Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lekkie telepanie na postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja też :wink:, zrób pełne logi i wrzuć w dział diagnostyka vat, zobaczymy co moderatorzy powiedzą... :hi:

Opublikowano

Chłopaki wywalam logi bo to są stare nie wiem czemu mi się one wgrały. więc proszę się nie sugerować. Na stronie gdzie wgrywałem logi nowe pokryły się ze starymi.

DOBRE LOGI

Grupy: 018,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

U góry są stare logi a na dole Nowe więc proszę porównać górny z dolnym !!!!! jest różnica co ?!

Opublikowano

noooo już lepiej :wink:

:hi:

Opublikowano

Witam Serdecznie. Chcę się podzielić informacjami na ten temat. Ogolnie byłem dziś u mechanika, zrobiliśmy wymiane filtra Paliwa, oleju i paska wielorowkowego ..... i nic. Autko jak telepało to telepie dalej. Ogolnie jest to bardzo mało wyczuwalne. Zrobilem logi 013,018,023 i musze powiedzieć ze sam byłem w szoku bo wyszły mega dobrze, a autko ma przejechane 250 tys. Pytałem się mechanika co z tym fantem zrobić, mam na myśli telepanie. Powiedział ze spotkał się już wiele razy z tym mankamentem w 1.9 TDI i po prostu one tak maja, wiec nie ma się czym stresować. Jeśli szukacie dobrego Mechanika i Chip do 0000 w trójmieście polecam TurboElite Trójmiasto. Co do tego Płynu L&M do czyszczenia wtrysków to stanowczo odradza!. Jak ktoś ma jeszcze jakies inne informacje to proszę rozwinięcie tego tematu. Pozdrawiam

Opublikowano

Stanowczo odradza bo co? Zalałem motula i jak ręką odjął telepanie, spalani delikatnie spadło i poprawiła się dynamika :wink: Pewnie woli sam zrobić taki zabieg i skasować więcej lub PDki wymienić :decayed:

Opublikowano
Witam Serdecznie. Chcę się podzielić informacjami na ten temat. Ogolnie byłem dziś u mechanika, zrobiliśmy wymiane filtra Paliwa, oleju i paska wielorowkowego ..... i nic. Autko jak telepało to telepie dalej. Ogolnie jest to bardzo mało wyczuwalne. Zrobilem logi 013,018,023 i musze powiedzieć ze sam byłem w szoku bo wyszły mega dobrze, a autko ma przejechane 250 tys. Pytałem się mechanika co z tym fantem zrobić, mam na myśli telepanie. Powiedział ze spotkał się już wiele razy z tym mankamentem w 1.9 TDI i po prostu one tak maja, wiec nie ma się czym stresować. Jeśli szukacie dobrego Mechanika i Chip do 0000 w trójmieście polecam TurboElite Trójmiasto. Co do tego Płynu L&M do czyszczenia wtrysków to stanowczo odradza!. Jak ktoś ma jeszcze jakies inne informacje to proszę rozwinięcie tego tematu. Pozdrawiam

Pokaż na forum te logi.

---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ----------

Stanowczo odradza bo co? Zalałem motula i jak ręką odjął telepanie, spalani delikatnie spadło i poprawiła się dynamika :wink: Pewnie woli sam zrobić taki zabieg i skasować więcej lub PDki wymienić :decayed:

A najlepiej wtryski wymienić na nowe z ASO..... GADANIE.......

Opublikowano

Logi bede miec pozniej od niego na e-mail. Co do czyszczenia wtrysków powiedział ze to kazdego indywidualna sprawa, ale mowi ze jak cos jest dobre to lepiej tego nie spierdzielić. Z własnego doswiadczenia miał takie przypadki, ze zamiast poprawić to pogorszyło. A czy sam chciał to zrobic to nie sadze bo oddalem ten srodek do sklepu, po tym jak mi to powiedział. Co do oleju Motul to popieram przedmówce tez wczoraj zalałem, autko pracuje równiej, silnik ciszej ogolnie polecam.

