fajerski1 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 mam vcds i jedyna dostępna wartość to 128, może jakiś manual jak to zrobić ? Dwumasa i sprzęglo nowe, poduszki całe jeszcze oryginalne a nadal trzęsie. Kumpel ma A4B6 1.8t BFB z 2002 r. i u niego cisza.
soul87 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 (edytowane) Musisz sie udać do ogarniętego tunera. sam vcdsem tego nie zrobisz. Potrzebna ingerencja w sofcie aby odblokować możliwość regulacji przez vcds. Ewentualnie mogę wykonać taką modyfikacje na podesłanym do mnie wsadem z waszych ECU. Jaką dwumase zalozyles? tzn jakiej firmy? Edytowane 26 Grudnia 2018 przez soul87
krzysiekml Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Ta wartość możesz zmienić na 127 lub 129?jak możesz to zrobić to każda jednostka 1=10obr
soul87 Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 w BFB od pewnego rocznika tej wartości nie można zmienić. O czym pisałem powyżej dlaczego tak jest.
krzysiekml Opublikowano 26 Grudnia 2018 Opublikowano 26 Grudnia 2018 tylko w bfb czy po prostu od jakiegoś rocznika nie da rady ruszyć obr ?
_zby Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 U mnie tuner zrobił to bez problemu. VCDSem się nie dało. Okazało się jednak że dwumasa była już do wymiany (luźno obracały się jej części względem siebie). Przebieg 187tys i jedyne co odczuwałem to te drgania przy 720rpm i przy przyspieszaniu w zakresie około 1800-2600 rpm.
soul87 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) Softem owszem mozna to zrobic, ale za kazdą zmianą musisz jezdzic do tunera zeby grzebał w sofcie A mozna to zrobic tak że mozna odblokowac w sofcie to raz to żeby dalo się regulowac przez VCDS do woli . Zmiana obrotów w sofcie jest prosta i kazdy umie to zrobic, gorzej jest z opcją odblokowania regulacji do VCDS Ileż można pisać Czytanie ze zrozumieniem sie kłania ?????? wymiana dwumasy pomogła na drgania????? Edytowane 27 Grudnia 2018 przez soul87
_zby Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Wymiana dwumasy pomogła na drgania w zakresie 1800-2600. Teraz jest bardzo gładko. Przy 720 to nie wiem bo mam teraz minimum 920 ale żeby było idealnie gładko to nie powiem. Audi 80 1.8 z 1991r bez dwumasy chyba pracuje bardziej gładko na jałowym.
Łukasz13 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 W dniu 26.12.2018 o 22:54, krzysiekml napisał: tylko w bfb czy po prostu od jakiegoś rocznika nie da rady ruszyć obr ? Z tego co patrzyłem to w softach w b7 to zablokowane jest i trzeba odblokować zeby była możliwośc regulacji vagiem.
soul87 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 bfb w b6 od ktoregoś tam roku modelowego chyba też
kami050 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Panowie, czy ktoś z okolic Tarnowa mogłby mi pomóc w wyregulowaniu poduszek silnika oraz odboju przedniego w 1.8t 150km? mam niestety drgania na jałowym , najwidoczniej poprzedni właściciel oddał auto do wymiany rozrządu , gdzie po montazu nie wyregulowali odboju przedniego zawieszenia silnika... nie chce jechać do typowego mechanika bo mnie pewnie wyśmieje albo zrobi na odwal sie...
fajerski1 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 i jest pięknie, kolega soul87 odblokował regulację obrotów a także kuniów dorzucił, teraz zaczyna to w końcu jeździć. Polecam, wszystko robi zdalnie, ty mu wysyłasz on ci odsyła i gra gitara.
franc321 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Witam! Odgrzewam kotleta w związku z problemem poduszek w silniku 1.8t bfb. Problem znany, oryginał prawie 5 stówek szt. Używek praktycznie nie ma sprawnych, 99% na allegro to złom, śledzę temat kilka miesięcy. Kolega @soul87 kilka stron wcześniej pisał, że montował poduszki febi z b5 1.8t, koszt ok. 100zł/szt., natomiast febi do b6 koszt ok 200zł/szt. Niestety nie udało mi się znaleźć różnic tych poduszek, ani nawet najważniejszych wymiarów - długość. Wydaję mi się, że jednak jako alternatywa od ORI lepsze będą dedykowane do b5 1.8t niż do b5 s4, gdzie są całkiem inne silniki, a przy tym dużo cięższe. Czy ktoś również montował te z b5 1.8t? Są o połowę tańsze niż do b6, a wyglądają identycznie, choć jak pisałem wymiarów nie znalazłem. pozdro
pako7 Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 Można Podwyższyć w 1.8t w wpisując wartość 133 w silnik->adaptacja - > blok 001
soul87 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) meyle dedykowane do 1.8t tez daja rade. Ale te silniki mają coś takiego w sobie że niektóre na ORI poduszkach beda sie telepać a niektóre zawieszone na betonowych podstawkach będa aksamitnie pracować w kabinie .... Mam juz 3 auto z 1.8t i wiele takich zagazowałem i wiem co mowie w temacie Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się