bosniak_sg Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Żyj dalej w tej niewiedzy albo .... Co masz na myśli? nic odnosze wrazenie jakbys nie czytał tego tematu od poczatku, więc żyj w niewiedzy, czasej nieswiadomka jest lepsza od swiadomosci bo śpi sie spokojnie. Dla swiadomych http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=12115
marcin4x4 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Może podaj jakieś zbliżone okolice bo ponad 40 stron to trochę dużo, zwłaszcza że pierdolenia nie brakuje. hmm a masz gdzieś lub widziałeś nagrane to szuranie ? Edytowane 4 Października 2014 przez marcin4x4
bosniak_sg Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Tu masz 3 strony http://a4-klub.pl/index.php?/topic/198866-30-tdi-rozrzad-ku-przestrodze-zdjecia/ i tu https://www.youtube.com/watch?v=isJPRu0Lz24 Edytowane 5 Października 2014 przez bosniak_sg
marcin4x4 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Znam ten temat, wałkowany na wielu forach i chyba jedyny udokumentowany. Dźwięk „rozruchu” jest mi znany, nagrania też znam (nie wiem jak to można z 2masem pomylić...), nie znam za to szmeru o którym dość często się pisze że występuje po rzegotaniu, na ciepłym itd. (niby łańcuch) u mnie jest tak, auto po 4 dniowym postoju. Edytowane 5 Października 2014 przez marcin4x4
sebastian_marat Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Rozrząd słychać na początku zaraz po odpaleniu, u mnie było dokładnie to samo, na ciepłym jak postoi ok 30 min też grzechocze tylko 1-2s po odpaleniu?
marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Tia tylko że gdybym nie nagrał to byś tego nigdy nie usłyszał.Te które słyszałem waliły tak że nie dało się ich przegapić. Dlatego pytam o szuranie. Na ciepłym słyszałem gdy nie wiedziałem o biegach, teraz jest cisza ale nigdy nie otwierałem maski. Edytowane 8 Października 2014 przez marcin4x4
sebastian_marat Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Z filmiku to trudno wywnioskować co hałasuje bo równie dobrze mogą to być wtryski które też klepią.
marcin4x4 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 No mogliby coś z tym zrobić, silnik przez to traci urok.
marc1n Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Konkretnie jeżeli ktoś jeździ dosyć dynamicznie na słabym oleju albo na longlife i zmienia go co 15 - 20 tkm to nie wróżę rorzadowi długiej trwałości. Tyle. W niemcowni te auta maja long life 35tys lub rok jak nie zadzwonia z Aso na wymianę oleju to będzie dalej jeździł. A w cudowne uzdrawianie silników olejem to nie bardzo wierze, świeży olej zawsze wycisza silnik nie ważne czy castrol mirels czy inny. Po 3-5tys będzie to samo. Edytowane 11 Października 2014 przez marc1n
sebastian_marat Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Olej tego nie wyciszy, próbowałem różnych cudów no chyba że moto doktor coś pomoże lałem nawet 5W50 i też nic, no może pierwsze kilka odpaleń było lepiej
bosniak_sg Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Ja wymieniłem rozrząd i cisza. co prawda dopiero 7 tys przejechane, ale cisza.Jeszcze na castrolu bo był dpf, ale teraz w litopadzie pewnie zmienie na Millers albo motul
marcin4x4 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) W niemcowni te auta maja long life 35tys lub rok jak nie zadzwonia z Aso na wymianę oleju to będzie dalej jeździł. A w cudowne uzdrawianie silników olejem to nie bardzo wierze, świeży olej zawsze wycisza silnik nie ważne czy castrol mirels czy inny. Po 3-5tys będzie to samo. od ilu lat na wszystkich forach z internecie magluje się temat olejów z Niemiec ? Pomijam fakt że tam ludzie jeżdżą 3-4x tyle co my, dłuższe trasy i szybciej co wydłuża żywność oleju a nie skraca jak dziadkowie w Polsce. W Polsce też nam auta co robią olej między 25-30 tyś km (czyli 2 miesiące) mają po 400-500 tyś na blacie i nic im nie dolega. Najgorzej mają tacy jak ja.. do 10k rocznie. Olej tego nie wyciszy, próbowałem różnych cudów no chyba że moto doktor coś pomoże lałem nawet 5W50 i też nic, no może pierwsze kilka odpaleń było lepiej jakby kiete posmarować towotem a potem teflonem to by pewno była cisza Edytowane 13 Października 2014 przez marcin4x4
afro89 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Ja także wymieniałem rozrząd w mojej B7 bez wyciągania silnika, tylko skrzyni biegów, nie ma tam żadnych problemów. Więcej zdjęć w temacie o moim aucie. Pozdrawiam.
