eXtra69 Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Witam mam problem z moim AEB ... mianowicie jak w temacie miedzy 3 tyś a 4 obrotów auto nie zawsze choć często przyspieszając przy pełnym gazie przerywa dławi go, ciągnie i przestaje (objawy pojawiają się najczęściej przy jeździe przy 2 tys i nagłym przyspieszeniu .... jak idzie przez przedział 3-4 tys ... zdarzy mu się stracić przyspieszenie całkiem i nagle przyspieszać dalej ...)... po 4 tyś auto dostaje kopa i przyspiesza bez problemów nawet do 7 tys obrotów. zaś przy lekkim przyspieszaniu pól gazu do 1/3 gazu jest lekkie szarpanie i brakuje mu przyspieszenia. Auto po zhamowaniu wypluło 161 KM i 228 Nm wiec coś jest namącone, nie przeze mnie .... i teraz co myślicie ? Coż ja bym stawiał na nieszczelność w dolocie , gdzieś lewe powietrze ciągnie ... ale logika tych objawów dla mnie działa na odwrót ... problemy z szarpaniem, przerywaniem nie powinny narastać proporcjonalnie do obrotów ?? Może Wy coś wymyślicie od czego zaczynac ??
Magicbattle Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 zapnij vaga i zobacz co ci powie. potem zrob logi
tomesko Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 VAG mógłby coś powiedzieć. Ja miałem nie dawno małą nie szczelność i lekko poszarpywało podczas przyspieszania z pedałem w podłodze ale towarzyszyły temu szumy z nieszczelności kolanka gumowego kolektor - serwo. Czasem po osiągnięciu miedzy 6000 a 7000 obr sonda wywalała błąd, nie wiem czy miało to związek i nie znam nr błędu.Możliwy jest problem z którąś cewką lub wtryskiem.
rutek08 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Witam serdecznie. Również miałem takie problemy. Po podpięciu pod Vaga okazało się że mam 2 błędy na przepustnicy. Rozebrałem ją, wyczyściłem, usunąłem błedy i od 2 tygodni problem zniknął. Było tylko odrobine nagaru także spróbuj tak zrobić, mi pomogło. Sprawdź jeszcze kolanko przy kolektorze i zaworek upustowy za nim tak jak kolega wyżej pisał. Ja miałem tam drobną nieszczelność. Pan z serwisu zaproponował mi takie kolanko za 270 zł także poszedłem na przekór i zmieniłem na inny zaworek upustowy, który znalazłem u mechanika. Problemów jak na razie nie ma. Pozdrawiam.
elpiotrek Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 piszac zaworek upustowy masz na mysli zawór DV?
ddeexx Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 U mnie pomogła wymiana uszczelki pod deklem (świece stały w oleju), świec, fajek do świec, modułu zapłonu i porządna regulacja lpg bo rozjeżdżało mapę Pb - któreś z tych:) Vag pokazywał sporadyczne wypadanie zapłonu właśnie w tym zakresie obrotów.
rutek08 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Delikatnie sie pomylilem. Był to zaworek zwrotny.
radeks1968 Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Ja wymieniłem przewody zapłonowe jak ręką odjął.
booobec Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Mialem ta sama sytuacje u mnie problemem okazala sie 4 cewka koszt 140 PLn. Sprawdzic to mozesz bieg 3 zhamowanie do 1000 obrotow i pedal spod szarpanie to zalewanie spowodowane wypadaniem zaplonu, u mnie identycznie problem znikal po przekroczeniu4 tys obrotow.Odradzam zamienniki tylko orginal BERU.
j4s2c2vr Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Jest jeszcze jedba opcja... czujnik halla ten z przodu. U mnie np. Odkrecil sie. Tzn. ta sruba co trzyma blaszke z okienkiem. Skutek byl taki, ze dlawil sie silnik i nie mial mocy od dolu... Myslalem na poczatku, ze to turbo ma dosyc, ale przy montowaniu lpg sie wyjasnilo, ze hall musial byc za slabo dokrecony przy wymianie uszczelniacza jak rozrzad byl robiony...
tomasaudia4 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 ja stawiam na cewkę też tak miałem
Tabasko Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 czy jeśli cewka niedomaga to VAG pokaże to ?
rutek08 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Cewke vag powinien pokazac, blad na ktorejs. Nie wiem jak z wtryskami. Chyba trzeba robic logi. Mnie rowniez to czeka.
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 z tymi cewkami to roznie bywa, w 1.8t przed 99 rokiem w ogole nie pokazuje, jeśli troszkę nie domaga to nawet i w nowszych nie zawsze pokaze, najlepiej mieć jedna sprawna i po kolei zamieniać i sprawdzać czy szarpanie ustapilo
Szymon51 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Mam podobny problem, auto mi poszarpuje ale tylko na zimnym silniku, gdy auto się rozgrzeje szarpanie mija. Szarpanie jest silniejsze gdy pedał jest w podłodze. Dodam że vag nie pokazuje żadnych błędów. Co o tym myślicie? może to świece albo któraś cewka pada?
Mateusz_wb Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 mam aeb z 1996 identyczne objawy miedzy 2.5 a 3.5 tys muł potem normalnie, wymieniłem świece i jak ręką odjo
zwalowy Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 u mnie okazala sie cewka tyle ze ja mam AJL(180KM/235NM)..gubila iskre na cylindrze bo w normalnych warunkach byla aby aby...ledwo widoczna..po pomiarach miernikiem wyszlo ze na uzwojeniu wtornym byla nieskonczpnosc a prawidlowa wartosc to jakos kolo 1K chyba(moge sie upewnic jak potrzeba) wez miernik w lape i cewki przelec...trzeba tez pamietac o tym ze trzeba sprawdzac na zimnej i na goracej cewce bo to tez potrafi klamac.....
peres100 Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 Witam podpinam się do tematu mam taki sam problem z moim 1.8 T AEB przy gwałtownym przyśpieszaniu 2,5 3,5 tys obr. poszarpuje przy normalnym przyspieszaniu bez pedała w podłodze idzie równo zacznę od wymiany świec jakie byście polecili do LPG??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się