mycha852 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 No jak wymieniasz lozysko to wszystko bedzie rozebrane wiec po co placic dwa razy za robocizne no chyba ze sprzeglo jest dobre to nie ma sensu wymiany sprzęgło nie wykazuje objawów nadmiernego zużycia (żadnego szarpania podczas ruszania, biegi wchodzą bardzo dobrze). przebieg auta 97 tys km na co zwrócić uwagę przy wizualnej ocenie tarczy i docisku (po wyjęciu)?
powaguspisz Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Zerknij czy nie jest przygrzane, jak wygląda okładzina, czy nie jest wytarta jakaś, wyślizgana jak wyglądają sprężynki na tarczy Docisk to tutaj jest samonastawny nic nie regulujesz, stosujesz urządzenie zakładasz i wszystko aż się skończy. Ogólnie zerknij na stan powierzchni ciernej i jak ma się słoneczko te czy nie ugina się jakoś nadmiernie.
MakoUSM Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Panowie, a po czym poznać padający dwumas w multitronicu?
krupskim Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie, a po czym poznać padający dwumas w multitronicu? Edytowane 10 Grudnia 2014 przez krupskim
MakoUSM Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) No ok... W manualu sprawa jest troche łatwiejsza do zdiagnozowania, ale mam na myśli multitronic. I pytam żeby nie wymieniać nie potrzebnie. Choć z drugiej strony będę już pewny żeby szukać gdzieś indziej... Edytowane 10 Grudnia 2014 przez MakoUSM
krupskim Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Panowie, a po czym poznać padający dwumas w multitronicu? Źle to wpisałem - to nie miała być odpowiedź na twój post , tylko ogólnie w temacie Ja wymieniłem kpl dwumasę przy ok 108tys km, - co gorsze - niepotrzebnie. Miałem wibracje nadwozia przy predkości ok 65-75km/h i od 130 - 15km/h , które ustępowały po wyrzuceniu na luz lub wyciśnięciu sprzęgła.Sprawdzone trzy kpl kół , półosie, przeguby , tarcze i piasty, zawieszenie / wymienione zostały tuleje na poliuretany / Podejrzenie poszło na dwumas , a ponieważ było lekko słychać też łożysko sprzęgłowe przy delikatnym naciśnięciu pedału - więc zdecydowałem się na wymianę kpl. Znikł odgłos łożyska , znikła kasa zostały drgania budy,i dobry docisk , tarcza i dwumas
pepery1 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Witam wszystkich po przeczytaniu tych wszystkich problemów mam to sama tylko dodatkowo przy predkosci około 150km czuje drgania dodam Ze w Aso wyważali kola sprawdzali zawieszenie i bylo wszystko ok drgania uznali Ze to sprzeglo ale widze ze wiekszosc wymienila i dalej wiec nie wiem czy jest sens co może sie za tm kryć???
Yaro1 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Witam wszystkich po przeczytaniu tych wszystkich problemów mam to sama tylko dodatkowo przy predkosci około 150km czuje drgania dodam Ze w Aso wyważali kola sprawdzali zawieszenie i bylo wszystko ok drgania uznali Ze to sprzeglo ale widze ze wiekszosc wymienila i dalej wiec nie wiem czy jest sens co może sie za tm kryć??? Może to: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/198737-drgania-na-kierownicy-w-zakresie-predkosci-110-140-rozwiazanie-wymiana-tuleje-65-mm-vs-75-mm/
basso66 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ponowię pytanie które w tym dziale już zadano jednak bez odp. : po czym poznać padający dwumas w multitronicu? U mnie po uruchomieniu zimnego silnika słychać dość głośne klekotanie (nie do końca metaliczne...) i w trakcie pierwszych km drganie kabiny. Po rozgrzaniu silnika i przejechaniu kilkudziesięciu km objaw znika. W trasie nawet po kilkunastominutowym postoju i pewnym ochłodzeniu silnika - po uruchomieniu silnika też wszystko pracuje fajnie. Rano niestety wstyd mi odpalać auto, niby audi a tak niefajnie hałasuje Dodam że mechanik kwalifikuje do wymiany koło dwumasowe.
MakoUSM Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 A jaką cenę robocizny Ci zaproponował? Mam podobne objawy i w najbliższy weekend lub jeszcze następny chyba będę wymieniał dwumas, więc dam znać co z tego wyszło.
basso66 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Powiedział że ok 1500 zł. Jestem umówiony na jutro. Mam nadzieję że zrobi to dobrze. Napiszę jak będzie się sprawowało auto po tej operacji...
MakoUSM Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ale razem z dwumasem czy za samą robotę?
basso66 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Ale razem z dwumasem czy za samą robotę? Razem z kołem dwumasy. To tak trochę po znajomości usługa... Edytowane 12 Stycznia 2015 przez basso66
wojcian Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ale razem z dwumasem czy za samą robotę? Razem z kołem dwumasy. To tak trochę po znajomości usługa... Ale jakim cudem 1500,jak sama dwumasa kosztuje około 2tys, ja za wymiane dwumasy,sprzegła,docisku,zapłacilem około 4tyś.Pewny jesteś tego mechanika.
MakoUSM Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Koszt dwumasu sachsa to gdzieś 1100zł przy multitronicu. Luk niewiele więcej. Zastanawiam się tylko czy potrzeba do tego coś jeszcze... ? Co do manuala to jest trochę inaczej, ze sprzęgłem, dociskiem itd.
wojcian Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jeżeli tak jest naprawde ,to inna sprawa.
basso66 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ale razem z dwumasem czy za samą robotę? Razem z kołem dwumasy. To tak trochę po znajomości usługa... Ale jakim cudem 1500,jak sama dwumasa kosztuje około 2tys, ja za wymiane dwumasy,sprzegła,docisku,zapłacilem około 4tyś.Pewny jesteś tego mechanika. Akurat mechanik jest godny zaufania komuś zresztą trzeba ufać
Kierzyk Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Przyszedł czas na wymiane dwumasy przy 159k Objawy: przy wsisnietym sprzegle ,, rozpędza się" dziwny dźwięk, 1wrazenie łożysko- ale po wizycie w kilku warsztatach podlo na dwumase. Cena robocizny ok ta sama w granicach 300zl Cena części kompletu dwumasy z lozyskiem itd. Od 2400 do 3600 Wiec mam pytanie: jakim cudem taka rozbieżność w cenie? SA 2 firmy Luk i Sachs dodam ze w serwisie Lubin powiedzieli 7500zl z wymiana:-) Kto z was wymieniał juz dwumase i ile to kosztowało? Nie chce tego zrobić jak najtańszym kosztem, robię to dla siebie wiec chce to zrobić dobrze i za rozsądne pieniądze a nie być naciagany przez pseudo fachowców Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Kierzyk
dzik Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Marcinie z Głogowa w LUKU jest rozróżnienie na B8 z początku produkcji i B8 póżniejsze. Ja kiedyś ustrzeliłem komplet z dwumasą do B8 z początku produkcji za około 1800zł , Ty szukaj sachsa- wychodzi najlepiej, po prostu takie są różnice w cenie i czasem wyjdzie korzystniej sachs, czasem luk.
basso66 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Fajnie by był gdyby wypowiedział się ktoś kto ma multi jutro odbieram auto po wymianie dwumasy. Napiszę ile ostatecznie mnie to kosztowało... Więc tak: koszt koła dwumasy - 1100 zł w intercars. Robocizna 500 zł. Wszystko chodzi super
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się