Frimuś Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Przebarwiona ?Jaki kolor, może fioletowy ? no z lekka
piotrsob1 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Fiolet to się robi jak metal trze o metal bez smarowania, musi powstać wysoka temperatura ok 700-800 stopni Nie podejżewam takowej na klawiaturze , chyba że ją już zmieliło
Frimuś Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Fiolet to się robi jak metal trze o metal bez smarowania, musi powstać wysoka temperatura ok 700-800 stopni Nie podejżewam takowej na klawiaturze , chyba że ją już zmieliło mimo ze wymieniane byly w lutym to widze ze 2 sa jakby bardzie przetarte ale najlepiej jak bym zapodal zdjecia starych na ktorych bylo widac wyraznie.
dziadutb Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Problem rozwiazany. Popychacze hydrauliczne. Temat można zamknąć. Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 To w lutym zamontowałeś jakąś lipę Myślę że teraz już badziewia nie kupiłeś
Frimuś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 To w lutym zamontowałeś jakąś lipę Myślę że teraz już badziewia nie kupiłeś INA kurcze nie wiem
Rufus89 Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Ja mam taki sam problem ale po odpaleniu. Dodam delikatnie gazu i cichnie. Co to może być?
trepek Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Ja mam taki sam problem ale po odpaleniu. Dodam delikatnie gazu i cichnie. Co to może być? Zrob plukanke, zmien olej.
tomek87 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Powiem tak, u mnie cykało tak samo.. miała być szklanka a w ostateczności urwał sie zawór na wydechu. Po zawaleniu głowicy na trzech garach szrapnele z wysypanej u poprzedniego właściciela turbiny( miałem takie informacje). Wniosek: skrzywiony zawór przez odłamek który dostał sie miedzy gniazdo a zawór. Skończyło sie na wymianie całego słupka na drugi. Teraz nie cyka heh
leszek149 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 To cykanie to wtrysk sterujący-ten większy. Na forum mój wątek "sprytny przyżąd....." z 23maja 2010r. Opis Działania dałem dzisiaj w innym wątku AFN cykanie. Stetoskop drewniany to kawałek kija od szczotki z zamocowanym poprzecznie kawałkiem sklejki przykładanym do ucha a drugim do wtrysku sterującego i trzech innych dla metody porównawczej. dodatkowe informacje: [email protected]
Frimuś Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 ok. a co powiesz jak cyka a wtryski wymieniane ??
ciahciah Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 spr ciśnienie oleju? spr rozrząd a przede wszystkim wałek rozrządu czy jest idealnie ustawiony?
samekgsx550 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Moim zdanie może to być zawór przestawiacza kąta wtrysku N108. Na Vagu jak robi jego test to silnik tak właśnie chodzi podczas przestawiania. Proponował bym podpiąć vag i sprawdzić błędy.
Niemy_Gda Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Takie same stuki potrafi dawać zawór N75, w moim poprzednim zetorze stukał aż miło, ale oprócz cykania nic więcej się nie działo.
SkOs Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 u mnie tak buczy jak dla pana #1 2 lata i nic sie nie stalo i nie zamierzam tego naprawiac
CZIKITA Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Ja mam metaliczny dźwięk kilka sekund po odpaleniu silnika na zimno potem ustaje
ciahciah Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 kilka sekund to nic złego, na porządnym oleju problem znika ale szkoda do starego tdi taki lać
CZIKITA Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 No właśnie ja leje motula 5w40 i to chyba dobry olej a nie zniknęło cykanko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się