dnp155 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Witam, W srode stawiam na warsztat samochod na wymiane gornych napinaczy. Jak mozecie to piszcie co byscie zrobili na moim miejscu. Taka sytuacja: auto kupilem jak mialo 200 tys. Na 196 mial wymieniany olej jeszcze w serwisie w niemczech na castrola edge. Jak go kupilem to przy 200 grzechotki nie slyszalem ale z czasem sie pojawiala tylko przy odpalaniu i na zimnym. Teraz mam 208 tys. I juz grzechocze zawsze przez 1-2 se po odpaleniu. Chyba ze jest cieply to mniej albo w ogole(jak jest odpalony po 5 minutach). Wyjety DPF, po chipie na 532 NM i 290KM. Przebieg oryginalny - sprawdzony. Dziwne jest to ze od momentu jak go kupilem wskaznik oleju na bagnecie zawsze jest max. Az jak by za ta kulke. Nie wiem czy tak byl zalany czy wtryski cos leja ale dowiem sie po kolejnej wymianie w srode jak zeleje mi olej np. Na 3/4 i wtedy bede obserwowal. Olej na wymiane mam millers 5w30 trident. Mam na robote 2 tys. Wiem ze wymiana samej gory moze byc polsrodkiem ale to max budzetu jaki moge na to wydac i zastanawiam sie czy to robic, czy moze zmienic sam olej i poczekac. A moze cos wyjdzie po otworzeniu silnika. Gosc ktory bedzie to robil ma najlepsza opinie w Olsztynie ale swoja decyzje tez opieram na tym co tu czytam. Wszystkie opinie i podpowiedzi przyjmuję jak złoto Grzechotka dokladnie taka jak na kolegi filmiku: Edytowane 17 Października 2014 przez dnp155
marcin4x4 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) jak wymieniasz górę to kompletną razem z łańcuchami, wymiana samych napinaczy może nie przynieść żadnej poprawy. Jak odezwie się długi (dolny) łańcuch to robisz tylko dół. Edytowane 17 Października 2014 przez marcin4x4
dnp155 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Dzieki za info, tak chyba zrobie. Dam znac czy pomoglo.
sebastian_marat Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 tylko pytanie czy górny łańcuch wyjdzie bez odkręcania dolnego dekla? Bo zakrywa on koła zębate pośrednie.
bosniak_sg Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Oczywiscie ze niewyjdzie bo niby jak? Poza tym jakby gośc był najlepszy to by sugerował wymiane kompletu, a nie jakies niby półśrodki. Ja wolałbym poczekac i dozbierac na wymiane kompletu niż robić na 2 razy.
marcin4x4 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 niektórzy robią komplet bez wyjęcia silnika więc i może na to mają sposób, Mi mechanik powiedział że lepiej zacząć od góry bo taniej (mowa o komplecie nie tylko napinaczach), przy czym dla niego zrobienie całości rozrządu bez wyjęcia motoru jest niewykonalne.
dnp155 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Mechanik mi powiedzial, ze wymiana samej gory moze nie wystarczyc i jestem swiadomy. Mowi jednak ze w 70-80 % wymiana kompletnej gory pomaga na dlugo. Mam nadzieje, ze zawyze jego statystyki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się