automatem.
KmK Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 jednak w przypadku a6 r4 nie ma racji bytu, podobnie jak 2.0tdi w a5. już daj spokój temu 2.0TDI w A5, nie jest tak źle jak się co niektórym wydaje tak się tylko czepiam, miałem nadzieję, że to wychwycisz pewnie, że nie ma dramatu, zapewne jedzie lepiej po programie od mojej serii, ale chodzi mi o koncepcję, no nie pasuje:decayed: ---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:51 ---------- Kmk problem z 3.0 TFSI w C7 jest taki ze to za slaby motor zeby zrobił jakies wrażenie w tym aucie a do chwili kiedy ktos tego w pl nie złamie to raczej przegrywa zdecydowanie z Bit i pod wzgledem osiągów i pod względem zużycia paliwa. Jak sobie przypomnisz naszą jazdę to 3.0 TFSI przyspiesza triche słabiej niż obecnie moje auto a jest jeszcze eirksze cięższe i lepiej wyciszone wiec tym bardziej będzie wrażenie gorszych osiągów. Twoje przyspiesza zupełnie wystarczająco:wink: Jednak swego czasu Kuredu nieco narzekał, że słabiej jedzie od poprzedniej b8 po programie. A'propo złamania, to jak ostatnio pytałem w CS o v8T, twierdzą, że nie ma problemu. Na obecną chwilę najbardziej cieszyła by mnie s4 b8, ale docelowo auto mojego imiennika wydaje się optymalne:wink:
Carlos* Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Auto dostało nowy felunek A tak się kształtuje spalanie ,zapięty tempomat, pomiar na autostradzie przez kilka min ze stałą prędkością przy 130 i 160 km/h Powiem ,że nie spodziewałem się takich wyników i z każdym km jakby jeszcze mniej paliło
szymeniu Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Ja się spuszczam jak mi pali 10 przy 150 ale tylko raz tak zrobiłem trasę. Po prostu się nie da i zapytam czemu nie 20' natomiast wzór wiadomo słuszny
kuredu Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 To jam koło 10L przy tej predkosci. Ostatnio sprawdzalem na S7 w-wa-radom
szymeniu Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Tyle pali ale to trzeba naprawdę delikatnie gaz traktować
Carlos* Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Ja się spuszczam jak mi pali 10 przy 150 ale tylko raz tak zrobiłem trasę. Po prostu się nie da i zapytam czemu nie 20' natomiast wzór wiadomo słuszny Szymeniu tez się zastanawiałem nad 20" , ale poszedłem w stronę komfortu chodź wiem ,że to zawieszenie spokojnie poradziło by sobie przy 20" bez drastycznego spadku. No jasne ,że z takimi prędkościami to męczarnia straszna , zresztą zerknij jakie są u mnie obroty, silnik aż się prosi o więcej
Młody Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Carlos a masz machanie nogą aby bagażnik się otwierał
szymeniu Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Ja się spuszczam jak mi pali 10 przy 150 ale tylko raz tak zrobiłem trasę. Po prostu się nie da i zapytam czemu nie 20' natomiast wzór wiadomo słuszny Szymeniu tez się zastanawiałem nad 20" , ale poszedłem w stronę komfortu chodź wiem ,że to zawieszenie spokojnie poradziło by sobie przy 20" bez drastycznego spadku. No jasne ,że z takimi prędkościami to męczarnia straszna , zresztą zerknij jakie są u mnie obroty, silnik aż się prosi o więcej Przynajmniej nie musisz nie wiadomo jak bać się dziur no i komfort jest mega, bo na zimę jeżdżę na 19' a co do jazdy to zazwyczaj takie delikatne 180-200 bo one się męczy na takich obrotach ---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 23:07 ---------- Carlos a masz machanie nogą aby bagażnik się otwierał Ja to mam i jest po chooyu fest jak zabrudzi czujnik to możesz stać jak debil i machać nogami pod zderzakiem a na koniec powiem tak: wątpliwa przyjemność za jedyne 7400 zł
