otis89 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Boguc szczelina miedzy maską a błotnikiem to już jest max na co pozwalają fasolki?
windus Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) W tym tygodniu postaram się pojechać do lakiernika żeby mi wycenił naprawę tych elementów. Tak to wygląda: - na nadkolu odprysk, - pod listwą zbrązowienie, trochę boję się odklejenia tej listwy bocznej. Lakiernik, którego mi polecono podobno nie jest tani ale dobry. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez windus
boguc Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Boguc szczelina miedzy maską a błotnikiem to już jest max na co pozwalają fasolki? To jest najlepsze spasowanie na jakie pozwolił błotnik bez jego "doginania" "stukania" itp Lakiernik powiedział że faktycznie ta szczelina jest trochę większa niż w ori ale na żywo absolutnie to się nie rzuca w oczy.
viechooo Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Panowie, czy powiększyło się grono kupujących błotniki w kolorze z allegro? Cena jest bardzo atrakcyjna, jak ma się dopasowanie koloru?
Adioss Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Panowie, czy powiększyło się grono kupujących błotniki w kolorze z allegro? Cena jest bardzo atrakcyjna, jak ma się dopasowanie koloru?Ja kupilem w kolorze czarnym lz9w, po montażu całe auto zostało wypolerowane i jest ok, nie rzuca się jakoś w oczy ze błotniki są nowe, barwa jest ok bardziej drażni mnie to że całe auto się szkli i jest takie lustrzane odbicie a błotniki są jakby takie mleczne :F no i blacha z której są wykonane jest chyba 2 razy cieńsza niż oryginał.Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
DARIO88 Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 W tym tygodniu postaram się pojechać do lakiernika żeby mi wycenił naprawę tych elementów. Tak to wygląda: - na nadkolu odprysk, - pod listwą zbrązowienie, trochę boję się odklejenia tej listwy bocznej. Lakiernik, którego mi polecono podobno nie jest tani ale dobry. Jakiego Lakiernika Ci polecono ? bo za jakiś czas też chcę parę rzeczy pomalować
windus Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 To mi polecono: http://dw-auto.com.pl/ Po urlopie tam pojadę i napiszę jak wygląda taka naprawa cenowo.
miro_x Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Kolego te listwy to już są do wyrzucenia. Rozwarstwiły się. Otwórz drzwi na końcu masz śrubkę na gwiazdkę odkręć i pociągnij listwę do tyłu samochodu. Zejdzie z zatrzasków i zobaczysz co tak naprawdę jest pod nią. Pewnie troszkę rdzy ale bez tragedii. ja założyłem u siebie listwy z B7 i są ok chociaż po kilku latach widzę że tylna listwa coś zaczyna odchodzić lekko. Taki urok.
MariuszKK Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Dokładnie, listwy są na 2 śrubkach, z przodu i z tyłu, odkręcasz i ciągniesz do siebie żeby zeszło z wsuwek. Pod spodem drzwi mogą być zdrowe Kolor szary, to nawet malować nie trzeba
ramzes2411 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Witam! Czy jest możliwość sprawdzenia kodu lakieru po numerze VIN? Niestety książki serwisowej brak, naklejek na aucie również. Rdza zeżarła mi prawie całe błotniki, jestem w trakcie szukania nowych tj używanych ale pojęcia nie mam jaki lakier jest na mojej Aldonce
lukaszooo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Oczywiście ze się da, wstaw zdjęcie to może ci powiemy co to jest. Z doświadczenia ci powiem ze ciężko znaleźć zdrowe błotniki. Według mojej opinii najlepiej jest kupić nowe zamienniki za 80zl i oddać do porządnego lakiernika i masz spokój na conajmniej 5lat.
ramzes2411 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Zdjec w tym momencie nie mam, Czarny metalik, myślisz że w serwisie powiedzą mi jaki mam kod lakieru?
Robero321 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 raczej LZ9W. to prawdopodobnie bedzie lz9u a taki z U wogóle był ?
ramzes2411 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 No właśnie mi również się wydaje że to raczej LZ9W Ale pewności nie mam, dlatego potrzebuje kod lakieru który można odczytać z numeru Vin
otis89 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Lz9w to perłowy lakier widać drobiny łatwo rozpoznasz czy masz zwykły czarny.
lukaszooo Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 W b5 taki miałem, za używane w ładnym stanie wołają naprawde spore pieniądze a i tak bedzie widać różnicę.
kiko79 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Oczywiście ze się da, wstaw zdjęcie to może ci powiemy co to jest. Z doświadczenia ci powiem ze ciężko znaleźć zdrowe błotniki. Według mojej opinii najlepiej jest kupić nowe zamienniki za 80zl i oddać do porządnego lakiernika i masz spokój na conajmniej 5lat. Nowe zamienniki za 80zł...to nie jest dobry pomysł. Niedawno to przerabiałem. Miałem wybór, albo oryginał nowy za 1200 albo zamiennik za ok. 150 zł. Wziąłem zamiennik. Lakiernik ładnie to zabezpieczył, lakier położony super, ale spasowanie to była masakra. Zadnego punktu odniesienia. Zamienniki, nawet dobre, mają to do siebie, że zawsze gdzieś brakuje po 1 mm (albo i więcej). Oczy mi bolały jak patrzyłem na to. Znalazłem błotnik z demontażu sprowadzany z Niemiec. Oryginał, bo jak do porównałem do swojego zardzewiałego to był identyczny. Te same specyficzne nacięcia, no i co ważne cechowanie błotnika w miejscu ślizgu. Robota zrobiona, pasuje jak ulał. Można często trafić na lekko uszkodzone oryginały jako produkt odpadowy z fabryki. Lekkie wgniotki, rysy zaniżają cenę takiej części o 75%. A blacharze to kupują hurtowo i wstawiają jako pełnowartościową część z marżą 300%.
lukaszooo Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Gdybyś zamontowal go ułożył tak jak potrzeba potem wykręcił i dopiero pomalowal było by git i tak robi się z każdym elementem w profesjonalnych lakierniach i między innymi dlatego malowanie u papryka kosztuje 300zl a w prawdziwym zakładzie 700.
kiko79 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Gdybyś zamontowal go ułożył tak jak potrzeba potem wykręcił i dopiero pomalowal było by git i tak robi się z każdym elementem w profesjonalnych lakierniach i między innymi dlatego malowanie u papryka kosztuje 300zl a w prawdziwym zakładzie 700. kolego, jeżeli element jest trzaśnięty wymiarowo tu i tam, to żadne wyginanie tu nie pomoże. Nie ma bata. zawsze gdzieś będzie brakowało do ideału. A z tego co wiem, to większość zamienników ma albo inaczej wycięty łuk wnęki na reflektor, albo jest trochę po prostu krótsza co najmniej o milimetr. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez kiko79
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się