kuba.goller Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 Musisz nabić klime aby sprawdzić czy czujnik działa, jak działa to pokażą 5-6 bar a jak włączysz kompresor 15-20 bar
stachu_1991slu Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 Czyli bez nabijania VAG dalej pokaże błąd 00819 nawet przy sprawnej używce ?
kuba.goller Opublikowano 4 Lipca 2019 Opublikowano 4 Lipca 2019 Jak nie ma czynnika to co ma pokazać ten czujnik?
Lolek94 Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 Witam Panowie! U mnie w audi a4 b6 chyba padł mi też ten czujnik z przodu bo jak były te upały ponad 28+ to klima chłodziła z dwie sekundy później econ i tak w kółko aż wczoraj odmówiła posłuszeństwa całkowicie. Econ sier nie świeci sprężarka się załącza ale nie chlodzi i ta cienka rurka zamarza do tego poszerzenia co jest włożony ten filterek. Czy jakbym wymieniał ten czujnik to musi być ściągnięty czynnik?
theTigger Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 Nie chce zakładać nowego tematu, a nie potrafię znaleźć odpowiedzi na mój problem. Jestem po regeneracji kompresora, przez dwa tygodnie wszystko super działało, chłodziło aż miło. Teraz leci chłodne powietrze tylko kiedy samochód się zatrzymuje/stoi. Czuć silniejsze powietrze i chłodniejszy powiew. Im szybciej jadę tym cieplejsze powietrze leci. Nie załącza mi się ECON, klima była nabijana po regeneracji kompresora. Gdy temp jest powyżej 28 stopni na zew to już jest tragedia i mogę jedynie okna otwierać by się ze mnie nie lało. Z góry dziękuje za sugestie na co zwrócić uwagę i co sprawdzić. Pozdrawiam.
Raf_b7 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Przyszła kolej i na mnie a więc klima działała normalnie aż do niedzieli, rano wsiadam i nie chłodzi. Bezpieczniki sprawdzone, wentylator się kręci, przewody ciepłe/letnie. Na panelu wszystko normalnie się załącza. Na vagu błąd P1635 typ: sporadyczny. CAN komunikacja silnika/AC zagubiony lub wadliwy sygnał. I teraz myśl taka że albo czujnik albo kable albo kompresor, co myślicie ?
kuba.goller Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Świeci się ECON i nie da się wyłączyć? zrob logi na KLIMY, grupa 1 chyba
MaTeo85 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Jak blad komunikacji can to sprawdz czy nigdzie przy kostkach panelu od klimy nic bie jest trafione. Spraedz tez czy w innych sterownikach nie ma błędów konunukacji.
Raf_b7 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 1 godzinę temu, kuba.goller napisał: Świeci się ECON i nie da się wyłączyć? zrob logi na KLIMY, grupa 1 chyba Econ można włączyć jak i wyłączyć, działa normalnie. Logi odpadają bo nie mam jak sprawdzić. Pamiętam że pokazywało ciśnienie w układzie -648 co jest raczej nie możliwe. 29 minut temu, MaTeo85 napisał: Jak blad komunikacji can to sprawdz czy nigdzie przy kostkach panelu od klimy nic bie jest trafione. Spraedz tez czy w innych sterownikach nie ma błędów konunukacji. Później sprawdzę kostki. W innych jest tylko błąd od przepustnicy(zwarcie masy czy coś takiego) bo wiem że jest do wymiany.
piotrekmuzyk Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 I mnie spotkała wczoraj awaria klimy. Rano działała - po 15 km przestała chłodzić. Econ nie świeci się, wentylator działa, nie załącza się kompresor - zero reakcji. Wskazania takie same z włączonym i wyłączonym ECON
kuba.goller Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Sprzęgło jak kolega wyżej napisał albo zawór w kompresorze. Czynnik jest, ciśnienie prawidłowe czyli czujnik działa poprawnie.
piotrekmuzyk Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Czy ktoś wie jakie dokładnie kompresory montowali w tych B7 2007 1,9 BRB ? Czy był tylko typ DENSO 6SEU14c ? czy były inne typy ?
kuba.goller Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 (edytowane) Takie były na pewno, ale najlepiej zdejmij osłonę silnika i zobacz jaki masz, były różne średnice koła pasowego 100 mm, 110 mm. Mi się udało zrobić fotę od góry ale trochę to zajmuje bo tabliczka jest od dołu. Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez kuba.goller
kuba.goller Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Jakby ktoś potrzebował to mam prawie nówkę, (4 miesiące) zawór i koło pasowe z sprzęgłem od 6SEU14C. Mi się nowy zatarł, nie chce nikt kupić do regeneracji to mogę na części sprzedać.
piotrekmuzyk Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 W dniu 31.07.2019 o 20:25, kuba.goller napisał: Sprzęgło jak kolega wyżej napisał albo zawór w kompresorze. Czynnik jest, ciśnienie prawidłowe czyli czujnik działa poprawnie. Sprężarka się zatarła było prawie 0 oleju w układzie i 160 gram czynnika chłodzącego. Pytanie na dziś - jakim cudem 3 sezony w lato klima działała idealnie, a teraz nagle zero oleju. Wycieków z układu zero, i wycieków ze sprężarki zero. Dodam tylko że w Marcu był wymieniony rozrząd ? czy mechanik rozszczelnił układ i dobił troszeczkę samym czynnikiem ? Czy olej może wyparować ?
MaTeo85 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Przy robienie rozrzadu mogło tak być że mechabik rozszczelbil klime i jakas część oleju wyciekła, mogło też być tak że przy ostrym butowaniu sterownik nie redukował wysterowania zaworu kompresora, a wtedy nasz sprężarki lubią zaciągnąć olej i wpompować go w układ... wtedy olej niby w układzie jest ale nie w kompresorze tylko w skraplaczu i innych elementach układu. Możliwości "wyładowania" oleju jest kilka.
Raven1209 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 A czy czujnik ciśnienia klimatyzacji pokaże ciśnienie jeśli układ mamy nabity azotem do 15bar? Czy reaguje tylko na czynnik chłodzący? U mnie jest nabity azot bo była testowana szczelność jednak oryginalny czujnik 8Z0959126 pokazuje 1 bar niezależnie czy jest wkręcony czy wyciągnięty na zewnątrz. Natomiast zamiennik z Hella i ori 3R0959126 pokazują 33 bar i sygnał 100% Ori czujnik jest walnięty a te zamienne nieodpowiednie czy może ori pokazuje dobrze 1 bar skoro w układzie nie ma czynnika tylko azot? Nie chce nabijać klimy na darmo.
kuba.goller Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 Mi się wydaje ze powinien pokazać ciśnienie, tam jest zawór jak w kole. Tylko 15 bar to dużo bez włączonego kompresora, nabój 4-5 bar bo to wartość odpowiednia w układzie bez włączonego kompresora.
bobx Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Podłącze się do tematu. Świeci cały czas econ. Na vcds: I błąd: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-10 - Signal too Low - Intermittent Rozumiem, że nie mam czynnika i prawdopodobnie czujnik padnięty? Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez bobx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się