Opublikowano

Jeżeli te środki są w sprzedaży i się sprzedają to widocznie coś muszą pomagać tym bardziej przewaliłem cale Google na temat motula system celan i nie znalazłem aby ktos narzekał.

Opublikowano

Ale przecież ja nie pisze ze to coś złego? Każdego indywidualna sprawa kto i co uzywa?. Jeden woli jezdzić na ory czesciach, drugi na zamiennikach. Moze nie ma co dalej tego rozkręcać tylko wróćmy do tematu.

Opublikowano

Witam ponownie. auto stało 2 dniu u mechanika w serwisie bosch i nie maja pojecia co jest grane. Mówi ze sprzegło klimy zachowuje sie normalnie. Musze sie przejechać do serwisu audi moze coś poradzą bo troche mnie denerwuje to telepanie.

Opublikowano

A u mnie ustało. Po wymianie uszczelniaczy problem zaginął.

Opublikowano

odwieczny problem w avf. mialem tak samo. jesli chcesz szukac przyczyny to przyszykuj sobie pieniazki. bo to moga byc pompki, dwumas, alternator, egr, i wiele innych rzeczy. nie ma co nazekac poki nic sie nie dzieje

Opublikowano

Witam dołączę się do rozmowy mój problem wygląda następująco.

Po nocy albo po dłuższym postoju nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem autka tylko dotknąć, kiedy pokrecę sie troszkę autkiem i się rozgrzeje zaczyna ciężko palić muszę przytrzymaćjakies 3 sekundy i wtedy odpala. Wczoraj wymieniłem uszkodzony pompowtrysk myślałem że problem minie. Mechanik mi powiedział że na gwałt do wymiany jest WAŁEK ROZRZĄDU mówił że jest wytarty ale czy się z tym zgodzićhmm sam nie wiem nie widziałem go, mówił mi również że uszkodzona jest poduszka ciśnienia to mu komputer pokazał czy to może być problem z odpalaniem. A jeszcze jedno czasami dziwnie trzęsie całą budą/autkiem jak stoję na biegu jałowym ale nie cały czas tylko czasami telepnie.

Opublikowano
Witam dołączę się do rozmowy mój problem wygląda następująco.

Po nocy albo po dłuższym postoju nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem autka tylko dotknąć, kiedy pokrecę sie troszkę autkiem i się rozgrzeje zaczyna ciężko palić muszę przytrzymaćjakies 3 sekundy i wtedy odpala. Wczoraj wymieniłem uszkodzony pompowtrysk myślałem że problem minie. Mechanik mi powiedział że na gwałt do wymiany jest WAŁEK ROZRZĄDU mówił że jest wytarty ale czy się z tym zgodzićhmm sam nie wiem nie widziałem go, mówił mi również że uszkodzona jest poduszka ciśnienia to mu komputer pokazał czy to może być problem z odpalaniem. A jeszcze jedno czasami dziwnie trzęsie całą budą/autkiem jak stoję na biegu jałowym ale nie cały czas tylko czasami telepnie.

Kolego zrób logi tak jak ja i pokaż je na forum

Opublikowano

zacznij od zmiany paskow i napinaczy wszystko nowe do tego auta napinacz sporo kosztuje zglos sie do hammera ma ori wszystko pozniej sprzeglo alternatora mozesz luknac na kolo pasowa i tlumik drgan co jakis czas sie wymienia pasowe pozniej dwumas i sprzegla a na konciu pompki

Opublikowano

Wymienilem kompletny rozrzad, wszystkie plyny wszystkie filtry teraz pompke juz o zawieszeniu i hamulcach nie wspomne, jakie LOGI pokaza czy sa jakies bledy w jaki sposob je zrobic zeby pokazalo cokolwiek.

Pompke wymienilem bo pokazywala juz 2,9 wiec lipa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...