AudioBas Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Nie mogę dostać nigdzie na forum tanio tej flanszy do AFN'a pod kolektor od AWX (Sharana). Dlatego będę palił to laserowo + wstawiał rurkę i spawał całość. Pytania techniczne: - z jakiej blachy wypalać tą flansze? Ile mm? - jakiej średnicy zastosować rurkę? - jakiej długości ma być ta rura?
wesz82 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Blacha jak dla mnie od 7-10mm Srednica zew rury taka jak tego plastiku tj 50mm A dlugosc nie wiem bym musiak pomierzyc ale ok 5cm bo i tak dasz waz. Dlaczego tylko 5cm a po to by plastik nie dotykal rury z flanszy. Dobrze a nawet wskazane jest dac uszczelke pomiedzy obie flansze...
AudioBas Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Czyli grubość blachy 10 mm Średnica rurki zew 50 mm, a jakiej grubości ściankę ma mieć rurka?
AudioBas Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Na dniach wypalam to laserem i szukam rurki 50 mm Całość do spawania i będzie GIT
Trzesio Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Panowie jakich kluczy użwacie do odkręcenia kolektora przy 1z, szczególnie te środkowe śruby, gdzie najbardziej przeszkadza turbina ?
fanthomas18 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Dawno temu u siebie wymieniałem ale z tego co pamiętam to mała grzechotka i cienkie długie przedłużki+długi torx bodajże. Marna robota, udało mi się wymienić za 3-cim podejściem dopiero
Trzesio Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 właśnie dość ciasno na krótki klucz, a długi może nie przejść obok turbo, ale będę próbował Panowie 2 zagadki: czy można i jak pozbyć się n18, bo to chyba ten zawór na wężu dolotowym ? czy przy 1Z montowaliście tą osłonę termiczną między turbo a kolektorem ?
fanthomas18 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Mówisz o tej metalowej? Ja zakładałem u siebie
Detros Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Hej panowie. Ja mam taki problem, że EGR zaślepiony prawidłowo, a w komputerze pojawia się błąd 19586 EGR System: Regulation Range Exceeded. Co z tym zrobić?
piotrsob1 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 W AVF-ie sterownik silnika widzi że EGR jest zamknięty i reaguje na to błędem zbyt dużego przepływu powietrza przez przepływomierz Żeby przestał reagować na zawyżony przepływ trzeba autko oddać w ręce tunera, który wyłączy odpowiednie funkcję w programie sterującym silnika Najlepiej przy okazji zrobić program i tunerowi wspomnieć że EGR zaślepiony, wtedy powinien zrobić to gratis
wesz82 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 właśnie dość ciasno na krótki klucz, a długi może nie przejść obok turbo, ale będę próbował Panowie 2 zagadki: czy można i jak pozbyć się n18, bo to chyba ten zawór na wężu dolotowym ? czy przy 1Z montowaliście tą osłonę termiczną między turbo a kolektorem ? Na wężu dolotowym masz maf który mierzy ciśnienie doładowania. N18 to zawór sterujący egr-em. Ja u siebie cały układ egr wypitoliłem wraz z zaworkiem,minus taki ze zawsze mam błąd w sumie mógłbym się bawić i dać jakiś opornik ale po co...
Mario82A4 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 właśnie dość ciasno na krótki klucz, a długi może nie przejść obok turbo, ale będę próbował Panowie 2 zagadki: czy można i jak pozbyć się n18, bo to chyba ten zawór na wężu dolotowym ? czy przy 1Z montowaliście tą osłonę termiczną między turbo a kolektorem ? Na wężu dolotowym masz maf który mierzy ciśnienie doładowania. N18 to zawór sterujący egr-em. Ja u siebie cały układ egr wypitoliłem wraz z zaworkiem,minus taki ze zawsze mam błąd w sumie mógłbym się bawić i dać jakiś opornik ale po co... Lepiej zostawić zaworek bo on w niczym nie przeszkadza , u mnie zaślepiłem wężyk sterujący egr-em i nie ma żadnych błędów .
wesz82 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Wiem ze można i tak i tak. Ja wywaliłem cały układ bo po kij mi to wozić w aucie jak nie spełnia to swojej roli???? Zaworek mozna zostawić jak kto woli mnie ten bład nie razi bo wiem od czego jest. Błąd w VP wyskoczy gdy będzie urwany kabelek lub nie podłączona kostka...
mantix Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Lepiej zostawić zaworek bo on w niczym nie przeszkadza , u mnie zaślepiłem wężyk sterujący egr-em i nie ma żadnych błędów Pod warunkiem, że egr jest sprawny i nie przepuscza, ale to i tak do d..y rozwiązanie bo niepotrzebnie dogrzewasz dolot.Zazwyczaj zaślepia się w dwóch miejscach, czyli bezpośrednio przy kolektorze wydechowym, jednocześnie wywalając rurkę karbowaną i przy dolocie za aluminiowym kolankiem.
Mario82A4 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Lepiej zostawić zaworek bo on w niczym nie przeszkadza , u mnie zaślepiłem wężyk sterujący egr-em i nie ma żadnych błędów Pod warunkiem, że egr jest sprawny i nie przepuscza, ale to i tak do d..y rozwiązanie bo niepotrzebnie dogrzewasz dolot.Zazwyczaj zaślepia się w dwóch miejscach, czyli bezpośrednio przy kolektorze wydechowym, jednocześnie wywalając rurkę karbowaną i przy dolocie za aluminiowym kolankiem. tak ale u mnie w ogóle nie ma egr-a bo założyłem kolektor z awx-a , a zaworem zostawiłem zaslepiony po to żeby nie było żadnych błędów
fireman tom Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Panowie, w których miejscach zaślepić EGR? http://www.fotosik.pl/zdjecie/3d5dcbfca6a1bd50 Wiem, że któreś z tych trzech ale myślę że będzie problem tam na dole bo śruby są bardzo zardzewiałe i boję się że coś urwę. Czy można te dolne miejsce pominąć?? Wygląda to tak: http://www.fotosik.pl/zdjecie/03178c244d4e51c5 Czy mając blachę taką ok 1,5mm mogę sam dociąć zaślepki? Jaki jest koszt uszczleke do EGR w ASO bo raczej chyba je też trzeba założyć po rozkręceniu? Przepraszam bo może to głupie pytania ale ... kto pyta nie błądzi:)
wesz82 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Jak chcesz to zrobić na sztukę i nie mieć problemów z przeglądem itp to zaslep sam dół. Zaś jak chcesz to zrobić dobrze to zaślep górę i dół a całemu egr podziekuj W ogóle cała akcja bez czyszczenia kolektora i kanałów jest mało sensowna no chyba ze egr cieknie.
Trzesio Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 brat zaślepił rurkę zamiast wydechowego i po kilkunastu kilometrach ją rozerwało dobry klucz 12 oraz młotek i nie ma że nie idzie
fireman tom Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 To jak zaślepić górę i dół to które miejsca dokładnie?? Mógłby ktoś zakreślić na fotce? Bo na górze są 2 miejsca które można zaślepić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się