Carlos* Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Tyle pali ale to trzeba naprawdę delikatnie gaz traktować http://s22.postimg.org/f4deu4uwt/20130425_094736.jpg To i tak bardzo dobry wyczyn moim zdaniem jeśli chodzi o spalanie Twojej S6 , tak więc nie ma co porównywać
PABLO Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Carlos a masz machanie nogą aby bagażnik się otwierał A daj spokój tym machaniem, ostatnio z Szymonem mieliśmy jebnąć z buta w zderzak bo nie chciał się j**aniec otwierać :grin: ---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:10 ---------- Ja to mam i jest po chooyu fest jak zabrudzi czujnik to możesz stać jak debil i machać nogami pod zderzakiem a na koniec powiem tak: wątpliwa przyjemność za jedyne 7400 zł No właśnie o tym mówiłem:decayed:
Młody Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Ja to mam i jest po chooyu fest jak zabrudzi czujnik to możesz stać jak debil i machać nogami pod zderzakiem a na koniec powiem tak: wątpliwa przyjemność za jedyne 7400 zł Chciałbym zboczyć minę ludzi jak machasz nogami pod zderzakiem że jeszcze na youtube Cię nie ma
Carlos* Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 Carlos a masz machanie nogą aby bagażnik się otwierał Ja to mam i jest po chooyu fest jak zabrudzi czujnik to możesz stać jak debil i machać nogami pod zderzakiem a na koniec powiem tak: wątpliwa przyjemność za jedyne 7400 zł Mam tylko elektryczne otwieranie i zamykanie klapy , ale z tego co piszesz to u Ciebie lipa straszna , tyle kasy i nie za bardzo się sprawdza Ja za to mam kolejny powód do dumy za zaoszczędzoną gotówkę
szymeniu Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Carlos a masz machanie nogą aby bagażnik się otwierał Ja to mam i jest po chooyu fest jak zabrudzi czujnik to możesz stać jak debil i machać nogami pod zderzakiem a na koniec powiem tak: wątpliwa przyjemność za jedyne 7400 zł Mam tylko elektryczne otwieranie i zamykanie klapy , ale z tego co piszesz to u Ciebie lipa straszna , tyle kasy i nie za bardzo się sprawdza Ja za to mam kolejny powód do dumy za zaoszczędzoną gotówkę młody byłem i głupi, poza tym nasrałem tych wszystkich asystentów i innych cudów i nie używam tego. Tak teraz kalkuluję to można było z 30k lekką ręką zaoszczędzić
dzik Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 ja tam o takim aucie aż boje się marzyć, tymbardziej gratuluję ujeżdzania takiego cuda na codzień Oby bezpiecznie woziła !
jedrekx Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Carlos, coraz bardziej mnie przekonujesz żeby za 2 lata pójść w kierunku A6 właśnie z tym motorem
Carlos* Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Jedrekx, czas pokarze jak ten silniczek będzie się spisywał z perspektywy czasu , bo to zupełnie inna konstrukcja niż poczciwe 3.0 TDI w B8. Zapewne blok silnika pozostał niezmieniony , lecz cały osprzęt jest zupełnie inny. Nie ma juz tych nieszczęsnych kolektorów dolotowych co się srały na potęgę i co naprawiałem przed sprzedażą B8, ale jak to się na prawdę będzie spisywać to czas pokarze, ale jestem dobrej myśli Na razie jestem bardzo zadowolony, aż za bardzo , nie myślałem ,że to taka odskocznia po przesiadce z B8
KOval81 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Carlos - rozumiem, że silniki 3.0tdi 240KM w A6C6 LIFT mają te same problemy z kolektorami? Co tam się takiego strasznego z nimi działo i jakie ewentualnie są koszty i zakres naprawy? Tak na marginesie - śliczne autko - pozazdrościć Niech się dobrze sprawuje.
jedrekx Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 wymiana kolektorów 1000zł w AZ Autoserwis podjeżdżasz i za godzinę wyjeżdżasz Carlos, ostatnio rozmawiałem w ASO na temat tego silnika to podobno w Bydgoszczy 3.0TDI bi turbo idą jak świeże bułeczki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się