SebMis Opublikowano 5 Listopada 2007 Opublikowano 5 Listopada 2007 kąt wtrysku trza zmienic. Jakie ustawienia kata wtrysku powieninem mieć??? (2.5 AFB) w 004BS na Late ma być 2ATDC wysterowanie pompy 100,2% (elsa podaje że od 0 - 4 jest OK) na Early ma być 15,4 BTDC wysterowanie pompy 29% (elsa podaje że minimum 12 jest OK) natomiast w 004 normalnie ma być ok. 2ATDC i wysterowanie pompy 73% (to mało istotne byle by nie było 100), elsa podaje że zakres od 2BTDC do 2ATDC jest OK, ale moim zdaniem 2ATDC jest lepszy oczywiście wszystkie pomiary przy 90C płynu chłodzącego, ale tego chyba nie trzeba pisać
czester Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 Mam podobny problem, w lecie wymieniałem rozrząd, i autko po tej wymianie palilo na dotyk. Dzisiaj w nocy temp spadla ponizej zera, i zanim silnik zalapał minelo ok 3 sek. Mam pytanie co może byc powodem, że w lecie odpalal po nocy super, a jak temp spadła poniżej zera to zaczeły się problemy, bo widzę że wszyscy maja problemy, ale nie tylko w ziemie. :>
meidzer Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Dziś zauważyłem jednak, że od czasu do czasu przez wężyk przeźroczysty idący od filtra paliwa do pompy zasuwają mi pęcherzyki powietrza. Miałem z tym juz kiedyś problem i rozwiązałem go (2 miesiące temu) wymieniając oring gumowy w filtrze paliwa, którędy to dostawało się powietrze i w konsekwencji zapowietrzało pompke, która ciężko odpalała przez to. Znów mam podobny problem, z tym że pęcherzyki lecą nieregularnie, starałem się poruszać na włączonym silniku, filtrem i wężykami, ale nie zauważyłem zeby powodowało to zmiejszenie, albo zwiększenie ilości bąbelków. Raz jak odpalam silnik i spoglądam na wężyk to bąbelki lecą, a innym razem ich nie ma i nie wiem skąd się one biorą???
laicki Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 kąt wtrysku trza zmienic. Jakie ustawienia kata wtrysku powieninem mieć??? (2.5 AFB) w 004BS na Late ma być 2ATDC wysterowanie pompy 100,2% (elsa podaje że od 0 - 4 jest OK) na Early ma być 15,4 BTDC wysterowanie pompy 29% (elsa podaje że minimum 12 jest OK) natomiast w 004 normalnie ma być ok. 2ATDC i wysterowanie pompy 73% (to mało istotne byle by nie było 100), elsa podaje że zakres od 2BTDC do 2ATDC jest OK, ale moim zdaniem 2ATDC jest lepszy oczywiście wszystkie pomiary przy 90C płynu chłodzącego, ale tego chyba nie trzeba pisać Czy te ustawienia dotyczą również AKN ???
sliszew Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Tez mam problemy z paleniem auta po nocy jak swiece niepodgrzeja:paliwo sie nie cofa,filtry wszystkie nowe.Bylem przed chwila u fachmana na ustawienie kata wtrysku(gosc popatrzyl na mnie i powiedzial za juz silnik pada i potrzebuje temp do odpalenia)zlutowal z opornikow obejscie na czujniku temp ze caly czas czyta ze jest zimno i swiece grzeja teraz za kazdym razem.oczywiscie auto pali teraz na dotyk-ale i obroty silnika sa caly czas na 1tyś,malo tego koszt wizyty 100zł :shocked:Czy zna ktos jakiegos spece co wie jak ustawic ten kat wtrysku np:w Bilaymstoku czy okolicy bo mi ku... rece opdają [Malo tego -ukradli mi dzisiaj kola na zimowkach z auta spod bloku,orginalna alusa i new opony poszly w pi...]
SebMis Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 człowieku zapłaciłeś za popsucie auta 100PLNów wymiękam i jak to "silnik pada" coś jest popsute i tyle i trzeba to naprawić, powiedz mu że jak nie wie co to niech nie wkłada łap bo :bicz3: kupiłbyś od viakkena interface za 100 i sam byś sobie zdiagnozował auto za friko, koledzy z forum pomogą, a tak zapłaciłeś 100 za popsucie auta i dalej nic nie wiesz i będziesz szukał kolejnego fachowca co Cię skasuje na kolejną kasę i dalej nie będzie pewności że jest OK.
sliszew Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 Dokladnie jest jeszcze gosc co bieze 200zl. ale az sie boje tam jechac
SebMis Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Dokladnie jest jeszcze gosc co bieze 200zl. ale az sie boje tam jechac jak to bierze 200, za co??? za wjazd na kanał
sliszew Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 200 stówy za diagnoze ale nie wie czy tez tylko umie likwidowac błędy czy tez cos wiecej wiedzy posiada,dzisiaj wywaliłem te oporniki czy co tam on zlutowal i jest jak bylo wczesniej tyle ze nie mam 100zl. no i rozciete dwa przewody od kostki Czy jest w bialymstoku ,łomży lub suwalkach jakis spec bo naprawde kupie sam intrface i bede prubowal wlasnymi silami ustawic ten kąt wtrysku
SebMis Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 Czy jest w bialymstoku ,łomży lub suwalkach jakis spec bo naprawde kupie sam intrface i bede prubowal wlasnymi silami ustawic ten kąt wtrysku najlepsze wyjście gdzieś na forum chyba AKP jest nawet cała instrukcja ja kto zrobić.
tutusik Opublikowano 23 Listopada 2007 Opublikowano 23 Listopada 2007 jak to bierze 200, za co??? za wjazd na kanał :shocked przeciez za podlaczenie do kompa na kazdym warsztacie tak kosztuje , u mnie 150 ;/
SebMis Opublikowano 23 Listopada 2007 Opublikowano 23 Listopada 2007 i tyle płacisz sił mi brakuje jak ludzie są rozrzutni, za podłączenie do kompa 150 a sam kabel można mieć za 100 a za 50
mega13 Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 A jakoś nie mogę znaleźć wzmianki żeby ktoś tu sprawdził ustawienie zapłonu a od tego chyba można a nawet trzeba by zacząć, wydaje mi się że są tu mylone dwie rzeczy kąt wtrysku i zapłon
meidzer Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 A czy powiedzmy "stary" akumulator (niewiadomo ile lat jezdził w niemczech, a ja juz na nim śmigam po sprowadzeniu auta dwa lata w polsce) może mie wpływ na odpalanie auta? U mnie kiepsko odpala po nocy. Wydaje mi sie ze moze miec wpływ, ale pewnie by źle odpalał za kazdym razem, a nie tylko jak zimny, po nocy - nie mam racji?
szogun0 Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 A jakoś nie mogę znaleźć wzmianki żeby ktoś tu sprawdził ustawienie zapłonu a od tego chyba można a nawet trzeba by zacząć, wydaje mi się że są tu mylone dwie rzeczy kąt wtrysku i zapłon Kat wtrysku i zapłon to w dieslu jedno i to samo
Sprinter Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 A jakoś nie mogę znaleźć wzmianki żeby ktoś tu sprawdził ustawienie zapłonu a od tego chyba można a nawet trzeba by zacząć, wydaje mi się że są tu mylone dwie rzeczy kąt wtrysku i zapłon Dziwne rzeczy opowiadasz jak na fachowca od pomp wtryskowych w dieslach...
goose Opublikowano 27 Listopada 2007 Opublikowano 27 Listopada 2007 kąt wtrysku trza zmienic. Jakie ustawienia kata wtrysku powieninem mieć??? (2.5 AFB) w 004BS na Late ma być 2ATDC wysterowanie pompy 100,2% (elsa podaje że od 0 - 4 jest OK) na Early ma być 15,4 BTDC wysterowanie pompy 29% (elsa podaje że minimum 12 jest OK) natomiast w 004 normalnie ma być ok. 2ATDC i wysterowanie pompy 73% (to mało istotne byle by nie było 100), elsa podaje że zakres od 2BTDC do 2ATDC jest OK, ale moim zdaniem 2ATDC jest lepszy oczywiście wszystkie pomiary przy 90C płynu chłodzącego, ale tego chyba nie trzeba pisać Witam kolega napisał ze AKN to tez tak samo ale....... (oto fragment mojego postu z forum na temat odpalania AFB, http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18685.0.html) wczoraj miałem na podwórku A6 2002 z AKN (265000 przebiegu) i LATE był na 0,4 ATDC (silnik temp. 90 stopni ) a z rana zapaliła na strzała !! grupa 000 było na około 030 i co wy na to ??? ja w moim AFB mam 2,3 - 2,4 ATDC i nie jestem zadowoliny z porannego odpalania.... wiec mam wg opisu powyzej prawie ok - chyba ze kolega opisując np "2ATDC" mial na myśli "0,2ATDC" ?(tak to odbieram patrzac na pomiar z tej A6 AKN ktora paliła na dotyk) pozdrawiam
Belding Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Witam kolega napisał ze AKN to tez tak samo ale....... (oto fragment mojego postu z forum na temat odpalania AFB, http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18685.0.html) wczoraj miałem na podwórku A6 2002 z AKN (265000 przebiegu) i LATE był na 0,4 ATDC (silnik temp. 90 stopni ) a z rana zapaliła na strzała !! grupa 000 było na około 030 i co wy na to ??? ja w moim AFB mam 2,3 - 2,4 ATDC i nie jestem zadowoliny z porannego odpalania.... wiec mam wg opisu powyzej prawie ok - chyba ze kolega opisując np "2ATDC" mial na myśli "0,2ATDC" ?(tak to odbieram patrzac na pomiar z tej A6 AKN ktora paliła na dotyk) pozdrawiam Wtrysk ustawiam Vagiem czy na pompie...no i jak to mam Vagiem zrobić???
goose Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Wtrysk ustawiasz kołem zebatym (w AFB) przy pompie (prawa strona od przodu, na trzy imbusy), a vagiem sprawdzasz wartosc......, i znowu poluzniasz to koło (3 imbusy) o troszke przestawiasz (i przykrecasz spowrotem) odpalasz auto i sprawdzasz vagiem... i tak do bólu az ustawisz poprawnie kat wtrysku pozdr[br]Dopisany: 05 Grudzień 2007, 22:58 _________________________________________________a co do ustawienie kąta co i jak - jest tego naprawde sporo na forum...... użyj przycisku szukaj.... lub przeglądnij moje starsze posty pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się